Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 1 червня 2018 р.

1038. До "вбивства" А.Бабченка...


https://newsone.ua/news/society/sbu-schitaet-instsenirovku-ubijstva-babchenko-opravdannoj.html https://112.ua/glavnye-novosti/inscenirovka-ubiystva-babchenko-opravdana-sbu-447886.html Кожна людина має два рівні свідомості, суспільну свідомість і особисту, приватну, побутову, основану, як правило, на особистому досвіді, «…буття формує свідо-мість…». Під кутом зору суспільної свідомості, я, вважаю, розумію, для чого потрібні «оті» структури, про які піде мова далі, з якими я співіснував колись зовсім мирно, ніколи не маючи жодних контактів, не було потреби, а от під кутом зору своєї власної, особистої, приватної свідомості… Далі, по тексту, будуть переплутуватись ці два види свідомості… Моє відношення до «вбивства» А.Бабченка? «Вбивство» здійснили дві структури, спецслужба і генеральна прокуратура, (СБУ і ГПУ), які, поряд із іншими, особливо російськими, такими, як армія, як психотронна медицина, як профільна влада, як поліція…, я ненавиджу настільки, що якби я міг, я б винищив їх усіх дотла, до останнього скота, своїми власними руками… Однак я цього не роблю із – за свого рівня суспільної свідомості, вважаючи, що якщо вони нічим не можуть мені особисто допомогти, не можуть захистити від бандитів, особливо психотронних, то, можливо, вони когось іншого вміють захищати, народ в кінці кінців?! Мене ж поставили поза законом психотронні бандити, - на мене не розповсюджується абсолютна більшість законів. Психотронними бандитами, для мене, організована повна поразка у повному переліку прав і свобод громадянина, можу нагадати лише декілька поразок: мене не приймають на жодні: навчання, роботи, службу; я з 1982 року зовсім не відпочивав, ані секунди, - мене катують навіть уві сні, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), включаючи біль різної локалізації, показуючи постійно мозкові фільми жахів, (виглядає це дійство, як сон); позбавили можливості мислити, запам’ятовувати, діяти; катують щодня, катування невидимі, дистанційні, таємні, променями, застосовують такої сили, що мозок весь час знаходиться на межі самогубства, - я не можу ні про що мислити, окрім самогубства; мені заборонили розмовляти із будь-якою людиною, будь-якій людині заборонили розмовляти зі мною, при спробі розмовляти, - моїм язиком від мого імені, язиками співбесідників, від їхнього імені, розмовляють, (нашими вустами), одні і ті ж бандити, одні і ті ж самі психотронні оператори, ні з ким неможливо знайти спільну мову!; забороняють звертатись за медичною допомогою до лікарів, (променями); а коли дозволяють звертатись, то перетворюють лікарів у садистів, (променями, а можливо вони дійсно такі насправді; після згвалтів організовують побиття, арешти, слідства, суди, вивозять до хуторів, вивозять до божевільні; організовують примусові місця проживання, при-мусову, безоплатну працю… «Хтось», по космічному біологічному радіозв’язку, вимагає здійснювати згвалти, щоб «вирвати» від психотронних бандитів, щоб дозволили працювати, щоб забезпечували тим, чого позбавили репресіями, щоб «народили» ці «рожєнікі», ё.т.м.! Бандити дожились вже до того, що звинувачують мене у тому, що вони не можуть мене… «народити»?... «Вбивство» Бабченка, - це подія, якої, як на мене, ще не було в історії земної цивілізації, про що я і спробую сказати далі, тому я, міг би навіть потиснути руки своїм ворогам: Луценку та Грицаку… За цю подію! Це найрозумніший, найактуальніший, наймужніший поступок української спецслужби по відношенню до всіх спецслужб всіх країн світу, по відношенню до будь-якої організації, до будь-якої людини! З однієї сторони це ганебна подія, яку розкручували Голова СБУ і Генеральний Прокурор, вважаючи, що подібне могли легко здійснити два п’яних старших лейтенанта і зовсім не публічно?! Виправдання ГПУ і СБУ нема! Отой дитячий лепет, - захист життя А.Бабченка, захист життя ще 30 кандидатів у покійники від «руки Москви»? У сучасному світі захистити будь-яку людину, від безробітного хутірського бомжа до Президента, неможливо взагалі! Згадайте долю Президента Польщі Л.Качинського? Б.Нємцова? Будь-яку людину можна «дістати» таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини). Я не контролюю діяльність СБУ, ГПУ, - це їхня справа, як вони там захищають життя громадян, - головне, щоб захистили?! Життя, - найголовніше! Захисту життя громадян, - пріоритетна діяльність! Але ж знайти ворогів, вбивць, вирахувати потенційних жертв, таке інше, взагалі розслідувати будь-який злочин, можливо набагато швидше, більш гарантовано, безпомилково, без подібного інсценування. Для цього потрібно застосувати засоби мозкового контролю мислення, які дозволяють знати, навіть, про що людина мислить! Прослухати всі мозки всіх підозрілих і все з’ясовано, все стане відомо, - армія і спецслужби утримують у таємниці ці можливості їхні психотронних структур. Але це, - незаконний вид діяльності?! Я зараз спробую закінчити цю публікацію, почали так шмонати мій мозок променями, що все «пливе» попід очима! Далі цитую: «В ведомстве отметили, что благодаря проведению указанного негласного следственного (розыскного) действия в установленный законом способ удалось не допустить гибели Бабченко и полностью задокументировать преступные действия организатора, получить доказательства его связи с заказчиком преступления и получить сведения о возможных потенциальных жертвах, против которых готовились и должны были готовиться террористические акты и убийства». Тобто всі ці докази можна було отримати іншим, психотронним, шляхом, - підключати кожного підозрюваного під промені, прослуховувати мис-лення, при отриманні «делікатної» інформації від мислення, все занотувати, записати, потім, навіть не розмовляючи з бандитом, променями, (без синців), примусити його підписати, оскільки це буде «свята правда», і все! Слідство завершене! Наука говорить, що контроль над психікою і інтелектом людини можна встановити максимум за добу, тобто через 24 години все можна знати про підозрюваного, у нас же слідства ведуть роками? Луценко, ти що? Збагачуєшся разом із своїми слідаками? «Доїш» підозрюваних? Ганяючись за фінансовими потоками? Ти, насправді, вже через добу можеш знати все, про підозрюваного, за допомогою психотронних методів прослуховування мислення, а ти місяцями, роками все розслідуєш?! З якою метою? Чому? Ви навіть це «вбивство» готували два місяці?! А тепер по суті вашого героїзму, героїзму Луценка і Грицака, - не можу тільки я ро-зуміти, свідомий ваш героїзм чи не свідомий! Коли я читав цю цитату, то мене «рі-зонула» якраз виділена жирним фраза, - «…в установленный законом спо-соб…»? організації? Бандити живуть по своїм законам! Ці «шарашки» не є право-вими організаціями! Це бандитські «шараги»! Не правові! Бо займаються жахливи-ми злочинами, вбивствами, пограбуваннями, використанням, для збагачення, адмі-ністративного ресурсу, (променів), що, для збагачення, іншої вигоди, промені мож-на використовувати, (і без Законів України), а для розслідування злочинів не мож-на? Нема таких Законів України? Бандити спецслужб, особливо Росії, навіть війни розв’язують! Вбиваючи тисячі громадян! Із – за чого влада Росії не є легітимною, оскільки складається із бандитів, Тобто отримати об’єктивну інформацію про зло-чинців максимум за добу, але незаконним способом, психотронним, променями, - це ви не можете?! Боїтесь порушувати закон? Який? Чи ви прослуховуєте, все зна-єте, але не можете говорити? Хто той, із – за кого ви боїтесь порушувати, таким чином, закон? Хіба спецслужби, особливо СССРні, російські, відокремлені від СССРних, колишні республіканські спецслужби, - це правові організації? Хіба ФСБ, армія РФ, - це правові організації? Це організації бандитів та їм слухняних, але не правові! На підставі яких законів мене катують променями день і ніч, десятиріччями? Це правові ФСБешників! У жодній країні світу, офіційно, законодавчо, бандити бути при владі не можуть! В Росії при владі тільки бандити! Влада Росії не є легітимною! Влада Росії, - незаконна! Чого ви боїтесь? Луценко, Грицак? Боїтесь, що весь світ подумає, що українські спецслужби мають промені, мають біоробототехнології, що вони повісили х*й Путіну, Шойгу…? Телепні, їм х*ї повісили ті, хто сидить у них у мозку, ті, хто прибув до них у їхні мозки, тобто прибульці, причому ви тут? Грицак, Луценко, ви що, «бздітє»? Думаєте, що Путін думає, що ви йому х*й повісили? Тому дієте тільки у правовому полі, «в установленный законом способ»? Скажіть Путіну, що х*й йому повісили ті, хто сидить у нього у мозку, тобто прибу-льці, якщо він хоче знати хто вони такі насправді, що вони від нього хочуть, нехай з ними розмовляє! Вони ж сидять у нього у мозку, прослуховують його мислення, можуть керувати функціями його організму, керуючи його мозком?! Скажіть Путіну, що ви самі сидите з повішеними х*ями! Бо не справляєтесь із покладеними на вас задачами, проблемами, не можете захищати певних громадян від бандитів, зокрема від психотронних бандитів, особливо Росії… А тепер знову про ваш героїзм. В моєму уявленні ви перші, серед всіх генера-льних прокуратур, серед спецслужб всього світу, хто підняв, причому публічно, (можливо не свідомо), проблему ЗАКОННОГО, корисного використання техно-логій прослуховування мислення, біоробототехнологій космічної медицини, променів… Тобто ви, «свідомо чи не свідомо», підсмикнули Верховну Раду України, Парламенти всіх країн всього світу, тим, що ви, начебто, не можете використовува-ти психотронні технології для користі людству тому, що нема такого Закону Украї-ни, який би дозволяв використання променів?! Тобто український Парламент, ВРУ, не дозволяє вам боротись із злочинністю, навіть окупаційною, сепаратистською, терористичною? Боже мій, які ж ви законослухняні!? Особливо військові гебісти?! Особливо бандити державної безпеки медицини збройних сил? Тоді я вас запи-тую, а хто ж вбивав народних депутатів ВРУ, тих, хто якраз піднімав цю тему, цю проблему? Я пам’ятаю, коли Радою готувалась Конституція України, зі мною узго-джувалась, здається, стаття 28, Сашою Ємцем, він хотів мене, бодай законодавчо, захистити від психотронних бандитів, як до речі, М.Сирота, І.Плющ, В.Чорновіл, В.Гетьман… Всі вони були знищені, за що? За те, що намагались, бодай законода-вчо, дозволити боротьбу із психотронною злочинністю? І за те, що намагались мене, ніколи ні в чому не винну людину, захистити від психотронних бандитів армії і спецслужб? Хто їх знищив, штучно організувавши ДТП, злоякісність, постріли у ліфта? Спецслужби «валяют дурака», вимагають прийняття Закону, щоб викорис-товувати промені для розслідування злочинів, навіть отакими підсмикуваннями, а при початку дій для цього, вбивають тих народних депутатів, які піднімають цю проблему?! То де ви справжні? Чекісти? Боїтесь втратити свою унікальність? Мо-дель збагачення? Де ви справжні, там де вимагаєте Закон України «Про викорис-тання променів…» чи там, де ви вбиваєте тих, хто хоче прийняти такий Закон Укра-їни? Я з повагою відношусь, навіть пишаюсь, тими працівниками спецслужб, які займаються справами, особливо ризикуючи здоров’ям і життям, проливаючи кров! В той же час я знаю на своїй власній шкурі що таке психотронна злочинність? Ненавиджу ваших психотронних бандитів, від яких, до речі, потерпають і ваші порядні ДБісти?! До речі, користуючись випадком, повідомляю своє переконання Леоніду Олександровичу Ємцю, нардепу ВРУ, - сину Саші Ємця, з яким ми контактували. Вважаю, що Саша загинув у ДТП штучно організованому з використанням біоробототехнологій космічної медицини, (променів). На чому ґрунтується моє переконання? Які у мене докази? Ніяких, за винятком одного, я тоді у ВРУ контактував із І.Плющем, В.Гетьманом, М.Сиротою,О.Ємцем… Всі вони були знищені! (В інших місцях я контактував з іншими людьми, які також були знищені, після чого я припинив будь-яку комунікабельність, щоб забезпечити життя людей, які хотіли контактувати зі мною, які хотіли захистити мене, допомогти… Тобто після того я став допомагати своїм ворогам утримувати мене, (променями) у самотності. Вимушений був! Як зараз Луценко і Грицак, я також, боровся так за збереження чужого життя. Про мене ніхто, по суті, не піклується! Тільки параноя, яку гасять психотронні бандити променями). Леонід, батька твого вбили, довести я це не можу, військові гебісти, з ймовірністю 0,95...0,99, ті, які воолодіють променями, була організована тоді боротьба за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах! В секретних, психотронних погонах, особливо! Мені відомо, що у всьому світі прореагували на це «вбивство», зокрема: Дідьє Рейндерс. – Глава МЗС Бельгії; Глава МЗС Литви Лінас Лінкявичюс…, які критично від-неслись до «вбивства» Бабченка. У зв’язку із викладеним, я б побажав, щоб всі поса-довці, із різних країн світу, включно із посадовцями ООН, ПАРЄ…, окрім критичного ві-дношення, подивились на цю проблему активно, відповідально, якраз у викладеному мною контексті, - що робити із психотронними технологіями? Як їх використовувати? Для чого? Оскільки виходить, що весь світ посадовців живе у перевернутому світі, - знають одне, істинне, фактичне, а говорять про зовсім інше, про що дозволено банди-тами?! То хто ви всі такі, посадовці? 100% бандити та їм слухняні? Дурачите і дурачи-тесь? Що робити? Я згадую, як я, не витримуючи катувань променями, прийшов до СБУ шукати захисту від катувань променями… Там сидів, у приймальні, здається, пол-ковник, у цивільній формі, уважно вислухав мене. Це було при іншій владі! Грицак, а що б ти зараз робив, якби я прийшов із тими ж таки проблемами до тебе, до твоїх припут-нів? А тоді полковник СБУ вислухав мене уважно і сказав, що ніяких променів нема, що ніякого космічного біологічного радіозв’язку нема, що тільки божевільним здається, що їхні голови опромінюють, що вони чують якісь «голоси», висловив припущення, що я… божевільний, поцікавився чи не знаходжусь я на психіатричному обліку, не сказав би, що він зрадів, коли отримав позитивну відповідь, але посоліднішав! Тим паче, що КГБі-сти вчені, академіки, у «Медичній енциклопедії» так і писали, що божевільним здається, що їх опромінюють, що вони чують «голоси»… Так академіки – гебісти здійснювали наукове забезпечення злочинів бандитів державної безпеки медицини… Петро, (Поро-шенко, - Президент України), ну ти тепер знаєш, яка у тебе спецслужба? Шушера, шваль, мразі, шакали, гниди, вбивці, кати, грабіжники, а не спецслужба! Можете уявити мій стан, мене катують день і ніч, я не витримую, іду до них за захистом, бо технології катувань засекречені, а вони наді мною «воду варят», ублюдки! Особливо полюбляють доказувати народу, що я божевільний, день і ніч, часто, кричать моїми вустами від мого імені, люди бачать і чують, ходить по вулиці божевільний і кричить? Чекісти регочуть, особливо військові! Петро, у мене є інформація, що ти «бздішь» їхніх бандитів, «бздішь» бандитів державної безпеки медицини? Це є потвори, із-за яких в державі ха-ос! Із – за яких знищуються люди… За невиконання посадових обов’язків прибульці х*ї вішають! Щоб знали певні діячі, як рватись до влади, не розуміючи навіть, що ви іграшки у зубах психотронних бандитів, які граються людьми як пішаками… (Читачам, - пси-хотронні бандити, особливо із бандитів державної безпеки медицини збройних сил, тих, кого планують використовувати, без їхньої участі, для збагачення, для іншої вигоди, наголошую, без їхньої участі, пропускають через божевільні. Щоб гратись немов піша-ком! Променями забороняють мислити, запам’ятовувати, діяти, людину утримують та-кою, яка може робити лише те, що її променями примушують робити. Я більше року просидів у різних божевільнях Москви і України. «Результативною госпіталізацією» ви-явилась примусова, та, яка наступила після «зальоту» військового променевого погра-бування, - заарештували, відвезли до божевільні, потримали, зраділи, що врятувались, випустили, звільнили, почали використовувати, тобто військові використовують цивіль-них для збагачення бандитів, - тільки у Москві психотронні бандити перехопили 110 квартир мене використовуючи. Ще госпіталізували тоді, коли я тікав із радянського де-мократичного раю, - арештували у міжнародному аеропорту «Шереметьєво-2», відвез-ли до божевільні ім. Ганнушкіна… Зробили, (променями), безпомічним, беззахисним, безправним, катують день і ніч і ніхто нічим, по суті, так і не допоміг . Я взагалі колись був нормальною людиною для Адміністрації Президента, Кабінету Міністрів, Парламен-ту, дипломатичної служби, для іноземних представництв, для всіх останніх, - я божев-льний. Щоб мені не допомогли порядні державні керівники психотронні бандити, про-менями, організували примусові місця проживання, примусову безоплатну побутову працю, - бандитам подобаються репресії. В той же час, катами працюють психічно хво-рі, на садизм і нарцисизм, офіцери і генерали, які настільки жорстокі, настільки жахливо катують променями, що люди вішаються, «сходять с катушєк»…). Таким чином, я вважаю дії Грицака і Луценка викликом ВРУ, підсмикуванням ВРУ, - без Закону України «Про використання променів…», СБУ ефективно боротись із банди-тами не може, - законодавці повинні примусити бандитів боротись із бандитами, а гра-тись долями людей. Гебістська падаль, особливо бандити армійської променевої гебні, чи забезпечуйте, компенсуючи все, все, все, чи відповідайте по закону за злочини проти мене, чи я буду вас… винищувати! Я вас буду вирізати до тих пір, шакали, поки не підкоритесь, поки не почнете захищати громадян від бандитів… Порошенко, ні мені, ні народу України, ні світовій демократії така спецслужба не потрібна! Щоб знали, як знущатись, і ніколи, ніде, нічим не допомагати! Захиснички, ё.т.м.! Шутітє до тих пір, поки не захочете ї*атись! «Мусора» впроваджували у життя рішення гебістів військових, тих мразей, які і репресували мене! Тих, хто винен у вбивствах, тих, хто вбивав! Мєнти додумались, - мене катують бандити, а вони їм допомагають, а вони ізолювали мене від будь-якої до-помоги… А після згвалтів, - пі*дят! Скоти! Мразі, - бити безпомічних, беззахисних, без-правних, та ще й біороботів? Тільки «отброси» і «отморозкі» таке можуть робити! По-рошенко, оце така у тебе спецслужба, - досі підкоряється бандитам Москви! Москва «заварила кашу», з Москви «ростуть ноги», а Україна все їм підкоряється! Ой, як радісно від героїзму засекречених психотронних бандитів армії і спецслужб! Не витримую наругу писанням, піддиктовкою, припиняю, публікую не редагуючи. Вчора, під час тривалої побутової роботи мене жорстоко катували, поєднуючи страждання із криком, спати не дозволили, не більше 3 годин, катували всю ніч, і зараз із пухлою головою оце таку публікацію "роділ" під катуваннями. Бандити як завжди, - катують і нічого не говорять!

Немає коментарів:

Дописати коментар