Шукати в цьому блозі

вівторок, 19 червня 2018 р.

1047. Для чого потрібно робити згвалт?


Для чого потрібно робити згвалт? Мовчите?! Тоді хто хоче бачити згвалт? Мовчите?! Тоді я ніколи не буду його робити, (тим паче тому, що мені не дозволяють робити згвалт променями, а промені не можна перемагати навіть теоретично), знаючи, хто, із тих хто сидить у мене у мозку, і для чого вступить в дію ще, окрім тих, хто вимагає персонально! Але винищу всіх, хто добивається за допомогою згвалтів для того, щоб перетворити у пожиттєвого раба! Сидіть і думайте, що ви ї*етесь! Якщо хтось вважає, що це якась дивна публікація, вимушений пояснити, я, бажаючи припинити вбивства, іду на публічне розголошення певної інформації по цій темі! Інформацію я отримую по каналам космічного біологічного радіозв"язку, автори інформації мені не відомі! Це для того, щоб слідчі "нє х*єлі", які сидять у мене у мозку більше 35 років. Щоб слідчі знали з ким їм потрібно боротись, - з бандитами, а не з тими, хто з бандитами бореться. Чому я так пишу? Тому, що держава не може справитись із певною, жахливою частиною злочинців, непідсудних за злочини! Тому я їх повинен винищувати! Оскільки вони мені, особисто, загрожують катуваннями і витонченим знищенням. Звичайно, я особисто нікого не винищую! Я, - біоробот! Я, - це не м"який Віктор Коваленко! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і так керують ним! Ви відчуваєте, шановні читачі, що робиться на таємному рівні в Україні, Росії, в усьому світі, каламбур, абсурд,нісенітниця, - потрібно вбивати для того, щоб припинити вбивства?! "Вони" більше ні на що не реагують! Розуміють лише силу, їх потрібно винищувати, іншої мови не розуміють!

Немає коментарів:

Дописати коментар