Шукати в цьому блозі

вівторок, 19 червня 2018 р.

1048. Хто мене репресував?


В раба після згвалту наказ віддавали лікарі державної безпеки, які займаються розслідуванням певних злочинів? Лікарі - слідчі! Читачі можуть як бути згодними з цією інформацією, так і критично відноситись до неї. Як до речі і я! Я намагаюсь припинити вбивства, інші види насилля! Інформацію отримую по каналам космічного біологічного радіозв"язку, автори інформації мені не відомі. Такі лікарі - слідчі існують насправді! Це ті, хто здійснює присутність у мозку злочинців,(як життя демонструє не тільки у мозку злочинців), хто може "ковирятись" у мозку, хто прослуховує мислення таємно, дистанційно, невидимо, хто може здійснювати мозкові провокації, гратись функціями організмів підозрюваних за допомогою біоробототехнологій космічної медицини, щоб вивідати всю, цікаву слідчим, інформацію. Контроль над мозком, над мисленням і психікою людини, можна встановити максимум за добу! Чому підозрюваних утримують у заточенні багато місяців, іноді роками? Кожний читач може домислювати! Хтось реагує зразу, - "доят", щоб збагачуватись. (Як говорила моя мати: "Каждый судит в меру своей испорченности!"). Всі потенційні злочинці повинні знати, що скрити злочини у сучасному світі неможливо, як і щось утримати у таємниці, - через добу про вас і про ваші дії буде відомо, буквально, все! Думайте, чи можете ви наважуватись на злочини? Можливо злочинами в державі займаються ті, хто бореться із злочинцями! Ото так! Самі свої злочини вони не розслідують!? Щоб знали і керівники, особливо державного рівня, і звичайні люди, яких хтось для чогось використовує, як вимагати згвалт для того, щоб врятувати злочинців винних у знищеннях людей! Військові повинні знати, як не вміти розмовляти із тими, із - за кого у них х*ї не стоять! Щоб знали, як катувати цивільних людей, навіть державного рівня, променями,- таємно, дистанційно, невидимо. Для чого ви катуєте людей променями? Для чого руйнуєте родини? Чому ніхто не може "рожать"? Тому, що не дозволяють військові, використовуючи промені. Тільки у Москві, по визнанню самих злочинців, вони, використовуючи мене, перехопили 110 квартир! Правда, при цьому, знищили таких людей і стільки... О! Корупція! Щоб знали, як мстити ніколи ні в чому не винним людям за те, що ви... бандити! Хто із вас хоче розмовляти із тими, із - за кого ви не можете вбивати людей? Для того, щоб військові злочинці були сильніші за цивільних потрібно, щоб у їхнього верховного головнокомандувача х*й стояв! Така війна! Такі гримаси таємної війни за права громадян! Так, Путін...? Ото така армія злочинців і злочинці армії і спецслужб, які не можуть поставити х*й своєму верховному! Оце така війна! Люди повинні знати, що я не маю зовсім ніякого відношення ні до чого! Мене підключили під промені і катують день і ніч! Хто і для чого? У цьому вся справа! Хтось вже прореагував:"Щоб у військового прокурора Матіоса х*й не стояв!". (Із злочинцями, які для здійснення злочинів використовують засекречені технології, повинні боротись військові прокурори! Хто тому Матіосу повісив х*й? Для чого? Щоб підкорити для здійснення жахливих злочинів? Для того, щоб примусити боротись із психотронною злочинністю? Тобто щоб примусити посадових осіб відповідати за невиконання своїх функціональних обов"язків?) Щоб знали як не визнавати людей, які захищають поряднх громадян від бандитів. "Розмова" взагали набула жахливих форм: "Чи підкоряйтесь! Чи відповідайте по закону! Чи я вас усіх, мразі, винищу!". Я, - це не м"який Віктор Коваленко! Я, - біоробот! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок, так ним керують! В мозку сидять і вбивці! Я міг чути фрази, типу: "Я убил уже десять человек! Нам надоело убивать!"... Щоб знали, як дурачитись, а не розмовлити по суті!

Немає коментарів:

Дописати коментар