Шукати в цьому блозі

понеділок, 4 червня 2018 р.

1040. Поліграф підтвердив, - Надія Савченко винна.


http://gordonua.com/ukr/news/politics/perevirka-na-poligrafi-pidtverdila-shcho-savchenko-gotuvala-nasilnitske-povalennja-vladi-v-ukrajini-i-terakti-sbu-249317.html Перевірка на поліграфі підтвердила, що Савченко готувала насильницьке повалення влади в Україні і теракти – СБУ. СБУ повинна бути уважною завжди, але двічі уважно СБУ повинна бути по відношенню до тих, хто побував в Росії: у родичів, у російських лікарнях, у російських навчальних закла-дах, хто побував в зубах у російських спецслужб і армії, які володіють біоробототехнологі-ями космічної медицини, (коротко, - «променями»). Частина таких людей, - наднебезпечні для України і українців! Особливо це ті люди, які не розуміють, що їхніми мозками керують психотронні оператори армії і/чи ФСБ РФ. Такі, тупі, у психотропному змісті, люди, - страшні люди! Такими можуть бути навіть проукраїнські академіки, якщо вони не розуміють, що вони знаходяться під променями російських спецслужб! Навіть українці – націоналісти, якщо вони тупі у психотронному змісті, можуть поміняти свої погляди на українців і на Україну, навіть вони можуть стати ворогами України і українців! Я не хочу вірити у те, що українські військові навчальні заклади випускають тупих, (у психотронному змісті) курсантів, слухачів, ад’юнктів, докторантів, - офіцерів, (до речі це завдання КМУ, СБУ, ВРУ, АПУ, МО, МОЗУ…), в той же час вважаю, що Н.Савченко, якраз така, тупа, у психотронному змісті, тобто Надія не розуміє, що вона знаходиться під променями, Надія не розуміє, що її мозком керують психотронні бандити із російських психотронних спецслужб, Надія не розуміє, що функціями її організму: мисленням, прийняттям рішення, емоціями, діями, пам’яттю, мовою, тягою до протилежної статі, сексом чи копуляцією, є*лей, як хочете це називайте, сном, працездатністю, кореляцією з людьми, керують психотронні бандити Росії, - підключили її під промені, ймовірніше за все, в період знаходження у російській тюрмі! Якщо подивитись на ситуацію з Н.Савченко, не враховуючи психотронного фактору, то звичайно Надія звичайна прорусская терористка, яку, звичайно, потрібно засадити до в’язниці, років на 20 чи довічно, чи замінити на когось, чи вбити взагалі, як це роблять спецслужби Путіна, їхні шакали виховані так, що розуміють тільки силу, їх потрібно тільки вбивати, іншої мови вони не розуміють… Але за що її садити, якщо врахувати психотронний фактор? За те, що вона тупа? Хіба можна саджати людей до тюрми за те, що вони тупі? За те, що її, дуру із ВРУ, СБУ не може захистити від психотронних бандитів армії і/чи ФСБ РФ? Можливо краще садити до тюрми СБУшників? Як мразь, яка не здатна захищати громадян від русскіх променів? Потрібно кожного СБУшника перевірити під мозковим контролем, під таким, як мене тримають для катувань, - в СБУ не повинно бути жодного антиукраїнського бандита. Василь, (Грицак), на тобі лежить відповідальність, окрім іншої, дуже серйозна, в рядах твоєї спецслужби не повинно бути жодного прорусского бандита, - інакше ти будеш відповідати за це, аж до знищення! У мене є підозра, що СБУ ще не знаходяться в проукраїнських кондиціях?! Згадую І.Плюща, який говорив, що проукраїнська влада України була б задоволеною, якби взнала, що в рядах СБУ вже менше половини, тобто менше 50%, зрадників, тобто проросійських мразей! Ти ж, Василь, говорив, що з СБУ пішло 20%?! Що змінилось? Які зараз критерії відданості Україні в СБУ? Бо якщо дивитись лише на ці числа, якщо вони об’єктивні, оці 50% і 20%, то виходить, що в сучасній СБУ ще більше 30% прорусскіх бандитів?! Цього не можна допускти! Жодної прорусскої скотини в СБУ не повинно бути. Путін, я вже неодноразово попереджав тебе, щоб ти забрав із України на ПМЖ в РФ всіх до жодного своїх ублюдків, всіх, особливо із СБУ. Не забереш, я їх усіх до жодного, до останньої скотини, виріжу! Жодного прорусского скота в живих не залишу! Я не Віктор Коваленко, - я прибульці, які прибули у мій мозок і так керують ним! Мразі, щоб знали, окрім іншого, як не вміти «рожать» після згвалтів?! А тепер що? Тепер вам згвалти потрібні для того, щоб «ліхо расправіться»? Якщо СБУ захищає проукраїнських: народних депутатів; працівників АПУ, КМУ, МЗС, МОЗУ, НАНУ…, порядних, проукраїнських генералів і офіцерів СБУ, МО, МВД, ГПУ…, так як мене, то вас потрібно чи саджати, чи вішати зразу, як Савченко без врахування психотронного фактору… СБУ може дати відповідь на запитання: «Чи знаходиться Н.Савченко під променями? Під чиїми?», - робити вигляд, що ніяких променів не існує, в той час як тисячі, ніколи, ні в чому не винних людей потерпають від психотронних жахів? Ви це також якоюсь спецоперацією поясните? А у моєму випадку як поясните? Із – за ваших спецоперацій, (в основному по кримінальному збагаченню ваших бандитів із використанням адміністративного ресурсу, променів зокрема), я, чи не все життя, провів під катуваннями , не говорячи про інші позбавлення, про інші поразки у повному переліку прав і свобод громадян… Не соромно? Не соромно так захищати корупцію? Чому я для Росії, для Путіна, для їхніх ФСБ, МО…, страшніший за Порошенка, Тручинова, Гройсмана, Авакова, ГРицака, Полторака, Луценка, Матіоса… разом взятих? Чому мене катують день і ніч, а їх ні? Чому? Я не знаю! Тому, що ви таємниці вашої с*аної корупції зберігаєте набагато, на порядки, ретельніше, ніж військові і державні таємниці, а я знаю на чому тримається ваша с*ана корупція?! На психотронних технологіях, на променях! По цій причині мене катують? Хто приймав рішення катуваннями примусити мене зробити згвалт, після чого перет-ворити у раба у бандита, все життя катувати під час виконання важких робіт, та так, щоб все населення всього світу реготало, а перед смертю сказати: «А тепер іди лікуйся і тебе покинуть ті, із – за кого тебе все життя катували!». Після чого повз мене проїжджали б всі, хто мене колись, будь – де, знав, разом із своїми «расфуфіренними» регочучими жінками: хуторяни, однокласники, однокурсники, спів службовці, ад’юнкти, генерали, офіцери, професорсько-викладацький склад, вчені, працівники ВПК, «проїхні» державні діячі, співаки, співачки, актори, режисери, працівники радіо і телебачення… А безпо-середньо перед смертю фізичною, щоб до мене приїхав лікар і сказав, що йому дозволили зробити ін’єкцію, після якої мій мозок, начебто, буде звільнений від катувань, від прослуховування мислення…? Хто приймав таке рішення? Чи здавайте його шкуру! Буде знищений тільки він! Чи прибульці знищать всіх, хто добивався до мене все життя з метою перетворення мене у раба, хто наніс жахливий ущерб в знищенні інтелекту і руйнації психіки… Я, особисто, не втручаюсь у роботу ваших спецслужб, - вам на якомусь, можливо, мі-жнародному форумі, потрібно вирішити що ж робити з такими надіями, яких підключають русскіє бандити під промені, з метою використання! Вважаю, що тема, взагалі то, прос-та,однак занадто делікатна, щоб «шаблею махати», не вирішувати її вже не можна! Хтось, можливо, зробив би так: провів слідство проти Надії, засудив би її «довічно», відправив би в колонію, а наступного дня зробив би їй пластичну операцію на обличчі, поміняв би прі-звище, випустив би із в’язниці, відправив би в якийсь «отстойнік», в якому б дозволив жити повноцінним, але таємним, життям, мати чоловіка, дітей… Взагалі, я не спеціаліст, вважаю, що це проблема державного керівництва і міжнародного! Не можна тримати людину у в’язниці все життя тільки за те, що вона тупа, за те, що її руссіє психотронні свині підключили під промені, за те, що її своя, рідна, спецслужба вчасно не врятувала від психотронних бандитів Росії, за те, що спецслужби Росії, можливо і України, настільки підлі і жорстокі… Щоб знали, мразі, як не вміти захищати прогресивних державних і міжнародних діячів від бандитів державної безпеки медицини… Не знаю. Це лише один із поглядів на проблему Савченко… Щоб знали, як не вміти розмовляти із тими, із – за кого мене день і ніч катують променями! ? Щоб знали, як не вміти розмовляти із ними так, щоб вони припинили мене катувати променями… , обмежувати у всьому! Констатую, - лікарі не можуть розмовляти із тими, із – за кого мене катують так, щоб вони припинили мене катувати, тому, що не можуть знайти із ними спільну мову, тому, що лікарі, свого часу, заражали бандитів, які мене репресували, хворобами і примушували забезпечувати житлом, іншими потребами… Чому лікарі? Причому лікарі? Колись парламенти приймали не юридично, усно, рішення, просити лікарів захищати тих, кого катують променями… , оскільки «бздєлі» приймати психотронне законодавство… Як взнати чи Надія Савченко під русскімі променями? Я не фахівець! Не до мене! Ідіть до лікарів психотронних, які можуть виявитись жахливими бандитами! Взнайте, на поліг-рафі також, як ї*еться Надія! Як вона ї*лась! Це лише одна із ознак підозри про знахо-дження під променями, - як, в яку дірочку, тривалість, витонченість, відношення до групо-вухи, до різноманіття… Якщо секс не середньостатистичний, то… є надія, що Надія під променями! Психотронні бандити занадто вже полюбляють сексуальні злочини, як у три-валості є*лі, так і у забороні секса взагалі… У Надії така ж*па, що її не ї*ати грішно! Якщо ж вона не ї*еться, якщо вона не ї*лась, то це також ознака знаходження під променями пси-хотронних бандитів… Вважаю, що професіонали спецслужб набагато краще за мене розу-міють це! Я не професіонал. Вважаю, що проблема Савченко залишається відкритою… Сущенко отримав зараз у Москві 12 років строгого режиму?! О! Путін, ну ти і гнида! Убирайся шакал із України! Забери з собою всю свою окупаційну, терористичну, бандитсь-ку, сепаратистську шпану на ПМЖ в Росію, не забереш, - я їх усіх виріжу, до остнньої скотини. Твоїм ж методами, шакал! При любій спробі підійти для будь-якого насилля, - смерть!

Немає коментарів:

Дописати коментар