Шукати в цьому блозі

середа, 20 червня 2018 р.

1049. Я буду винищувати...


Той, хто мене читає, знає, що я репресований таємно, дистанційно, невидимо, бандитами, які застосовують проти мене біоробототехнології космічної медицини, коротко, - "промені". Промені належать армії та спецслужбам. Військові в психотронних погонах, - мразі, розбещені "до опі*дєнєнія": брехня, провокації, насилля, пограбування, вбивства, зараження хворобами із забороною лікуватись, знищення інтелектів, руйнація психіки, жорстокість, несправедливість, руйнація родин..., - це категорії їхнього звичайного життя і повсякденної діяльності. Все це вони здійснюють таємно, дистанційно, невидимо, променями. Читачі пам"ятають їхні перли: "Все равно заставлю х*й сосать у офіцера и жить будешь ровно столько, сколько будешь служить, - день увольнения будет днем смерти!"... Колишній міністр оборони маршал Д.Язов намагався змити брудну пляму із тіла армії, намагався відновити на службі, надавав якесь управління МО з присвоєнням генеральського звання... Не допустили до корпусів МО променями, - двері були відчинені, але зайти туди я не міг, промені не можна перемагати... Щоб ніхто не міг допомагати репресованому, військові бандити видумали і брехали, навіть державному цивільному керівництву, що вони мене з військової служби, свого часу, не звільняли, а "відпустили отримати житло, після чого повернуть до армії дослужувати...". Із - за цієї, і інших, причини виникло жахливе протистояння, почались вбивства, вбивали навіть тих, хто намагався мені допомогти з тим, для чого вони мене "відпустили", а відпустили бандити так, що тільки У Москві перехопили 110 квартир, мене використовуючи. Є інформація, що навіть психотронні структури розколоті, начебто неявно, невидимо, підкилимно, одні займаються злочинами, інші, начебто, борються із ними! Уявіть собі, сидятьв одному відділі офіцери, дивляться одина на одного, одні займаються злочинами, інші борються із ними, не довіряють навіть один одному... Це жахлива боротьба, страшна, таємна, із знищенням величезної кількості людей, включно із засекреченими агентами. В Москві, окрім інших, знищено багато генералів, після звільнення із служби, - кажуть, що знищуються так ті, хто примушував "х*й сосать" для того, щоб жив лише стільки, скільки служив, щоб ніколи не став цивільною людиною, щоб "...день увольнения будет днем смерти...". Путін, так чим ти займаєшся в державі? Ти лайно, яке не хоче йти із армії?! Мразі, військові і гебісти, мразі з променями, "мозкові аналітики" говорять навіть зараз, що вам не можна було мене так таємно-демонстративно, "із воплямі" катувати променями, знищувати інтелект, руйнувати психіку, тоді б ви всього добились легко. Начебто це була ваша помилка, шакали! Все ж таки, окрім іншого, я був людиною президентів, а ви, мразі, чим займались? Ви не могли захистити людину президента?! Свинопаси ви, а не спецслужби, не армія, якщо ви мене свинею називаєте! Як ви своїм верховним підкорялись? Знайшли корупцію в Кремлі? Скоти, вам не соромно, що ви мразі, а не спецслужби, не армія, якщо не можете своєму верховному х*й поставити?! Чого ви чекаєте? Коли у верховних з"являться ублюдки лютіші за вас усіх, які почнуть вас косити як косами, тисячами? "Допригалісь?". Якщо ви не можете знайти тих, хто мене катує, то ви не зможете знайти тих, хто х*ї вішає?! Щоб знали, як дурачитись і ніколи нічим не допомагати! Я буду винищувати всіх, хто до мене відноситься як до військового, якого не звільняли із армії, а, начебто, "відпустили отримати житло", після чого повернути до армії дослужувати... А насправді, щоб ніколи не повертати до армії, (до речі міністр оборони П.Грачов говорив мені особисто: "...Нет! Служить ты никогда не будешь!..."), не можна допустити отримання житла, навіть будь-якого, навіть будь-де! Але день і ніч добиватись за допомогою згвалту, щоб перетворити у пожиттєвого раба у бандитів, а перед смертю сказати: "А тепер ти звільнений із армії! Гі-гі-гі!"... Брехня зашита! Хто, кому, для чого весь час бреше? Як колись говорив один із моїх знайомих генерал-полковників: "Все, всем, все врут!". Набрехались? Скоти, набрехались людям? Путін, ну що будеш тепер робити, якщо у тебе нема друзів, здатних тобі х*й поставити? Щоб знав, як бути військовим?! Для чого вбивали цивільних людей? Особливо таємно, дистанційно, невидимо, променями? Я буду винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно до тих пір, поки не знайду того, із - за кого мене катують?! А для чого так потрібно? Я запитую у тих, хто піддиктовкою займається, синхронно із писанням втручаючись у психіку і інтелект? До тих пір, поки ви, шакали, до мене добиваєтесь, ваші верховні ї*атись не будуть ніколи! Я їх буду завжди утримувати у заручниках! Не заспокоїтесь, мразі, вас викосять, немов косами, примати верховних, які вже формуються без участі самих верховних... Сидіть і "бздітє"! Сидіть і думайте, що ви ї*етесь! Ну що, лікарі? Регочіть і думайте, що ви військові?! МО, ну що? Нареготався? Ну і порядки у вас, скоти?! Виплескується злоба і до ЗМІшних чекістів: "Щоб знали, як у прямому ефірі добиватись, вимагаючи згвалти?!"... О! Корупція!?

Немає коментарів:

Дописати коментар