Шукати в цьому блозі

неділя, 3 червня 2018 р.

1039. До смерті молодого українського генія М.Бойченка.


https://www.obozrevatel.com/ukr/show/people/ukraina-mae-talant-x-factor-tantsyuyut-vsi-pomer-vidomij-ukrainskij-horeograf-i-rezhiser.htm Приношу свої щирі співчуття рідним та близьким Миколи Бойченка. Підсвідомо вважаю його смерть штучною, - тобто вбивством! Можливо із таємним, дистанцій-ним, невидимим застосуванням променів, (біоробототехнологій космічної медици-ни)! Пояснити детально не можу! Довести також! Ті, хто володіє променями, мо-жуть так "природно" знищувати тих, хто їм невгодний! "Голоси" по космічному біологічному радіозв"язку зараз кричать: "Щоб знали як працювати, не розуміючи куди потрапили! Щоб знали, як підкорятись бандитам!"... Я не коментую ці "голоси". Я зробив цією заміткою все, для слідчих по смерті, що мені відомо по темі! Життя, - це найдорожче, що є у людей! Мені набридла злочинність, особливо психотронна, непідсудна за будь-які злочини! Такі порядки у державі!? Раніше я завжди публікував, у подібних випадках, що у моєму мозку називались прізвища, - частіше, імена, - рідше, а через деякий час знищувались громадяни із такими прізвищами чи іменами?! Прізвище Бойченко, мені по космічному біологічному радіозв"язку не називалось! Однак перший склад цього прізвища, "Бой...", називався, тільки я завжди мав на увазі, при цьому, зовсім інше прізвище, відоме мені, з аналогічним першим складом "Бой...". "Здаю шкуру" цієї потвори, яка називала це "Бой...", - це офіцер ВПС, (Військово-Повітряних Сил), найлютіша скотина, із тих, хто мене катує променями... Тільки, на жаль, для протоколу, зараз, я можу таке стверджувати із ймовірністю 0,95...0,98. Однозначно не можу так стверджувати, - чомусь є сумніви?! Можливо психотронні оператори так керують мозком, щоб я сумнівався!? Однак, у цій бригаді психотронних бандитів, які мене катують, є вбивці, можливо вони всі вбивці, які вбивають із застосуванням променів, - ще багато років тому я чув від них такі фрази: "Я убіл ужє дєсять чєловєк! Нам надоєло убівать!"... Логіка далі така, чи помилкова? Промені належать армії і спецслужбам! Якби у державі були вільні від залежності, сильні, мужні слідчі, то вони б повинні були "взять" в Росії: Патрушєва, Бортнікова, Шойгу, Путіна, Мєдвєдєва..., в Україні, якщо у неї є промені, їхніх прототипів. Таким чином, у зв"язку із подібними вбивствами, відомства: армія, спецслужби, - це 100% бандити та їм слухняні, жодної порядної людини! Звичайно я завжди маю на увазі не звичайних генералів та офіцерів армії та спецслужб, а їхніх психотронних генералів та офіцерів, їхню психотронну медицину, по суті, їхню мафію, щоб не ображались на мене звичайні офіцери та генерали, я про таких ніколи, майже, не говорю, хоча, звичайно, більшість із них, розумна, у психотронному змісті, частина звичайних генералів і офіцерів, розуміє, навіть підсвідомо, що у них щось таке робиться, що вони підкоряються якимось бандитам, які від них щось вимагають, самі страждають від своїх же бандитіві... Такі, звичайні, генерали і офіцери, таємно, у глибині душі, солідарні зі мною, та й навіть безпосередньо "їхні", психотронні бан-дити, частина із них, "моляться на мене", бажають, щоб я їх врятував, їм набридло сидіти у страху, виконуючи злочини по наказу Путіна, його ублюдків, їм набридло вбивати, як правило, безневинних людей! Звичайно вони "моляться" не тільки і не стільки на мене безпосередньо, розуміючи, що я і під "їхнім" ковпаком, як на тих, хто сидить у мене у мозку, керуючи ним, на прибульців, які вміють прибувати у мозки і керувати ними. А ті, хто вбивав багато людей таємно, йдуть на будь-які злочини, щоб зберегти свою власну шкуру, щоб зберегти шкуру своєму пахану, наприклад, Путіну, - ці мразі "бздят" зміни влади, оскільки нова влада зможе знайти спосіб притягнення їх до відповідальності чи знищити таємно, дистанційно, невидимо, променями... У цьому, в основному, феномен вічного знаходження Путіна при владі, - "бздят" бандити Путіна, "бздіт" Путін, "бздят" за свої шкури... При новій владі промені будуть належати новим людям, які можуть підключити мозки отих путіних під промені, все про них взанати, після чого чи засадити до тюрми, чи знищити, якщо не можна засадити... Як правило бандити армії, ФСБ, їхньої каральної психотронної медицини, знищують тих, хто відмовляється підкорятись бандитам! Можливо Миколу бандити затягнули у якусь аферу, після чого він прозрів, відмовився їм підкорятись, - вони його знищили... променями! Таємно, дистанційно, невидимо. Звертаюсь до читачів, не майте до мене претензій, я, - біоробот! Проти мене застосовують промені. (Путін також сидить під променями, тільки його мозком керують по - іншому!). На жаль я можу робити лише те, що мене примушують ті, хто керує моїм мозком, мені ж, як правило, коли я пишу, виключають можливість мислити, запам"ятовувати, діяти... Мені не те, що важко у цьому суспільстві, - я існую на межах людської витривалості. Суспільство проявляє відносно мене небачену жорстокість… Причину небаченої жорстокості мені пояснили по космічному біологічному радіозв’язку тільки останнім часом, - мої витончені вороги, (військові), тикали народу на мене пальцем, говорячи: «Це той, із – за кого військові знищують цивільних!», - після чого народ, звичайний народ, влаштував на мене, буквально, полювання, щоб катуваннями примусити здійснити згвалт, після чого зробити рабом у бандитів, які будуть все життя катувати, при виконанні важких робіт, до смерті… Зараз, по космічному біологічному радіозв’язку, якісь опоненти таких умозак-лючень говорять, що винні у всьому певні мафіозні, тобто гебешні, лікарі, які наро-били безліч «брудних» людей, тобто венерично хворих людей, яких не лікують, за допомогою яких і здійснюють дойо*ування мене згвалтами, щоб перетворити у ра-ба…, а «хтось», (не конкретизували), також «слбконервовий», почав винищувати «брудних» людей!? Слідаки, візьміть аналізи у дуржиини, дівчат чи жінок Бойчен-ка, можете і у нього, він ще не захований?! Чому я вимушений так себе поводити!? Мені ніхто не може допомогти, навіть у позбавлення катувань променями, тому у подібній ситуації я ні на що і ні на кого не надіюсь зовсім, оскільки психотронна злочинність непідсудна за злочини, - це ваші проблеми Луценко, Матіос, міністри оборони, державної безпеки, профільна влада, парламент, класична і психотронна медицина… Я керуюсь лише одним, - збереженням життя громадян! Розуміючи, що не всі заслуговують права на життя! Та такі і самі це розуміють краще за мене, колись вони мені кричали: «Во всьом віновати мужчини! Да ми, мужчини, - прєступнікі, заслужівшіє унічтожєнія!». Чи може, бодай хтось у світі, покласти край цьому безумству? Чи можуть порядні влади багатьох порядних держав, разом із порядними частинами громадськості, знищити у всьому світі «брудну мафію», інститут рабства? Чи можуть лікарі навчитись лікувати людей? Хоча б від грибків? Я не маю упередженого відношення ні до кого, тим паче до лікарів, у мене навіть цивільна дружина була лікарем. В той же час я вимушений попередити лікарів, що зараз, мене про це попереджають більше, ніж я, інформовані прибульці, які сидять у мозку, причому на всій території земної кулі, розгортається війна всіх людей доброї волі, з психотронними гебістами, якими, у більшості своїй, є лікарі, тобто розпалюється війна народу з лікарями, доходить вже до вбивств, - я ж, натерпівшись жахливого лиха, бажаю припинення вбивств, тому вимушений так себе поводити! Прибульці взагалі говорять, що лікарі стали придурками, які підкоряються військовим злочинцям. До речі, повідомляю ще читачам, що мої жахливі страждання почались з того, якщо вірити моїм мозковим інформаторам, що свого часу, коли злочинці криміналь-но звільнили мене з військової служби у Москві, лікарі, щоб примусити військових бандитів забезпечити мене житлом, заражали військових хворобами, не лікували їх і вимагали для мене житло?! Ті ж, будучи також винними у злочинах, замість того, щоб підкоритись, вирішили мене репресувати, причому до смерті, тобто, використовуючи промені, (біоробототехнології космічної медицини), заражали мене хворобами, не лікували, почали катувати променями щосекунди, день і ніч, утримуючи у самотності, бідності, хворобах, у жорстокості, несправедливості, під променями тупості, катуючи, повторюю, день і ніч променями, особливо вночі, замість сну… Із-за чого я постійно хворий ,тиняюсь із кутка в куток, не маючи можливості мислити, запам’ятовувати, діяти… Цим психотронні бандити займаються і зараз. Вся правоохоронна система, особливо Росії, - «бздуни», які бояться психотронної злочинності! Президенти бояться психотронних бандитів, прем’єр-міністри бояться, Парламенти спробували поборотись із ними, ті повбивали нардепів стільки, скільки потрібно, що нардепи «заткнулісь» із моїм захистом. У ВРУ були знищені всі нардепи з якими я тоді був у контактах: В.Гетьман, В.Чорновіл, М.Сирота, О.Ємець, І.Плющ. Оскільки я багато років був москвичем, там проживав, там мене також нардепи захищали, ті, з якими я був у контактах, також були знищені: С.Фьодоров, Г.Старовойтова, Л.Рохлін, Г.Сєлєзньов… Путін, - ФСБешний «бздун», який боїться навіть рот відкривати проти психотронної злочинності, - «бздіт» бандитів державної безпеки медицини, особливо збройних сил… Я буду винищувати бандитів, непідсудних за злочини, до тих пір, поки військові, (психотронні особливо), не підкоряться тим, кого вони катують променями! Я, - це не Віктор Коваленко! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і так ним керують! Поки військові не підкоряться цивільним, порядній частині цивільного державного керівництва. Засекречені військові, (особливо психотронні), ну ви і мразі?! Не соромно? Не соромно катувати ні в чому не винних людей, та ще й безпомічних, беззахисних перед променями, безправних? Виродки, а не захисники! Якщо ж хтось із читачів думає, що військові порядні люди, які мене репресува-ли за дії медицини, то чим вони займаються насправді? Бандюки с*ані! Мене вико-ристовуючи, і частину цивільної державної влади, ці бандити, тільки у Москві, пе-рехопили 110 квартир?! Президенти, прем’єр-міністри, парламенти, ну ви тепер знаєте, чим займаються ваші психотронні генерали? Із своїм с*аним, кривавим, психотронним офіцерством? Шо? З ними краще дружити «на одін карман»?! Дру-жіть! Дружіть! Дружіть до тих пір, поки… Сидіть і «бздітє»! Путін, не повернеш Крим, Донбас…, - ї*атись не будеш ніколи! Як і твій генералітет! Мразі в лампасах, щоб знали як катувати тих, із – за кого бандити «бздят» вбивати людей! Щоб зна-ли, як катувати людей, із – за яких вам прибульці х*ї повісили! Звертаюсь до лікарів, якщо ви ще не будете лікувати тих, хто бореться із злочинністю, особливо із психотронною, - вас буде винищувати весь народ! Вибачте, шановні читачі! Я повідомив все, про що отримав інформацію по темі, по космічному біологічному радіозв’язку. Люди, прошу вас, будьте взаємно ввічливі, поважайте один одного, - час зараз найжорстокіший! Таємна війна йде на всій території України, - це війна за свободу і незалежність України, народів від ФСБ Росії, від гебістських бандитів, непідсудних за злочини, особливо від психотронних бандитів, непідсудних за злочини. Видима війна Росії з Україною 2014…2018 р.р., на Донбасі, - це складова таємної війни! Путін, убирайся!

Немає коментарів:

Дописати коментар