Шукати в цьому блозі

вівторок, 5 червня 2018 р.

1041. "Солянка" про свої репресії...


Щоб на мене не ображались сучасні українські бійці, порядна частина сучасного дер-жавного керівництва, читаючи ці публікації, я нагадую, що всі мої публікації торкаються, в основному, злочинного світу армії, державної безпеки, прокуратури… , тобто мафії, але не звичайних генералів, офіцерів, бійців… Тим паче, що значна кількість звичайних генералів, офіцерів, бійців, часто самі потерпають від «своєї» ж мафії, від «своїх» же психотронних бандитів, від «своїх» же гебістів, від тих, які з бандитами – лікарями, з психотронними лікарями – бандитами. Найбільш концентровано суть моїх страждань, репресій проти мене, була викладена колишнім міністром оборони Росії, першим, (і останнім), маршалом Росії І.Сєргєєвим: «Я Вам никогда не позволю читать! Я Вам никогда не позволю чем – либо заниматься вооб-ще! И все - равно уничтожу, не сразу, но постепенно, методом трех «не»: не позволю работать; не позволю лечиться; не позволю что - либо кметь!». Тобто все, що відбувається навкруги мене, - це повільне, таємне, дистанційне знищення мене, в основі якого знаходяться біоробототехнології космічної медицини, коротко, - «промені», які використовують проти мене підлеглі отаких горе міністрів, отаких військових злочинців, як колишній міністр оборони Росії, маршал Росії І.Сєргєєв. Всього цього такі військові злочинці, такі криваві міністри, досягають таємно, дистан-ційно,невидимо, променями, - променями керуючи моїм мозком, а мозок керує моїми діями, виконуючи лише те, що наказують, (променями), психотронні бандити, психотронні оператори, підлеглі отих бандитів - міністрів. Зараз, психотронні бандити, одні і ті ж самі, які керують моїм мозком, чи грають різні ролі, включно із порядними, чи у мозку здійснюється присутність великої кількості психотронних операторів різної орієнтації, - одні катують, інші підтримують, щоб «не сошел с катушек»… Стан мого мозку жахливий. Уявіть собі, психотронні бандити опромінюють мій мозок такими променями від яких я повинен весь час мучитись, страждати, а порядні психотронні оператори намагаються підтримати мене, опромінюють мозок іншими променями, які викликають, бодай якусь, радість, тощо… А що виходить у сумі? Який виникає інтегральний стан мого мозку? Іноді це жахи суцільні. Гіршого, поганого, шкідливого… завжди більше, тому я весь час страждаю. Пояснюю, наприклад, якщо опромінювати одночасно, синхронно, мозок променями, які викликають, вибачте шановні читачі, «суперстояк», - сильну ерекцію, і променями, які викликають імпотенцію, неможливість мати статеві стосунки, то сильнішими виявляються, чомусь, промені, які викликають імпотенцію! Тобто шкідливі промені сильніші! Якщо ж синхронно опромінювати мозок променями високої інтелектуальної працездатності і променями тупості, то сильнішими виявляються, також, промені тупості. Чому? Не знаю! Не до мене питання. Я б пояснив це так. Щоб людина була у стані високої інтелектуальної працездатності потрібно, щоб людина вміла мислити, запам’ятовувати, діяти, тобто, щоб кожний електронник, протончик, кожної мозкової клітини, міг коливатись чи обертатись навкруги свого ядра так, як потрібно для високої працездатності, а щоб зробити людину тупою, потрібно її мозок помістити у якесь жорстке електромагнітне поле, в якому оті електрончики, протончики, не можуть коливатись чи обертатись навкруги свого ядра так, як потрібно для високої інтелектуальної працездатності, - людина втрачає можливість мислити, запам’ятовувати, діяти… На-приклад, із власного досвіду, коли мене катують такими променями, я нічого не можу зга-дати, не знаю який сьогодні день тижня, яке число, який місяць, який рік, як мене звуть, як звуть дітей, дружину, у якому місті чи селі я знаходжусь… Одного разу, пам’ятаю, що це було 9 березня, після жіночого дня, рік не пам’ятаю, я ходив півдня по Києву, не знаючи у якому місті я знаходжусь… Бандити регочуть, - я страждаю! Ще більші страждання вини-кають тоді, коли певні керівники, через своїх підлеглих, вимагають від мене певних дій, коли я у такому стані, звичайно я не здатний до тих дій, які вони вимагають від мене, зві-рію, особливо тоді, коли вони, при цьому, викрикують: «Тупой!», «Сскун!», «Нероба!», Ледар!», «Ледацюга!», «Лодирь!»… З часом я навчився таких горе керівників та їхніх лакеїв «ставити на коліна», (не стільки я, як ті, хто керує моїм мозком), говорячи їм: «А що б ви робили на моєму місці?». Мовчать! Прибульці, які прибули у мій мозок, йдуть ще далі, говорять їм, якщо ви примушуєте мене перетинати промені, що неможливо навіть теоретично, то поставте собі, чи своїм дітям х*ї! Поставте х*й своєму верховному головнокомандувачу! Путіну! «Бздят!». Не можуть поставити! Тобто самі не можуть перетинати промені, а мене примушують! Я звірію… Колись у дитинстві мати мене виховувала різними прислів’ями, одним із таких було: «Застав дурака Богу молитись, так він і лоба розіб’є!». Зараз у певних ублюдків такі слуги, лакеї, холуї, друзі, підлеглі… Лакеї, слуги, холуї, певні охоронці певних таких ублюдків – міністрів, - це суцільне жа-хіття. Як це водиться, щоб вислужитись, щоб отримати військове звання, посаду, кварти-ру, грошову премію, відпустку, щоб довести свою відданість, вірність, отим бандитам – міністрам, їхні підлеглі: генерали, офіцери, лакеї, слуги, холуї… розвинули цей алгоритм репресій проти мене далі, творчо так, пояснюючи мені все зовсім популярно. Жорстокі репресії проти мене почались тоді, коли я проживав у Москві. Був час, коли правоохоронна система Москви, обос*алась перед бандитами в погонах, мене захищали тоді порядна частина державного керівництва, дисиденти, навіть академік А.Д.Сахаров, його дружина, лікар О.Г.Боннер, жінки Москви… Міністром оборони тоді був інший військовий злочинець, окрім заслуг, бандит, «Паша-мерседес», генерал П.Грачов, який також особисто віддавав наказ катувати мене променями, він звірів від жінок – москвичок, які якось там захищали мене. Грачов кричав: «А мы ссым твоим сукам в рот!»… Підлеглі міністра по злочинному психотронному вектору його діяльності, тобто слуги, лакеї, холуї Грачова, творчо розвивали цю його формулу, кричали мені вже дещо по-іншому: «А мы е*ем твоих девочек в рот, в ж*пу! В рот, в ж*пу!»… Такі пацани , підлеглі таких міністрів, занадто вже ініціативні, так полюбляють виконувати накази міністрів… Отакі слуги, лакеї, холуї бандитів – міністрів і зає*лі мене до півсмерті, які ще й перехоплювали посади і квартири, які мені надавали порядні керівники Москви чи інші «рожєнікі»: «А мы е*ем твоих девочек в твоих квартирах, а мы жрем за твои деньги и ездим на твоих машинах, - побольше бы таких дураков!»… Тобто міністрам – бандитам мало у державі дурачків, так вони їх роблять штучно, цілеспрямовано, променями, наприклад, бандити вщент знищили мої знання німецької мови, (на якій я здавав кандидатський іспит), англійської мови, знання математичного програмування, навіть метод дискретних вихорів, ідентифікаційний метод нелінійної фільтрації генерала Куліфєєва… Цілеспрямовано винищували. Променями. Катуваннями. Ще репресанти кричали: «Сколько бы ты не жил на территории СССР, ты никогда не будешь иметь ни жилье, ни работу…». Всього цього психотронні бандити досягають променями, вони «сидять» у мене у мозку і «так» керують ним… Психотронні бандити непідсудні за будь-які злочини! Правоохоронні системи держав взагалі не борються із такими, психотронними, злочинами, із такими, психотронними, злочинцями… Однією із причин того, що не борються, є така, - вони не здатні боротись із ними тому, що ті, психотронні злочинці, виводять їх на такі посади… Тобто ті, хто сидить на посадах, не можуть боротись із тими, хто їх вивів на ті посади! ь Якщо вірити певним силам, моїм інформаторам, інформацію від яких я отримую по косміч-ному біологічному радіозв’язку, то зараз є такі борці, з’явились, прибульці, які прибувають у мозки певних жевжиків, яких не може вирахувати ні армія, ні ФСБ, ні інші їхні спецслуж-би, інші їхні бандити, тому їхні верховні головнокомандувачі, як Путін, які не можуть бути гарантами прав і свобод громадян, які займаються злочинами безкарно, сидять з повіше-ними х*ями, ні армія Росії, ні ФСБ РФ, тобто ні Шойгу, який також сидить із повішеним х*єм, ні Бортніков… не можуть поставити х*й Путіну! Якась чудернацька влада зараз в Росії, якийсь йо*нутий генералітет в сучасній Росії, - сидять з повішеними х*ями і, в той же час, не хочуть повертати Крим, Донбас, всі, окуповані Росією, території… Коли ж вони, оті путіни, оті шойгу… ї*атись захочуть? Коли захоче ї*атись отой російський генералітет? От тоді,коли вони захочуть ї*атись, тоді вони і повернуть Крим, Донбас, всі, окуповані Росією, території… Багато таких ублюдків вже змирились з тим, що вони ніколи, до кінця життя, ї*атись не будуть, - прибульці випереджуючи такі події, повісили вже х*ї їхнім дітям. От коли діти,онуки сучасних правлячих Росії захочуть ї*атись, от тоді Росія і поверне Крим, Донбас, всі, окуповані Росією, території! І вся політика прибульців у відношенні до психотронних бандитів та керівників кривавої Росії… Інформують мене, що і в Україні, російським прототипам, прибульці повісили х*ї?! Для чого? Не хочуть, чи не можуть, боротись із корупцією, - «бздят» тих ублюдків, які їх виводили на державні посади! Справа в тому, що в основі корупції знаходиться армія і спецслужби, тобто їхні психотронні структури, їхня психотронна медицина, - головними бандитами корупції є бандити державної безпеки медицини, які можуть кромсати променями мозки навіть державних діячів, та членів їхніх родин, аж до вбивства. Прикладом такого знищення є знищення українки, дружини першого і останнього Президента СССР, напівукраїнця М.Горбачова. Звичайно Конституцією України передбачена боротьба із військовими злочинцями, із військовими злочинами, із психотронними злочинами, із психотронними злочинцями, - боротись із ними повинна військова прокуратура!? Матіос, ти борешся із психотронною злочинністю? Юра, Луценко, твій Матіос бореться із психотронною злочинністю? Матіос, ти борешся із психотронними злочинами? Тобто із основою корупції?! Чи «бздішь»? Тоді чого ти пішов туди працювати? Певні прибульці х*єют, не розуміючи, начебто,чого ж не ї*еться Матіос? Тому, що бореться із психотронною злочинністю? Чи тому, що не бореться із психотронними злочинами? Мені здається, що за те, що не бореться із психотронною злочинністю, оскільки її жорстокість до мене тільки підсилюється! Певне керівництво Україною не може навіть відмінити до мене «таке» відношення, - катують, утримують у жахах, нічого не говорять, ні до кого не допускають, все променями… Звертаюсь до народу України, до світової демократії, до ПАРЄ, до ООН, до ЄС, до НА-ТО, до США, до інших країн з промислово розвиненими демократіями…, у сучасного украї-нського державного керівництва є проблеми, є жахливі проблеми, є жахливі особисті проблеми. З одного боку сучасне українське державне керівництво потрібно бити, щоб швидше працювало, щоб швидше досягало результатів, щоб були повноцінними гарантами прав і свобод громадян, щоб, в кінці кінців навчились і не боялись боротись із корупцією, тобто щоб не «бздєлі» боротись із психотронною злочинністю психотронних структур армії і спецслужб, особливо Росії, з іншого боку, сучасному державному керівництву потрібно допомагати, підтримувати, вдовбувати їм впевненість у правильності проЄСівського і проНАТОвського вектору розвитку України… Сучасне українське державне керівництво повинно плідно працювати, для цього потрібно, щоб воно ефективно відпочивало, щоб нормально спали мужики та жінки, щоб повноцінно трахались, щоб ї*лись, хіба без цього відпочинеш повноцінно?! В той же час потрібно, щоб сучасне українське державне керівництво приймало участь у захисті бодай тих, хто бореться із найпідлішою злочинністю… Психотронною злочинністю… Присутніх у моєму мозку цікавить той факт, що лікарі, начебто, утримують велику кількість громадян хворими?! Для чого? Для того, щоб люди, громадяни, підкорялись бандитам, щоб виконували їхні накази… Щоб у державі був хаос! Грицак, скільки серед українських лікарів агентів ФСБ? Чому вони всі до сих пір не вирізані? Я попереджав багаторазово Путіна, що, якщо він не забере із України на ПМЖ в Росію всю свою с*ану, криваву гебню, я її виріжу, дотла, до останньої скотини, - час винищення агентів ФСБ настав вже давно! Звідси висновок, щоб в Україні був знищений, чи бодай, спочатку, зменшений хаос, потрібно, щоб лікарі лікували всіх громадян від усіх хвороб, а проФСБешних лікарів в Україні потрібно вирізати, всіх до останньої скотини, щоб знали, мразі, як не визнавати права людей, права громадян!? Порядні лікарі в Україні, як і у всьому світі(?), бісяться тому, що не можуть знайти паханів, тих, із – за кого людей катують променями. Я б запитав, якби був ще поінформований: «Вероніка, (Скворцова), - чи в Росії вже інший міністро охорони здоров’я, - ти можеш знайти Шойгу, Бортнікова, Патрушєва, Мєдвєдєва, Путіна…? Чи «бздішь»?... Вибачте, шановні читачі, я хотів написати лише один абзац, нагадати як мене репресували, тобто навести цитату військового злочинця маршала Росії І.Сєргєєва, але ті, хто керує моїм мозком підхопили мій мозок, ото так трансформувалась публікація, значним зусиллям я вимушений обірвати цю публікацію, щоб не продовжувати… Мені колись кричали: «Мы пытаками заставим писать, а потом написанное используем против тебя!»… Тобто мене, використовуючи мене, виставляють на посміховисько психотронні бандити. І все ж таки примушують писати далі. Знову про мої репресії. Колись я був порядною людиною, московський лікар, з фронтовим досвідом 2-ї світо-вої війни, який міг знати делікатне із того, що відбувається навіть у Кремлі, А.Ф.Виноградов, який вивчив мене, говорив мені: «Вы очень серьезный человек и Вам будет чрезвычайно тяжело в таком обществе…». Суспільство в СССР було на 100% корумповане. Я був порядною людиною, звичайно, по цій причині, мені могли допомагати лише порядні люди, зараз мене інформують, що тоді, мене, мій мозок, без мого дозволу, таємно підключили під промені порядні психот-ронні лікарі з порядної частини корупції, якщо можна так говорити…, які хотіли допомогти мені, звичайно за гроші, оскільки суспільство було на 100% корумповане, тобто і мені було б гарно змінювати координати моєї служби на кращі, і порядним корупціонерам було б гарно отримувати винагороду за добре, хоча і за гроші, але ж справедливо, оскільки я був порядною людиною, досить твердою, можливо, занадто м’якою, без цього мене б заштовхали, затерли, забили на «суспільне дно», - бандити б довели до бомжества. Тому я таких тодішніх корупціонерів називаю зараз порядною корупцією. Але «на хвіст» добрій корупції сіли бандити, - військові гебісти! З тих пір, десятиріччя-ми, знаходячись у кадрах МО СССР, наді мною весь час глузували якісь мерзотники: то голову забороняли мити; то зуби забороняли чистити, (я нічого не розумів, я навіть думати не міг такого, що моїм мозком керують бандити, я думав, що я такий телепень, я не усвідомлював тих знущань); то х*й мені вішали, спочатку на декілька місяців; то заборонили одружуватись на порядній дівчині, лікарці, донці мого доброго знайомого, співслужбовця, тоді вже столичного генерала, то гроші у мене забирали руками своїх лакеїв, вихоплювали із рук; то примушували до копуляції з жінками, тобто вони могли організовувати не тільки примусові місця проживання, примусову працю, але і примусовий секс; ганьбили завжди і скрізь, перед всім світом… Ця мразь, військові гебісти, і створила жахи в державі і світі! Це одна із найлютіших, найжорстокіших гебістських страшилок! Особливо зараз у Путіна. Я цивільна людина, яку до сих пір переслідують військові бандити, військові гебісти діють через гебістів цивільних, які є у будь-якому неселеному пункті, у будь-якому колективі, у медичному колективі та-кож. Ці мразі і перетворюють мене у раба після згвалту зараз. Йде жахлива таємна війна, психотронна також, учасником якої я є ще з часів СССР… А тоді, ще в СССР, коли я писав дисертацію, був досить успішним ад’юнктом, мені навіть міністр оборони СССР Соколов звання «підполковник» присвоїв за успіхи у науці, як зараз мене інформують, дисертації продавали, за гроші. З мене гроші не могли взяти тому, що я був під променями, у мене у мозку «сиділи» опоненти таких продавців дисертацій, я зараз згадую, як такий опонент, хто він такий я не знав, можливо слідчий, можливо дурень, який прикидався слідчим, го-ворив мені: «Мы давно следим за этой академией! Хотим разобраться, что в ней делает-ся!». Мафія, пов’язана з академією була настільки жорстокою і настільки сильною, що державне керівництво Росії, змогло її лише передислокувати до Воронежа, об’єднавши з ВВА ім. Гагаріна. Кажуть за те, що «вони» заборонили мені проживати у столицях. Їм ска-зали, що жодний ВВСівець більше не буде проживати у Москві? Але це… СССР, - суспільство 100% корупції, що виходить? Що одні бандити слідкували за інши-ми бандитами, корупціонерами? Слідкували за фінансовими потоками? Модно було «пе-рекачівать дєньгі», психотронні бандити кричали мені: «Вот так мы и перекачиваем квар-тиры, автомобили, дачи, гаражи, девочек и денежки с одной мафии в другую!»… Зараз, щойно, коли я писав оцю фразу, бандит викрикнув: «Б’ю!» і безслівно прокрутили у мозку що бандити когось б’ють із моїх прихильників, можливо мого сина чи колишню дружину… Так вони завжди ламають мене? Путін, ти знайдеш мені цих гнид? Чи і тебе потрібно разом із ними на той світ відправляти? Не знайдеш мені цю мразь, - я виріжу всю твою спецслужбу, всіх до жодного, до останньої скотини! Я, - це не м’який Віктор Коваленко! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Зараз крутять моїм мозком, що знову хочуть відновити побиття мене!? Спробуйте підійти, мразі, знищу миттєво! Таким чином, гроші з мене за дисертацію брати не могли, оскільки в мозку сиділи опоненти тих, хто брав гроші… Академія зовні залишалась чистою. Замість того, щоб захищати дисертацію, мені включили промені тупості, - я не міг нічого зробити, я навіть теоретично не міг бути сильнішим за того, хто керував моїм мозком. У попередніх статтях я вже описував, як мене запроторили до божевільні, - звільнили із служби по шизофренії… Після наслухався пояснень, спочатку «вони» говорили, що для того, щоб тебе відключили від психотронних бандитів армії тебе, за допомогою шизофренії звільнили «підчистую», але бандити навпаки, не покинули мене, а вчепились у мене, щоб заборонити вхід у цивільне суспільство. Зараз почали говорити інше, - ті, хто не отримав гроші за дисертацію, вирішили пока-рати мене, заборонили захищати дисертацію, запроторили до божевільні, звільнили по шизофренії, з метою перетворити у раба, щоб катувати до смерті у рабстві… Все ж таки це дії військової гебні?! Зараз я, як не дивно, схильний думати, що ця, друга, версія, об’єктивна більше. Не знаю чиї бандити це робили, але репресії якраз такі, оскільки, зга-дую, мої ад’юнкти почали радити мені, чим займатись мені потрібно… Чому я пишу «мої ад’юнкти»? Я був старший ад’юнкт, генерал Нішт довіряв мені цю посаду, підлеглими, по адміністративній лінії, у мене були 21 молодих вчених, ад’юнктів. Почалась війна поміж військовими і цивільними, навіть у самій «ВВИА им.Жуковского», для одних я був божевільним, інші ж пропонували працю цивільним ви-кладачем академії. Деякі мої знайомі генерали, не складали зброю, - генерал – полковник Кремлєв В.Я., коли я ходив «шукав правду», знімав з себе сорочку з погонами генерал – полковника, говорив одягай, а я поїду до Главкома підписувати наказ. Міністр оборони Д.Т.Язов хотів змити злочинну пляму з армії, запрошував до МО, обіцяв присвоїти звання генерала, дати, мабуть, управління МО… Але психотронні бандити були сильнішими за всіх, - мене променями виганяли від усіх керівників, від усіх закладів, - божевільні у цих державах найсильніші, вірніше ті психотронні бандити, які божевільні. М.С.Горбачов пропонував мені роботу в ЦК КПСС, - бандити не пустили туди, проме-нями… Б.Н.Єльцін пропонував роботу у Кремлі, - психотронні бандити, коли я прийшов до Кремля, вигнали мене звідти променями… Виганяли мене і із КМ РФ… Після згвалтів пі*ділі! Арештовували, проводили слідства… Кажуть, що ця моя тема виявилась найсильнішою у розпаді СССР. Я цим не хизуюсь, моя роль мінімальна! Не я у цьому винний, - у цьому винна боротьба за мене, боротьба порядних людей з психотронними бандитами. Після моєї депортації із Москви, не все українське державне керівництво виявилось порядним, - певні, вже українські, державні ублюдки, генерали, міністри, підкорились злочинній Москві, почали переслідувати і в Україні… Боротьба триває… Звірію від цього письма, нарешті дозволили припинити писати! Публікую без редагування. Вже не витримую насилля. Міністр оборони, хто той, із - за кого мене катують променями? Не придумаєш, уб'ю як скотину! Щоб знали, як "бздєть"! Не будете підкорятись, - не будете ї*атись! Щоб ваші х*ї піднялись, потрібно, щоб у вас були такі друзі, які могли б поставити вам х*ї ваші. Це так прибульці відповідають тим, хто наді мною регоче і говорить, що того, у кого нема таких друзів, які могли б забезпечувати всім необхідним, перетворюють у рабів після згвалтів... Мафія у них така! Порядки у бадитів такі! Ніколи не прощу тих, із - за кого мене катують променями! Прибульці кричать: "Путін, Порошенко, ну що? Знайшли тих, із - за кого у вас х*ї не стоять?!". Ті, із - за кого у вас не стоять х*ї сидять у вас у мозках, розмовляйте із ними, все зрозумієте, - попереджають, - Вони будуть розмовляти з вами серйозно! Це означає, окрім іншого, що ви повинні розуміти, хто ж той, із - за кого мене катують променями!". Петро, (Порошенкоа), я зовсім не хочу бути тобі ворогом, я це довів більш ранніми публікаціями, але те, що зараз відбувається, навіть у цих публікаціях, - це примус, мене примушують так поводити себе, так писати, примушують ті, хто керує мозком, - промені не можна перемагати!". Я не можу бути ворогом України, як і ти, до того ж я сповідував той вектор розвитку України, ще багато років тому, який ти зараз реалізуєш, за це я тобі вдячний, можу навіть обійняти,потиснути руку, бахнути по чарчині... Але, є інформація, що ти "бздішь" бандитів армійської гебні, ти повинен знати, - це тварі, потвори, мразі, скоти, ублюдки, садисти, звірію... Петро, я ні тебе, ні твою владу, зовсім не вважаю слабкою, - психотронна проблема, проблема психотронної злочинності, - це проблема проблем, актуальна для всіх країн всього світу... Комусь потрібно починати і таку боротьбу... Військові, звичайні військові, якщо ви будете підкорятись бандитам, я вас буду вбивати нарівні з гебістами - бандитами, непідсудними за будь-які злочини! Особливо за окупаційні, теорористичні, сепаратистські... До мене не добивайтесь, я не м'який Віктор Коваленко! Я, - це прибульці,які прибули у мій мозок і так керують ним. Навіть під час писання йде постійне втручання у мій мозок і психіку, тому я так і таке пишу! Лікарі із армії, будете підкорятись міністру інформатики, над вами будуть сміятись! Тому, що міністр інформатики, - це і є гебісти армії... Щоб знали свині гебістські як знущатись наді мною! Я буду вас винищувати до тих пір, поки не почнете захищати громадян від бандитів... Путін, вкотре говорю, убирайся! Забери всю свою шушеру, шпану і шваль ФСБешну із України! На ПМЖ в Росію! Там свою силу демонструйте! Звертаюсь до українських військових, - вирізайте,винищуйте всю окупаційну, терористичну, сепаратистську русскую шушеру і шваль, якщо ви їх не будете вбивати, вони потім вас усіх винищать, а тих, хто буде у них х*ї смоктати перетворять у рабів! Вам це подобається!? Вбивайте цю шваль! До останньої скотини! Всіх, хто не хоче виїжджати на ПМЖ в Росію. Лікарі, ваш міністр інформатики, - це і є гнида, із органів державної безпеки збройних сил. Гебістська військова мразь! Щоб знали, як не розуміти хто ж той, із - за кого не ї*еться ваш верховний. Міністр оборони, хто тобі потрібний для того, щоб над тобою не сміялись, щоб твій х*й піднявся? Не хочеш? Не відповідай! Щоб знали, мразі,як знущатись над ніколи, ні в чому не винною людиною для того, щоб бандити були сильнішими за порядних людей, за порядну частину цивільного державного керівництва... Я репресований бадитами із органів державної безпеки медицини, - щоб знали ублюдки, які потвори мене репресували! Весь світ повинен знати, що відбувається війна з кримінальними бадитами державної безпеки. Мєнти, поліцейські, ви повинні знати, що вам потрібно робити, - винищувати таких бандитів із органів державної безпеки, непідсудних за злочини! Армія, військові, не знайдете тих, із - за кого мене катують, я вас усіх виріжу, до останнього засранця! Щоб знали, як ображатись на мене за те, що я говорю, що ви 100% бандити та їм слухняні! Тому, що ви підкоряєтесь бандитам із органів державної безпеки, серед яких велика кількість мразей ФСБешних, - їх вирізати потрібно, а не підкорятись їм. Лікарі армії, щоб знали, як "бздєть" убівать КГБістов армії, - не будете їх винищувати вони вас потім усіх виріжуть! Мразі ФСБешні, я вас вже неодноразово попереджав, - убирайтесь із України! Назавжди! Міністр інформатики України, не будеш розповідати народу про злочини гебні, над тобою будуть сміятись! Мразі, вам вже нічого не допоможе, ні шизофренія, ні гонорея, ні грибки, ні варикози, ні себорея... Убирайтесь! Не хочете розмовляти, мразі, не розмовляйте! Спробуйте порозмовляти із лікарями і все зрозумієте! Путін, щоб ти знав, яка у тебе спецслужба! Банда уголовников! Ванька інформатики України? Ну що? Довів мені, хто я такий після згвалту? Стець, ти чи стріляйся, чи йди в армію, одягни шинель і сиди там до тих пір, поки тебе не звільнять із армії! ЩОб знав, як знущатись над психікою. Гебісти, не будете розмовляти із людьми, - вас будуть вбивати прямо там, де ви вийо*уєтесь! Сидіть і "бздітє", мразі.

Немає коментарів:

Дописати коментар