Шукати в цьому блозі

субота, 9 червня 2018 р.

1044. Якими порушеннями прав не займаються Уповноважені з прав людини.


https://censor.net.ua/news/3070685/uje_s_11_iyunya_ya_gotova_vyezjat_v_rossiyu_i_okkupirovannyyi_krym_chtoby_uvidet_kak_soderjatsya_nashi Людмила і Тетяна, а ви не хочете мене відвідати? Щоб взнати, як психотронні бандити утримують досі жертв радянської психотронної корупції, сучасних психотронних політичних заточених у невидимих, психотронних в'язницях, в яких катують невидимо, дистанційно, таємно, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини)? З метою ідентифікації психотронних бандитів, мразей психотронної медицини, які катують променями? Які самі про себе говорять: "...Во всем виноваты мужчины! Да, мы, мужчины, - преступники, заслужившие уничтожения!...". Від них можна почути ще: "Я убил уже десять человек! Нам надоело убивать!"... Не хочете розібратись, чиї ж це психотронні мразі? Росії? України? Є такі в Україні? Не хочете примусити генеральних прокурорів, голів спецслужб, міністрів оборони, міністрів внутрішніх справ, головних військових прокурорів, слідчих різних рівнів, навіть профільну владу... займатись цією тематикою? Знайти цю мерзоту? Стягнути за ущерб нанесений катуваннями, знищеннями людей, пограбуваннями...? Притягнути до відповідальності? При неможливості, - знищити цю військову і спецслужбову психотронну мерзоту, їхню психотронну медицину, як жахливих бандитів, непідсудних за злочини, як терористів, які уявляють із себе жахливу небезпеку для здоров'я і життя чи не любого і кожного громадянина чи не любої і кожної держави всього світу? Люда, ти ще молода Уповноважена ВРУ з прав людини, можливо ще не повністю увійшла у проблему порушення прав громадян психотронними структурами армії і державної безпеки, їхньою психотронною медициною? Попереджаю тебе, - це дуже небезпечна тематика! Психотронні бандити армії і спецслужб, вибачте, х*єют від безкарності за будь-які злочини! Захищаючи мене від цих бандитів, намагючись розібратись у цій тематиці, загинули народні депутати ВРУ: О.Ємець, В.Гетьман, М.Сирота, В.Чорновіл, І.Плющ, після чого ВРУ припинила активний захист мене, - нардепи бояться таємного, дистанційного, невидимого, знищення з використаннями променів, (біоробототехнологій космічної медицини), за допомогою променів влаштовуються ДТП, штучно викликаються смертельні злоякісності, терористичні акції з використанням холодної зброї, вогнепальної зброї... Знищуються тисячі ніколи, ні в чому не винних людей... Тетяна, колись я проживав у Москві, там також мене намагались захистити від психотронних бандитів, захищаючи мене були знищені народні депутати, кандидати у Президенти Росії: Г.Старовойтова, С.Фьодоров, Л.Рохлін, Г.Сєлєзнєв..., порядні генерали і офіцери... Правда знищувались і військові злочинці, колишні міністри оборони Росії: П.Грачов, І.Сєргєєв... Вважаю, що президент Єльцін був також знищений психотронними методами, згадуючи їхні погрози мені: "Мы уничтожим сначала Ельцина, а потом тебя!", а коли Єльцін, не витримуючи навантаження по захисту мене від психотронних бандитів, вирішив вивести мене на посаду вищу за силових міністрів, щоб я сам з ними боровся, з їхніми психотронними скотами, "натасківал" мене на посаду вищу за силових міністрів, психотронні бандити прокричали: "Мы никогда не допустим в государстве второго Ельцина!", - променями вигнали з Кремля, куди "Бєня" запрошував на роботу, в контексті політичної і правової змістовності, загнали на периферію, правда через Київ, де і утримують променями, під катуваннями променями... Вважаю, що не тільки я, вважаю що і в Росії, і в усьому світі повинні зацікавитись хлопчиком із КГБ, - В.Путіним, щось підозріло, чомусь знищувались його боси: А.Собчак, Б.Єльцін..., звільняючи йому шлях до абсолютної авторитарної влади. На жаль, мій досвід говорить і про дещо інше, - їх знищувати міг не лише Путін, їх могли знищувати, із застосуванням променів, ті, хто вів Путіна... Зараз Наіля Йосипівна Єльціна, яку я поважав, як порядну людину, як дружину бійця небаченої мужності, сильну особистість, який не боявся швидко приймати сильні рішення, видає свою книгу, в якій висловлюється позитивно про Путіна, що він "не з неба впав", розповідає про шлях Путіна з Пітера до Москви, до заступника голови Адміністрації Президента, голови ФСБ, прем'єр-міністра Росії, а з 31.12.1999 року президента Росії. Її книга, - це її справа, можливо, книга зовсім об'єктивна, але тільки у випадку неврахування психотронної складової, яка оточувала і життя Б.Єльціна... Вважаю, що президент Єльцін, детально тим паче, не розповідав дружині про промені, про можливості променів, про їх використання бандитами КГБ і армії у боротьбі за владу, тому вона може помилятись у своїй розповіді про Путіна! Люда, будь дуже уважною! Не займайся проблемою порушення прав громадян психотронними бандитами армії і спецслужб доти, поки не отримаєш ці повноваження від ВРУ, АПУ, КМУ... Я маю свій досвід боротьби за свої права, які порушують психотронні бандити, досвід за участю Уповноваженого ВРУ з прав людини... Страх працівників інституту Уповноваженого перед психотронними бандитами, хоча, як не дивно, це були, одні із наймужніших функціонерів, із тих, хто намагався захистити мене... ПІдсвідомо навіть, я засвоїв, що інститут Уповноваженого з прав людини, не займається проблемою порушення прав людини психотронними бандитами армії і спецслужб, їхньою психотронною медициною... Страшно! Нема цієї проблеми у переліку питань, якими займається інститут Уповноваженого!? Всі бояться психотронних бандитів. Люда, Тетяна, - психотронні бандити продовжують утримувати суспільство у темному стані, інші люди примушують жити по "неписаним законам"... Досі якісь люди намагаються мені допомагати, якісь покарати, бодай якось: видзвонюють, вигепують по стінам, висмалюють променями, кудись все ходять... хочуть, щоб я вискакував, щоб бодай якось діяв, щоб за кимсь, кудись, для чогось ходив, щоб здійснював який - небудь згвалт, щоб підхопити, вивезти кудись, для чогось... Я не можу так жити! Я не можу підігрувати, - я заточений психотронної в"язниці... От зараз Олег Сенцов сидить у кам"яній тюрмі, нікому не приходить у голову ходити повз вікна тієї тюрми, викликати його на дії, щоб перемістити його кудись в іншу координату знаходження... Тому, що всі розуміють, що він не може самостійно вийти за межі кам"яних стін тюрми, бо він там заточений... До мене ж хтось добивається вдень і вночі, щоб кудись, для чогось, перемістити, не розуміючи, що я також, як і Олег Сенцов, в'язень, тільки психотронний, не можу вийти із своєї некам"яної тюрми, *******, із психотронної тюрми, в якій стіни не кам"яні, а психотронні, променеві, невидимі, рухомі... Я можу робити лише те, що примушують робити психотронні бандити, те, що вони дозволяють... Я, - біоробот. Проти мене застосовують промені. Промені не можна перемагати, якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Якби можна було перемагати промені, так у Путіна б х*й стояв, а він у нього не стоїть! Коли я писав цю публікацію, у місці, яке я позначив зіроньками, (*******), якийсь ублюдок, по космічному біологічному радіозв"язку, прогундосив: "Я Вас все-равно посажу!"... Мені згадалась Москва, ще СССРна Москва, там мені також кричали, ще в часи кінця існування СССР: "Тебе еще придется сидеть в тюрме!"... Про що це, психотронні садисти, які сидять у мене у мозку? Якщо про тюрму, то я в ній сиджу вже більше 50 років, включно із божевільнею, останні більше 30 років у камері катувань, в якій мене катують день і ніч, щосекунди, променями... Якщо бандити хочуть мене посадити ще й у кам"яну тюрму?! Мразь, ну тоді добивайтесь ще! Ще примушуйте здійснити злочини, згвалти, щоб причина була! Хоча, я впевнений, у тюрмах сидить значна кількість громадян, (можливо більше 50%), ніколи ні в чому не винних, яких психотронні мразі армії і спецслужб примушували здійснювати злочини таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космісної медицини), - правоохоронна система держав не враховує променеву складову злочинів, - більшість злочинів скоюють психотронні бандити, які керують мозками громадян, руками яких скоюють злочини... Це одна із найстрашніших державних таємниць... Мразь, яка хоче мене посадити у тюрму, для того, щоб ти мене посадив у тюрму, потрібно, щоб у твого верховного х*й стояв! Для того, щоб ти мене примусив здійснити згвалт, потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Мразі, примушують мене здійснювати згвалт для того, щоб довести мені, що я той, із - за кого вони вбивають людей... Я той, із - за кого мразі не можуть мене "поставити на коліна", не можуть "зламати", для того, щоб армія, щоб бандити армії, щоб гебістські мразі армії були сильніші за порядну частину державної влади...?! Мені якось не по собі від такої своєї мужності! Я, - біоробот! Я такий, яким мене тримають ті, хто керую моїм мозком! Які можуть бути претензії до мене? Моїм мозком керують прибульці, які прибули у мій мозок! Якщо якась мразь не задоволена моїми діями, поведінкою, тощо, то... саджайте прибульців до тюрми, тих, хто керує моїм мозком, а не мене? Причому тут я? Що за мразь мені погрожує? Критично до біороботів можуть відноситись лише тупі і жорстокі, та такі, яким вигідно прикидатись тупими і жорстокими... Тобто мене хоче посадити тупа і жорстока потвора, чи така, якій вигідно прикидатись тупою і жорстокою! Мразь, підійди до мене! Взнаєш, хто ти такий насправді! Скотина, для того, щоб ти мене посадив у тюрму, потрібно, щоб військові були сильніші за цивільних! Щоб знали, мразі, як брехати людям, що я той, із - за кого військові вбивають цивільних людей? Певні верховні, ну що, довели мені, що я той, із - за кого військові вбивають цивільних людей? До речі я був закатований настільки, що не знав багато років про вбивства взагалі. Потім я знав про вбивства цивільних людей, вважав, що їх вбивають військові, гебісти, застосовуючи промені... Звичайно я захищав цивільних людей! Дуже пізно я взнав, що вбивють і людей в погонах... Зараз я намагаюсь займати нейтральну позицію, оскільки я можу не знати хто, кого і за що вбиває, не знаю кого захищати, тому захищаю всіх від знищення... Хто почав вбивати першим? Про вбивства я взнав від журналістів, причому досить оригінально, один із них також погрожував мені: "А если наших убьют, мы тебя уничтожим!"... За що? Мразі, за що? А журналістам потрібно також знати, які серед них є журналісти!? Чим вони займаються! Ангели, ё.т.м.! Мразі, я ніколи, ні в чому не був винним! До мене, без мого дозволу, підключились променями і... катують, керують мозком! Вся моя вина!? За що мене катують? для чого? Мразь, яка хоче посадити мене, - не знайдеш тих, хто може розмовляти із тими, хто мене катує променями так, щоб вони припинили катувати мене... Скотина, для того, щоб ти мене посадив, потрібно, щоб військові були сильніші за тих, із - за кого ти, мразь, "бздішь" до мене підійти... Сиди, і думай, що ти військовий! Я буду винищувати тих, хто займається злочинами безкарно, доти, поки військові не підкоряться цивільним, поки військові не почнуть захищати тих, кого катують променями! Мразь, яка хоче посадити мене, не будеш розповідати хто ти такий насправді, чим ти займаєшся, над тобою будуть сміятись! Особисто я нікого не вбиваю! Я не мякий Віктор Коваленко! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Припутень, який все хоче мене посадити, шукай тих, із - за кого у вас х*ї не стоять! От коли ви знайдете їх, тоді і взнаєте, що вам потрібно робити, щоб ваші х*ї піднімались! Мразь, якщо ти хочеш мене посадити, то для цього потрібно, щоб у твого верховного були такі друзі, які могли б йому х*й поставити! Для того, щоб лікарі дурачились над військовими, потрібно, щоб у них х*ї стояли! Мразь, я буду тебе тримати так, щоб до мене не могла підійти жодна бандитська скотина! Військові ніколи не будуть розмоляти із міліцією про те, хто із них той, із - за кого міліція не може вбивати людей! Щоб знали, скоти, як підключати під промені тих, із - за кого ви не ї*етесь! Щоб знали лікарі, як їм "бздєть" розмовляти із лікарями військовими про те, хто той, із - за кого у них х*ї не стоять! Шановні читачі, мабуть ви вже зрозуміли, що мразі, бандити хочуть мене посадити за те, що я знаю, що вони бандити! Більше нема за що, оскільки я ніколи ні в чому не був вин-ним! P.S. Звертаюсь до всього людства, - люди, громадяни, той, із – за кого до мене влаш-товано «таке» відношення, (поразка у всіх, буквально, правах, катуваннями примус до згвалту, вичікування згвалту день і ніч, з метою переміщення мене в іншу координату, з метою організації примусового місця проживання, примусової праці, перетворення у раба…), винний у багаточисельних знищеннях людей, а ви йому допомагаєте?! Тобто люди стали співучасниками злочинів жахливих бандитів, які, окрім іншого, вбивають тих, хто їм не підкоряється! Тепер ви знаєте, що вони хочуть мене посадити лише за те, що я знаю, що вони бандити! Будете підкорятись бандитам, - вони вас усіх перетворять у рабів! Думайте! Вибирайте! Щоб знали, мразі, як катувати тих, із – за кого вам прибульці х*ї вішають! Прибульці, які прибувають у ваші мозки. Військові, (психотронні), ну що ви будете робити тепер, якщо люди знають, що ви бандити?! Які катують людей променями! Військові бісяться із – за того, що знають, що мене катують променями військові, (психотронні)! Я, по тексту, торкнувся Олега Сенцова просто, як в"язня. Можно було говорити, у тому контексті, про будь-якого в"язня. Тепер я вимушений сказати щось своє Олегу Сенцову. Я читав поради йому Мустафи Джемільова, з якими я згодний! Голодувати чи ні, - рішення тільки Олега! Погрожує Олегу примусове годування. Мустафа розповідав, що таких людей тримають за руки, за ноги, силою розщеплюють щелепи, через трубку заливають кашу. У божевільнях не тримають за руки, за ноги, там ця операція називається "фиксируют", тобто людину прив"язують до ліжка, - фіксують руки, ноги, голову, розщеплюють щелепи, через трубку заливають кашу. Я, у психотронній в"язницы, де психотронними наглядачами є військові офіцери, - психотронні оператори, зокрема із військов-повітряних сил, голодування не об"являв, - мене катували психотронні наглядачі голодом, прокричали: "Ты будешь сдыхать от голода!"... Променями заборонили приймати їжу! Я тоді був ще не підсохший, при зрості 181 см я носив масу тіла 96...100 кг. Під катуваннями голодом маса мого тіли знижалась до 50 кг, на 50%. Але зараз я не про голод, - я про катування променями. Радянські дисиденти попереджали мене про те, що як тільки я почну відчувати, що мені все стає байдуже, із - за катувань, із - за страждань, я повинен покінчити з життям самогубством, інакше мене перетворять у тварину, у свиню, мені, закатованому, буде відносно байдуже, а зганьблені будуть і рідні, родичі, які тоді ще не відійшли від мене,і ті, хто покладав надії, хто відносився позитивно... 27 вересня 2005 року я прийняв рішення про самогубство, коли впевнився, що на всій земній колі нема такої сили, яка здатна врятувати мене від психотронних бандитів. Але психотронні бандити до сих пір... не дозволяють мені здійснити самогубство. Не дозволяють променями, а промені перемагати не можна! Так я і існую, мріючи, майже, щоночі про самогубство, щоб позбавитись страждань від катувань променями... Я не витримую катувань... Життя втратило будь-який сенс! Звичайно, певні сили ще спонукають мене до життя, до боротьби, - якщо не ти, то хто ж? Але заради чого жити? Щоб терпіти страждання від катувань, та ще й споглядати, при цьому, за народом, який бандити примусили відноситись до мене, як до "нероби", "ледара", "ледацюги","тунеядца"..., із - за якого, начебто, військові вбивають цивільних, за народом, який витворяє всілкі "козні", особливо зі сміттям, яке люди все підкидають завжди, всюди і скрізь... Соромно за людей, перетворених в іграшки у бандитів. Але я,навіть, не про це. Ще в кінці існування СССР, психотронна офіцерня, зокрема із ВВС, (із Военно-Воздушних Сіл), психотронні наглядачі психотронної в"язниці, кричали мені: "Прідьот такоє врємя, что ти пожалєєшь о том, что на свєт бєлий появілся!". Я любив життя! Я був тривалий час досить успішною людиною! Але, непідсудні за будь-які злочини, психотронні злочинці зробили свою справу. Я довго терпів! Але прийшов такий час, коли я дійсно пожалів того, що я на світ білий з"явився! До чого це я? Я, - вже минуле! Я про Олега Сецова! Ніхто не знає, окрім його самого, як його там катують, особливо вночі, променями? Чи катують? Як він себе почуває! Сидіти йому там ще 16 років, якщо його катують жахливо, то для чого жити? Можливо він і витримає, досидить там ті 16 років, але деградація може бути такою, настільки сильною, що він потім може пожаліти, що на світ білий появився, що терпів стільки років, для чого? Як я пожалів вже! Я пожалів, що не покинув життя не пізніше 1986 року! Причому на все це реакція йде підсвідомо, несе кодуюче значення. Олег може витримати ще 16 років, але чи зможе він потім жити? Бодай якось? Для чого? Коли знищений інтелект, зруйнована психіка, фізичний стан, коли поступово починають відмирати функції організму, коли неможлива жодна сумісність з жодною людиною, жодних радощів... Не тільки тобі не радісно, але і будь-кому із оточення, не радісно, ти обуза для всіх і кожного... Ти нікому не потрібний і тобі ніхто не потрібний... Все рівно буде самогубство! Олег, подумай про це! Можливо дійсно краще піти з життя! Я пожалів, що не пішов з життя не пізніше 1986 року. Олег, ти зараз людина президентів держав, громадськості, - чи вирвуть вони тебе до повної деградації? Правильно Мустафа говорив, - тільки ти повинен приймати рішення про своє життя і смерть... Я також колись був людиною президентів держав, прем"єр-міністрів, народних депутатів... Мене не вирвали! Не змогли! "Бздят" бандитів психотронної мафії. Не всі досить серйозно могли відноситись... Не вирвали мене! Хоча особисті контакти були, якщо говорити тільки про президентів, від звичайних рукостискань і тягучих поглядів до регулярних контактів більше десяти років з:М.Горбачовим,Б.Єльціним, Л.Кравчуком, Л.Кучмою, В.Ющенком, В.Януковичем, Г.Алієвим, А.Бразаускасом, Л.Валенсою, Б.Клінтоном, Р.Ніксоном... Не допомогли! Не вирвали! Не врятували! Більше того, у багатьох із тих, хто намагався захистити, виникали проблеми... Знищили Р.Горбачову, з якою я зустічався, вважаю, що Б.Єльціна також знищили, президента Л.Качиньського також знищили. Думай, Олег! Приймай рішення! Врахуй мій досвід! Щоб тільки не пожалів!

Немає коментарів:

Дописати коментар