Шукати в цьому блозі

субота, 30 червня 2018 р.

1053. Чому я не спілкуюсь з людьми?


Тому, що я, - біоробот, тобто репресована, психотронними бандитами, людина, проти якої застосовують промені, (біоробототехнології космічної медицини). Розмовляти не дозволяють психотронні бандити, мене не допускають до людей, людей не допускають до мене, променями. А коли я намагаюсь перетинати промені, бандити провчають, підключають під промені і мене, і тих, хто поряд, моїх співбесідників і починаються жахи, - розмовляємо не ми, а нашими язиками, від нашого імені, психотронні бандити. Тобто бандити розмовляють самі з собою, але нашими язиками! Іноді це такі розмови, після яких тривалий час не можна прийти «в себе»… Щоб зменшити страждання від катувань променями я вимушений уникати спілкування… До того ж винищуються люди, з якими я був у контактах,і цивільні, і люди в погонах, - я не бажаю бути причиною винищення людей… «Голоси» кажуть мені , по космічному біологічному радіозв’язку, що винищують, як правило, тих, хто відмовляється підкорятись бандитам… Я не бажаю підкорення людей бандитам! В той же час я маю іншу інформацію, іншу версію, - для чого ж вбивають людей. Це для ФСБ, особливо армії, "нормальна робота", - винищувати безпомічних, беззахисних, безправних людей. Звичайних людей. Я був порядною людиною, після того, як мене репресували, звичайно я став потребувати захисту, допомоги... Але, у зв"язку із тим, що я був порядною людиною, мені могли допомагати лише порядні люди, а порядні люди, - це ті, хто завжди був для бандитів КГБ, МГБ, ФСБ "як бельмо на глазу", це ті, хто є насправді ворогами отих КГБ, МГБ, ФСБ, оскільки потребують, вимагають справедливості, а у бандитів нема ніякої справедливості... Тому бандити репресовували ніколи ні в чому не винних людей, обмежували їх буквально у всіх правах і слідкували за ними, - всіх, хто намагався допомагати таким репресованим громадянам, - винищували. Таким чином в державі ставало все менеше і менше порядних, об"єктивних, справедливих людей, а бандитів, та їм слухняних, (тобто гебістів та їм слухняних), ставало все більше! Чого і хотів і хоче Путін, його кривава армія і мразі ФСБ... Я вже багато разів публікував прізвища знищених громадян у моїй темі,- не потрібно бути аналітиком, щоб помітити зразу, що знищувались українці, порядні євреї, демократи, причому, що в Україні, що в Росії... Тому я намагаюсь не спілкуватись з людьми, щоб їх не вбивали! Розуміючи в той же час, що не борючись з бандитами армії і спецслужб, із їхніх психотронних структур, із психотронної медицини, - не можна перемогти жахливу злочинність?! Але ж я не примушую людей боротись, для того, щоб їх винищували... Це добровільна, (якщо нема втручання променів), позиція кожної людини! Так що, народе мій замучений розбитий, - займіть позицію. Чи ви боретесь з бандитами, чи ви їм підкоряєтесь! Якщо будете підкорятись, то Путін буде скоро тут! А цього допустити не можна, - він планує вирізати всіх українців, щоб вже навічно присвоїти території українців, видавати їх як свої, "ісконно русскіє"...

Немає коментарів:

Дописати коментар