Шукати в цьому блозі

четвер, 28 червня 2018 р.

1052. До Дня Молоді.


Частина цієї публікації була написана 24 червня, але я не хотів, не міг публікуватись... Свої поздоровлення молоді я опублікував на сторінках соціальних мереж, - забув про головне. Зараз головною небезпекою для народів є не стільки поточна російсько-українська війна 2014...2018 р.р., як таємна, дистаційна, невидима, психотронна війна, в якій знищується набагато більше громадян, ніж у цій війні. 22 червня 2018 року, в Україні День скорботи і вшанування пам’яті жертв війни. 22 червня 1941 року в Україну прийшла 2 світова війна. В радянських навчальних закладах нам вдовбували, що Гітлер віроломно напав на СССР, що Сталін не знав про рішення Гітлера напасти на СССР. Я можу піддавати сумніву цю інформацію навіть на основі долі свого батька, Коваленка Івана Григоровича (5.02.1920…26.04.1995), який служив у радянській армії з березня 1940 року по жовтень 1947 року. Служив він на Далекому Сході СССР, - у Приморському краї. Перед початком війни його військову частину передислоковували на Захід СССР. Тобто, Сталіну спочатку потрібно було прийняти рішення, потім командування повинно було підготувати військову частину до передислокації, потім їхати з Приморського краю Далекого Сходу СССР на Захід СССР, щонайменше 2 тижні… Тобто Сталін, щонайменше за місяць до початку війни знав про напад німецьких фашистів?! Можливо, Сталін, «непомітно», готувався першим вдарити по німцям, які, на той час, окупували вже чи не всю Європу, тому готувався, передислоковував військові частини на Захід СССР, «роблячи вигляд зі сталінською хитрістю», що нічого не відбувається, - ніякої бойової готовності у військових частинах дислокованих на Заході СССР не було?! (Подивіться на Путіна, на військове мистецтво сучасної російської армії, правоприємниці радянської армії, - ті ж таки провокації, стрільба у спину, підло, підступно, жорстоко…). Як би там не було… А далі… Як у тій пісні: «22 июня, ровно в четыре часа, Киев бомбили, нам объявили, что началася война…». Ешелон батька, о 4:00 22 червня 1941 року, знаходився на станції Бахмач, що на Чернігівщині, - там його, рівно о 4:00, бомбили німецькі бомбардувальники. Найбільше батьку запам’яталось з того бомбардування у перший день 2 світової війни в Україні , що шпали «літали як доміно», шпалами травмувало його фронтового друга, русского, Покойгородского Івана, із Орського району Оренбургської області , після війни вони ще багато років листувались. Вічна пам’ять воїнам 2-ї світової війни! А я все добиваюсь, як можу, під катуваннями променями, щоб бодай, спочатку, в Україні, а потім, можливо, і у всьому світі, був призначений День скорботи і вшанування пам’яті жертв таємної ПСИХОТРОННОЇ війни… В Україні, з 1991 по 2014 р.р., у цій таємній, невидимій, дистанційній психотронній війні, про яку ніхто не говорить до сих пір, по моїм особистим даним, отриманим методами інтерполяції і екстраполяції кількості загиблих у «моїй темі», загинуло на порядок, (в 10 разів), більше, ніж у цій видимій, явній російсько-українській війні 2014…2018 р.р. Психотронні оператори психотронних структур армії і спецслужб кривавої Росії винищували в Україні таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), представників чи не всіх верств населення, - від хутірських безробітних бідняків - п’яниць до столичних державних діячів. Жодна країна світу, ООН, ще не визнають наявність такої таємної психотронної війни, особливо психотронної війни Росії із усім світом. Однією із основних причин замовчування такої війни є таємність, секретність технологій, які застосовуються для здійснення такої війни. Державні і міжнародні стосунки занадто жорстко регламентуються всілякими там договорами, в яких весь світ ще боїться навіть згадувати про психотронні технології, не те, що боротись із бандитами, які їх використовувють. Психотронні бандити, особливо армії і спецслужб Росії, миттєво, променями, таємно, дистанційно, невидимо вбивають тих, хто навіть починає думати про боротьбу з ними… Весь світ сидить у страху! У страху перед психотронними бандитами Росії?! Лідери всього світу, немов із куклами, возяться із Путіним та його бандитами, а ті кочевряжаться, куражаться, над всім світом, за допомогою інтелектуальних бандитів «Останкіно», роблять вигляд, що вони нічого не знають взагалі про ті промені, про біоробототехнології космічної медицини, про таємні вбивства із застосуванням променів… Сьогодні, 24 червня 2018 року, в Україні святкують День Молоді, а також, так співпало, виповнюється 13 років з того дня, коли на своїй підмосковній дачі впав на грядку мертвим мій адміністративний шеф в ад’юнктурі «ВВИА им. проф.Жуковского», доктор технічних наук, професор, член ССК, член ССД, член ВАК СССР, (на вул. Грибоєдова 12, у Москві, була ця Вища Атестаційна Комісія), фахівець в області нелінійної, нестаціонарної аеродинаміки, наукові праці якого перекладались на англійську мову у Нью-Йорку, Великий Білорус, походженням із Гомельської області Бєларусі, начальник кафедри аеродинаміки №15 «ВВИА им. проф. Жуковского», генерал авіації Нішт Михайло Іванович (1.01.1935…24.06.2005). З ймовірністю 0,99999 вважаю, що це було вбивство із використанням променів, (біоробототехнологій космічної медицини). Променями володіють психотронні струтури армії і спецслужб. Саша, Лукашенко, (Президент Бєларусі), і після цієї інформації ти будеш тепло відноситись до Путіна, до його армії і спецслужб РФ, особливо до психотронних структур армії і ФСБ РФ? Мразі Росії вбивали і бєларусів, не тільки українців! Ще будеш з ними дружити? Прибери із усіх керівних посад в Бєларусі проросійських, проФСБешних, прорусскіх ублюдків, особливо у силових структурах, на їхнє місце признач патріотів Бєларусі, інакше «вони» тебе будуть тримати «на короткому поводку», будучи готовими у будь-яку мить тебе чи арештувати, чи знищити, чи перетворити у слухняну мовчазну іграшку у російських спецслужб. Всіх ворогів Бєларусі вижени на ПМЖ в Росію, а тих, хто не бажає виїжджати, - знищи к ё.м., вони виховані так, що розуміють тільки силу, їх потрібно тільки вбивати, - іншої мови вони не розуміють! Я вже писав розлогі статті про М.Нішта. Читачі можуть знайти їх у моєму блозі. Я все ж таки взнав, що було головною причиною тривалого теплого відношення до мене М.Нішта. Репресували мене безпосередньо у Москві, в ад’юнктурі кафедри аеродинаміки №15 «ВВИА им. проф. Жуковского. Психотронні бандити, які катували мене в ад’юнктурі променями, хизувались тим, що вони катували , раніше, М.Нішта: «Ми його катували, аж поки він не посивів!». Оце мені була надана така честь , - бути закатованим тим ж таки ублюдками, які свого часу катували М.Нішта. Мені іноді боляче було спостерігати за Ніштом, його колись катували променями, він знав, (звідки не знаю), що катували променями і мене, тому він відносився до мене тепло, як до колеги, замученому катуваннями, він розумів мої страждання, розумів, що я тоді взагалі не знав, що мене катують променями, навіть після того, як мені повідомили про це, я не міг усвідомити ці жахи, мені не доходило, а говорити на цю тему зі мною Нішт не міг, мозок прослуховувався, Нішта могли знищити за те, що він розмовляв зі мною по суті, намагався допомагати мені завжди і скрізь, навіть після депортації мене з Москви до Києва намагався допомогти з житлом та працею, якось просив з’єднатись з Миколою Івановичем Кучеренком, чоловіком співачки Алли Кудлай, які проживали тоді в Києві, здається на Кіото 11. Хотів М.Нішт допомогти з житлом та працею, про щось там з ними домовився чи сам особисто, чи посередньо свого колишьного кафедрального співслужбовця, начальника Київського ВВАІУ, доктора технічних наук генерала В.Гуляєва. Я побував не тільки на Кіото, але і в художній майстерні Кучеренка, яка була десь там недалеко від адміністрації Президента України, в центрі Києва, хотів до нього прилаштувати талановитого у дитинстві свого сина… Спільну мову знайти нам не дозволили психотронні бандити, які керували моїм мозком, і мозками тих, хто з’являвся поряд зі мною. Я не міг бути сильнішим, навіть теоретично, за того, хто керує моїм мозком. А мозком керували мої вороги. При зустрічі ні я, ні Микола Кучеренко не могли навіть мимрити, не те, що розмовляти, - так нас скручували променями мої вороги. Алла ж виступала у стилі «левиці», її примусили демонструвати якусь жорсткість, якусь різкість, на відміну від нашої першої зустрічі на телебаченні , коли вона була дуже «теплою жінкою»… Не порозумілись. Не склалось. Промені не можна було перемагати! Не знаю, чи знали тоді про ті промені Кучеренко, Алла Кудлай… Через якийсь час Микола Кучеренко був знищений, - я навіть не знаю досі, як він був знищений, я не відслідковував долі людей, з якими я був знайомий під час цієї таємної психотронної війни військових з цивільними людьми… У 2005 році був знищений М.Нішт, у якого я був, під час служби у ад’юнктурі, рекордсменом, - півтора роки «тягнув лямку» старшого ад’юнкта. У моєму підпорядкуванні були 21 молодих вчених, ад’юнктів очної та заочної форми навчання. Ад’юнкти, в адміністративному плані, підкорялись Нішту, через мене, тобто мені підкорялись у адміністративному векторі, в наукових питаннях всі ад’юнкти вирішували справи із своїми науковими керівниками. У тому ж таки 2005 році загинув мій ад’юнкт, на той час викладач ХУПСа ім. Кожедуба, (м.Харків), Володя Миргород, - талановитий ад’юнкт, який зміг створити дисертацію за 2 роки, замість 3 років, які надавав міністр оборони. Ще раніше були знищені полковники, доктори технічних наук, професори Б.Локтєв, (науковий керівник В.Миргорода), С.Попиталов, льотчик – випробувач, який виконував колись мої польотні завдання Юра Рязанцев, провідний інженер випробувач, мій однокурсник, Б.Баришев, ще раніше його дружина Валентина, пізніше їхній син Сергій, але про ці всі вбивства я дізнався дуже пізно, через роки після їх звершення. А до того мені здавалось, що у цій жахливій, таємній війні за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, військові знищували цивільних людей… Не розібравшись до кінця, хто є хто, - я не можу займати чиюсь позицію, виступаю з нейтральної сторони, намагаюсь бути об’єктивним… Просто констатую факти! Були знищені і генерал В.Гуляєв, начальник КВВАІУ, і полковник Пахненко, д.т.н., начальник кафедри аеродинаміки КВВАІУ… Я не знаю долі заступника по науці начальника КВВАІУ генерала Г.Котельникова… Я з ним зустрічався у Москві, признаюсь вперше, сам на сам, але розмовляти нам не дозволили променями ті, хто керував нашими мозками,- постояли, вибачте, «як барани», витрищівши очі один на одного, та й розійшлись, розігнали нас променями. Мене до сих пір так «пасуть» психотронні бандити! Я навіть мимрити не міг, - генерал Котельников тим паче, - вважаю, що мій особистий психотронний досвід був набагато більш потужний, ніж у генерала, тобто я свідоміше, у психотронному змісті, відносився до цих подій, ніж генерал, ніж інші люди, з якими мене зводила доля і бандити пізніше, набагато більш потужний, ніж у всіх Військово-Повітряних Сил СССР разом взятих… Чому я так вважаю досі? Та тому, що я жодного із тодішніх, колишніх офіцерів і генералів, як і сучасних, як і тих цивільних, від хутірських бомжів до президентів, які «орудують» на координатах телерадіоприймачів, зовсім не називаю «ссикунами», «трусами», «каліками», знаючи, що таке промені, а вони день і ніч, десятиріччями, бомбардують мій мозок своїми формулами, та так, що аж… до запоморочення. Промені не можна перемагати, якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Якби можна було перемагати промені, то у Путіна б х*й стояв, а він у нього не стоїть, і ніколи не буде стояти, якщо не підкориться, мразь, тим, хто йому повісив той х*й… Тому я ненавиджу офіцерство, генералітет, правоохоронну систему, багато цивільних керіників, психотронну корупцію… які мене примушують перемагати промені, які вимагають згвалти тепер, вибачте, обос*авшись раніше, після тих згвалтів, я у них запитую, а що б ви робили на моєму місці? Мовчать «бздуни» в лампасах! Із – за психотронних генералів і офіцерів горе порядним генералам, офіцерам, над ними глузують, їх катують, їх грабують, «разлагают» їхні родини. Мені відверто кричали: «Как мы разлагали Вашу семью!?». Це кривава сволота! Образно, сидить якесь ФСБешне чмо, лайно в армії, чи лайно у Кремлі, наприклад, Путін, якому, скажімо, цікава Софія Ротару у ліжку, вб’ють, променями, чоловіка, наприклад, Толю Євдокименка, її чоловіка, і спостерігають за нею, «ламают» її, «ставят на колєні» її, спостерігають, прослуховують її мозок, її мислення, чи хоче вона трахатись? Чи ї*еться вона? Якщо ї*еться, то з ким? Як любить трахатись, у які дірочки, начебто у сексі буває щось незвичне, - мужики сують свої х*ї у всі дірки, де тепло і волого, в Москві мені розбещені психотронні офіцери розповідали про «моргунчиків», - навіть в очі ї*уть жінок, («рєсніцамі щєкочут»)… Для чого вони таке робили? Я не знаю! Вони сиділи у мене у мозку, знали все, зчитували навіть мислення, але для чого вони це робили? Вони керували моїм мозком, моєю поведінкою, моїми діями, при цьому уявляли дурником, мабуть! Готували для якихсь майбутніх дій, використовуючи для своїх злочинних цілей?! Можливо так бандити психотронних спецслужб, армії, психотронна медицина, тестували на довірливість? На вміння мовчати? На рівень майбутньої довіри? Так хизувались? Так демонстрували основи, ази корупції? Так підступалась квартирна мафія? Щоб «рожать»? Але для чого так розбещено, так складно? Хто володар такої мафії? Кому це вигідно? «Хтось» насаджував думки, що чим розвиненіше у людини інтелект, тим витонченішим повинен бути секс?! Мабуть розбещені психотронні бандити в генеральських і офіцерських психотронних погонах, особливо психотронні лікарі, вважали себе надінтелектуалами, яким потрібний був витончений секс? Розповідали, як на підмосковіній дачі, чотирма мотузками, вішали за крюк у стелі корзинку без дна, у яку саджали дівчину, на підлогу лягав чоловік, вставляв свій статевий член у вагіну дівчини і підкручував корзинку, мотузки то скручувались, то розкручувались, корзинка і дівчина в ній, то піднімались, то опускались, то злізаючи з члена, то нанизуючись на нього, таким чином мужик і дівчина отримували насолоду не лише від зворотно-поступльних рухів пеніса у вагіні, як у звичайному сексі, але і від обертів жіночого тіла, її вагіни, навкруги статевого члена, при підкрутці корзини... Ще розповідали, як «хтось» за допомогою інєкції, в одну тітьку запускав коньяк, в другу молоко, а потім трахав даму, лежав на ній, потягував коньяк, запивав молоком!? Кайф?! Як це все виглядало фактично, істинно? Я був комунікабельною людиною. До мене підходив, наприклад, майор, починали розмовляти, під час розмови він отаке розповідав? Для чого? Путін, для чого твої бандити таке роблять? Впевнений, що бандити відносились як до довірливого дурника?! В той же час я був під променями, моїм мозком керували бандити! Вони ж отакі виї*они витворяли! Тому, це були якісь сексуальні маньяки, припутні, телепні, дурні, самодури, вони керують моїм мозком і вони ж відносяться критично до мого мозку!? Тобто це мразі, які сміються самі над собою, від своїх же видумок, але моїм мозком, катучи мій мозок, примушуючи страждати… В той же час московський лікар А.Виноградов, полковник медичної служби, ветеран 2 – ї світової війни, знаток московської корупції, посидівши у мене у мозку, відверто мені говорив: «Вы очень серьезный человек и Вам будет чрезвычайно тяжело в таком обществе…». Як кажуть в народі: «Как в воду смотрел!». Біди із – за того, що людина була серйозною? Що це за суспільство, в якому серйозних людей катують все життя? Чи подобається мені така земна цивілізація? Уявіть собі, така мразь, диктує умови існування цілим народам, цілим націям? Така мразь, з такими моральними якостями, мене репресувала? Переслідують до сих пір! Катують день і ніч, особливо вночі, замість сну! «Вішають» х*ї нормальним мужикам, бояться, щоб від них не народжувались діти! Кричать: «И яйца тебе отрежем, чтобы не рожал себе подобных!». А якщо вже народились від таких діти, то забороняють дітям вчитись, забороняють отримувати вищу освіту… Оце така у Путіна…, найретельніше законспірована, найтаємніша офіцерня і генералітет?! У Росії весь народ, все людство, - це 100% бандити та їм слухняні, жодної порядної, ініціативної, самостійної, заможної людини, тільки бандити та їм слухняні. Горе тим людям, які не бандити і не слухняні їм! Горе порядним, серйозним офіцерам і генералам. Ця радянська, російська кривава сволота, себе уявляє порядною, розумною, - Захід, вибачте, обси*ає. Я колись вимушений був сидіти, роками, у бібліотеці Леніна, що біля Кремля, все читав там академічні товсті журнали, матеріали зали нових надходжень, тощо, особливо полюбляв «МЭиМО», («Мировая Экономика и Международные Отношения»). В якомусь із таких журналів прочитав, що в США, дівчина, співробітниця СІА, (ЦРУ, - Центральне Розвідувальне Управління), написала рапорт про звільнення із ЦРУ із-за того, що психотронні офіцери, які періодично, з якоюсь частотою, наприклад, один раз на два роки чи двічі на рік, підключають мозки своїх розвідників, спіробітників, для прослуховування, для провірки на лояльність, підключились до неї, але мовчки сидіти не змогли?! Вона полюбляла секс, в той же час була серйозною людиною, а психотронні офіцери виявились занадто веселими, дещо безвідповідальними, і коли дівчина трахалась, вони сиділи у її мозку, насолоджувались її вміннями у сексі, заздрили її йо*арям, не витримували мовчання, щось «ляпали своїми дурними язиками» їй по космічному біологічному радіозв’язку… Офіцери сиділи у її мозку більше, ніж того потрібно було, щоб з’ясувати її лояльність, перешкоджали вільному сексу… Дівчина написала рапорт про звільнення із СІА. Тобто Москва уявляла психотронних американців якимись дурниками легковажними, яким «до фені» та лояльність, - секс всьому голова! Працівники ЦРУ, був у вас такий випадок? Чи КГБісти, як завжди, брехали? Брешуть і зараз! Якщо Путін бреше, то хіба рядові ФСБешники брехати не будуть? Вся правоохоронна система, всі посадовці, бояться навіть розмовляти по суті цих променів! Бо знають, мабуть, що промені не можна перемагати, - «обос*алісь і чірікают»! Я ненавиджу зараз психотронні структури армії і спецслужб, - ці мразі катують мене для того, щоб бандити були сильнішими за всіх порядних державних керівників, за все порядне людство у всьому світі. Якщо земна цивілізація не переможе психотронну злочинність, не переможе психотронних бандитів армії і спецслужб, особливо кривавої Росії, то ми ніколи не позбавим людство воєн. Це ті мразі, які головні, які найбільш відповідальні за сучасні війни! В ад’юнктурі, окрім іншого, була спеціальна кімната зі столами, стільцями, трибуною, великим дзеркалом, в якій ад’юнкти готувались до високого рівня ораторського мистецтва, готувались виступати, чи то на засіданні ССК, чи то на наукових конференціях, чи перед керівниками високого рівня, чи на міжнародному семінарі по аеродинаміці, які відбувались на вул. Радіо, в приміщенні музею авіації, чи перед слухачами академії… Частково я вже був підготовлений до виступів перед «високими людьми», - виступав з доповідями про виконані спеціальні роботи перед маршалами, генералами, головними конструкторами МАП СССР… Не допомогла мені ця підготовка сьогодні, 24 червня 2018 року, на день молоді України. Підійшла така собі маленька дівчинка, - журналістка, з телеоператором, почала брати інтерв’ю. Мене так скрутили променями психотронні оператори, що я не міг взагалі нічого вдіяти, виключили мислення, мало того, що я не міг мислити, говорити, так психотронні бандити почали ганьбити, гримасничати моїм обличчям… Виглядав я комедійно, - мовчав і гримасничав. Я хотів би на себе подивитись, на свою поведінку, фізіономію під катуваннями променями? Я не міг навіть мимрити, - мене продовжують ганьбити психотронні бандити! Виручив хтось із більш порядних людей, які сиділи у мозку, чи то дозволили мені говорити, чи то самі почали говорити моїм язиком від мого імені. Я, під час того інтерв’ю, прийшов до тями від того, що відчув, як хтось говорить моїм язиком від мого імені… Ще помітив обличчя молодого хлопця, - телевізійного оператора, яке було, чомусь, дуже розлюченим?! Отаким видався День Молоді для мене! Звичайно не обійшлось без чарчини! Моє відношення до сексу? Я не знаю, які враження виникли у читачів до мене, після читання цієї публікації, але моє відношення до сексу таке. Секс, - необхідна умова для щасливого, повноцінного життя, але зовсім недостатня! Ї*уться всі, (кому психотронні бандити не повісили х*ї), але не всі щасливі, не всі виробляють те, що виробляє психотронна офіцерня, - сексуальні злочини, окрім іншого! Мені чому запам’яталась вульгарна фраза, почута мною від к.т.н. Василя Дємідова: «Е*ется вошь, е*ется гнида, е*ется бабка Степанида, е*ется северный олень, е*утся все, кому не лень!». Бог дав статевий рефлекс, люди повинні ї*атись! Люди, будь-ласка, є*іться! Добрішими будете! Бажано, тільки, щоб секс був чистим, без зловонних запахів. Психотронні нелюди сильніші за Бога, вони можуть таємно, дистанційно, невидимо, променями позбавляти можливості мати секс! Вони можуть втручатись у приватне життя чи не кожної людини! Хлопці та дівчата, будьте уважними, любіть один одного, є*іться на здоров’я, одружуйтесь, слідкуйте за своїм здоров’ям, особливо статевим, народжуйте здорових дітей, поважайте один одного завжди і скрізь! Знайте, що у вашого сексу можуть бути свідки, - можливо якомусь психотронному чекісту, психотронному лікарю сподобалась попа вашої жінки чи дівчини, він спостерігає за нею, вивчає, як вона себе поводить, як трахається… для майбутнього сексу з ним! Для використання у мафії!... Я буду винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно, доти, поки не знайду тих, із – за кого мене катують променями! Читачі вже давно, вважаю, зрозуміли, що я особисто не вбиваю людей, розпорядження вбивати я також не надаю, але мене використовують, як потерпілого, я можу бути згодним із тим, що вбивати потрібно тих, хто здійснює злочини безкарно, хто представляє собою загрозу здоров’ю та життю громадян… навіть всього світу. Це путінські психотронні соколи із армії і спецслужб Росії, - їх потрібно винищувати! Психотронні структури армії і спецслужб розколоті, - йде жахлива таємна війна! Зни-щуються тисячі громадян! Я, - біоробот! Я, - це не м’який Віктор Коваленко! Я, - це прибу-льці, які прибули у мій мозок і так керують ним! Я вже багато років веду боротьбу за те, щоб припинити писати, - не вдається! Примушують променями! Після криків бандитів: «Мы пытками заставим писать, а потом написанное используем против тебя!»… Як це буде? Слідкуйте! Я ненавиджу слідчих, в усякому випадку більшу частину їх! Вони все це знають, вони сидять у мене у мозку і не можуть припинити навіть знищення людей, не те, що мої страждання від катувань. Хоча вони мені говорять, що ти був більше десятка років людиною президентів, Єльціна, і що? Захистив тебе хтось? Отак і нас, слідчих, ніхто не може захистити від психотронних бандитів! Щоб знали куди ви потрапили! Серед слідчих органів погоду роблять бандити психотронні слідчі, уявіть собі зрощування променів і слідчих? Це жахлива грімуча суміш. Тоді для чого ви, мразі від слідчих, слідство ведете проти мене? Я цього не знав тривалий час. Уявіть собі мене інформує президент держави: «Идет следствие!»… О! Скоти, додумались слідство вести проти жертви злочинів. Я звірію! Слідство потрібно вести проти бандитів, а не проти їхніх жертв?! До речі у мене запитання, можливо і до слідчих: «Хто той, хто сидів у мене у мозку багато часу, може декілька місяців, я чув тільки, що сопить, а потім як закричить, «…ах, так он ни в чем не виноват?! Ну мы ему б*ядь сделаем!». І «дєлают»! Відчуваєте, шановні читачі, у якій державі ми живемо? В ній можуть таємно, жахливо, переслідувати громадян за те, що вони ні в чому не винні!?. Тому, я зобов’язаний захищатись і від слідчих: «При любой попытке подойти, - смерть!»… Порядні, відповідальні слідчі можуть бути жовтими, худими, блідими, їх бандити підключають під промені і катують так, як мене, підкоряють, примушують працювати на бандитів… Я буду вбивати безкарних злочинців до тих пір, поки лікарі і військові не почнуть розмовляти поміж собою, до тих пір, поки вони на знайдуть «козлов отпущения» у своїх середовищах, поки не знайдуть винних у вбивствах людей, поки не знайдуть тих, із – за кого мене катують, поки не знайдуть тих, із – за кого мене перетворює в раба після згвалту… Щоб довести мені, що я той, із – за кого до мене таке відношення. Щоб бандити були сильнішими за порядну частину державної влади… О! Натворили захиснички! Одні кров проливають, інші психотронними злочинами безкарно займаються. Зараз на всій території земної колі критична ситуація, - якщо не перемогти психотронну злочинність, буде кінець всьому справедливому, порядному у всьому світі.

Немає коментарів:

Дописати коментар