Шукати в цьому блозі

неділя, 17 червня 2018 р.

1045. Чи може Олег Сенцов, голодуючи, стати важчим на 2 кг?


https://www.ukrinform.ua/rubric-crimea/2481503-gerasenko-nazvala-pekelnim-peklom-zaavi-moskalkovoi-pro-sencova.html Уповноважена Государствєнной Думи Росії Татьяна Москальцова інформує, що за час, майже місячного, голодування Олег Сєнцов у російській в’язниці на 2 кг став важчим, тобто набрав масу… Ірина Геращенко не вірить у це. Чи може бути таке? Ірина, я повністю солідарний з тобою, мабуть, на твоєму місці, я прореагував би аналогічно. В той же час, Ірина, я тебе запевняю, що теоретично таке може бути! Особливо у тому випадку, якщо Олег не дуже розуміється у психотронних технологіях, які Кремль полюбляє використовувати скрізь і всюди, особливо у лікарнях, церквах, в"язницях, навчальних закладах, у владі, в окремо взятій квартирі, особливо у такій, в якій є шикарна жінка, - психотронні оператори армії і ФСБ полюбляють знати, хто, як, кого трахає, у яку дірочку, як це відбувається, які звуки генеруються при цьому, полюбляють глузувати над статевими партнерами, чи включити чоловіку імпотенцію, щоб жінка реготала над ним, чи навпаки, променями не дозволяти еякуляцію, щоб чолов’яга «єлозив» цілу ніч... Тобто, якщо Олег не відчуває, що він підключений під біоробототехнології космічної медицини, (коротко під "промені"). Робиться це дуже просто, Олега променями "виключають", тобто він не може контролювати себе, свої дії, поведінку взагалі, він немов у проваллі, в яке потрапляє так, що зовсім не фіксує ту мить потрапляння у такий "режим зомбі", - це коли людина щось робить, але нічого зовсім не пам"ятає... Мить виходу із "психотронного провалля", із "режиму зомбі", мозок може фіксувати... Після включення "виключення", Олегом керують, як звичайним, (металевим), роботом, - він буде виконувати все, що йому будуть наказувати психотронні оператори тюремного психотронного КГБ, армії... Тобто Олег стає біороботом. Він може сідати за стіл, може стоячи, їсти все, що йому будуть подавати, а після прибирання їжі йому включать свідомість, - що він приймав їжу він не знає, не пам"ятає... Колись мене психотронні бандити все шокували подібним: глибокої ночі мене виключали, включали вже вранці, коли на вулиці було сонечко, до свідомості я приходив зовсім в іншому місці, не там де мене виключали, - де я був, що робив, щонайменше години чотири, я не знаю досі, - мабуть ходив, вештався по вулиці. "Вони" мені тоді просто демонстрували свої можливості. Мене тоді все дурнем називали у певних колах, можливо хтось із космонавтів, які колись виконували мої завдання, можливо хтось взагалі із космічної науки, із тих, кому писав колись відгуки на дисертації, можливо хтось із тих, у кого на той час ще не вибили із голови зовсім сумління, можливо колишнім колегам "по цеху" стало неприємно, що одного із їхніх кращих так принижують, катують, глузують, називаючи дурнем, - можливо тому і продемонстрували мені свої можливості, щоб сопливі, криваві і підлі бандити не називали дурнем! Я колись був людиною зовсім не вживаючою алкогольні напої десятиріччями, мене зламали променями, дуже просто, за святковий стіл я ж сідав завжди, господарі завжди наливали чарчину, я, зазвичай, брав ту чарчину, "чокався", щось говорив і... ставив назад, на стіл ту чарчину. Психотронні бандити глузували наді мною, - "виключали" мене, примушували випити ту горілку, свідомість включали тоді, коли я вже ставив ту чарчину пусту на стіл. Звичайно я звірів, - бандити реготали наді мною: "А на кусі - викусі!"... Промені не можна перемагати! Якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Якби можна було перемагати промені, то у Путіна б х*й стояв, а він у нього не стоїть! Приблизно так мені, променями, то не дозволяли їсти, то примушували "жрать", особливо, спеціально глузуючи, "нажимали" на хліб, картоплю, воду, яблука, коли були в саду, відрами їв. Зріст у мене у молодому віці був 181 см, маса тіла десятками років була 75 кг. Зараз, із - за вікових змін, вже підсихаю, зріст на три см зменшився. Маса мого тіла, під катуваннями променями, "гуляла" від моїх, у зрілому віці, звичних 95 кг, до 50 кг, потім до 111 кг, можливо була і більша, я досить рідко зважувався. У звичайному стані я б цього ніколи не допустив, я був людиною досить серйозного рівня особистої культури, але психотронні бандити променями все це і подібне, будь-що, по суті, що їм заманеться, роблять дуже просто, - променями! Я до сих пір звірію, - мене променями тримають в одному стані, а народ, люди, громадяни, кимсь навчені, все намагаються мене зробити іншим, все намагаються перемістити мене в інший стан, не розуміючи, що промені не можна перемагати! Звертаюсь до людей, - той, із – за кого до мене організоване «таке» відношення, винний також у знищеннях людей, тому, підкоряючись такому бандиту, ви підкоряєтесь вбивцям, тим, хто вбиває людей… Тобто самі люди, звичайні громадяни, винні також у вбивствах людей, оскільки допомагають тим, хто винний у вбивствах, хто вбиває людей… Так що, Ірина, теоретично таке можливо, - Олег може набрати масу, під час такого, психотронного, "голодування"! Не можна не брати до уваги ще й інший фактор, - Олега, як і будь-яку іншу людину, від мужності і переконань це не залежить зовсім, могли психотронні ФСБешники, променями, "заламати", "поставити на коліна", примусити, завербувати, підписати... будь-що! Він може вже бути учасником путінських виї*онів! Свідомо чи не свідомо! В залежності під чиїми він променями! З іншого боку... я бажаю Олегу мужності, сили духу, витримати все, під що він там потрапить, звільнитись від російських бандитів, - можливо вдастся стати ще нормальною людиною, корисною родині, Україні, народу... У будь-якому випадку Добро, в кінці кінців, повинно ставати сильнішим за Зло! Будь-яку війну з Путіним не можна припиняти ні на мить! Психотронна злочинність, - основа корупції! Не перемігши психотронну злочинність не можна перемогти корупцію! Щоб перемогти психотронну злочинність потрібно перемогти злочинність у секретному середовищі армії і спецслужб, особливо Росії. Засекречені, таємні, психотронні генерали і офіцери, їхня психотронна медицина, - найлютіші бандити сучасності! Хто їх переможе? Тільки прибульці! Прибульці, які можуть прибувати у їхні мозки, які можуть керувати їхніми мозками! Які їх можуть пі*діть ідентично: «Вашим же салом, - вам по – сусалу!». Психотронну злочинність непсихотронними методами перемогти неможливо!

Немає коментарів:

Дописати коментар