Шукати в цьому блозі

субота, 30 червня 2018 р.

1054. Чому я ти-каю?


Майже всіх, письмово, я називаю на «ти»! Чому? Тому, що я, - біоробот! Мене так примушують ті, хто керує моїм мозком! Примушують променями! Промені не можна перетинати! Якби можна було перетинати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Якби можна було перетинати промені, то у Путіна б х*й стояв, а він у нього не стоїть! Але є ціла філософія цього явища! Одних я вважаю своїми друзями, тому ти-каю. Під друзями я розумію тих, хто намагається допомогти людині, яка потрапляє у біду. На інших я ти-каю тому, що вони мої вороги! До яких я так відношусь, тим паче, що такі самі напрошуються. Колись, на питання: «Хто ти такий?», я відповідав, що я, - пенсіонер! Мені відповідали: «Я знаю, что ты пенсионер! Но скажи нам кто ты такой на самом деле?»…. Тобто бандити не визнають статус пенсіонера, але хочуть знати, хто я такий насправді?! Я озвірів від такого відношення, - брехати примушують катуваннями? Примушують називати роботу, на якій я хочу працювати? Хочуть, щоб я називав свої статуси? Кому це потрібно? Для чого? Мафії? Злочинному світу, який, вибачте, «обос*ался і чірікаєт»? Можливо так х*єлі бандити, які контролюють ринок праці та житла... У них там нема пенсіонерів, інженерів, вчителів, міністрів, народних депутатів, військових, прокурорів, робітників, вчених... У них є: мужчини, - це йо*арі; онаністи; жо*олізи; пі*долізи; х*єсоси; раби; мужики, - це п"яниці, ішаки, бомжі...; вори, (крадії); імпотенти; тупиє... Так живуть бандити із органів державної безпеки! Можливо це так! Оскільки жодний посадовець, особливо із правоохоронної системи, не може виступати проти таких мафіозі. Колись виї*нувся Путін, який хизувався: «Я, - всенародно избранный президент России!». На що я йому відповів: «Я знаю, что ты президент России, но кто ты такой на самом деле?», якщо не відповідаєш вимозі бути гарантом прав і свобод громадян? Гнида! Мразь, ФСБешна, яка не відповідає займаній посаді... Як ти народ найо*уєш, що він тебе вибирає у президенти? Так я урівнявся із усім людством, людство від меневимагає знання хто ж я такий насправді, а я вимагаю у всіх, в тому числі і від посадових осіб, щоб і вони мені доказували, хто ж вони такі насправді? Отак і ти-каємо один одному, хто болючіше! Промені не можна перетинати! Якщо бандити дозволяють собі все, що завгодно, то чому ми не можемо собі дозволяти все, що завгодно? Але гірко від цього лише мені?! Я страждаю, мене катують променями! Я не можу бути сильнішим за того, хто керує моїм мозком, навіть теоретично! Якщо якась сила не врятує, то біоробот сам себе врятувати не зможе ніколи!

Немає коментарів:

Дописати коментар