Шукати в цьому блозі

середа, 20 червня 2018 р.

1050. Ну що, мужики, піднялись х*ї?


В одній із останніх публікацій мене примусили написати, що я ніколи, ні в чому не був винним і ні до чого не маю відношення. Мене підключили під промені і катують. Для когось це визнання було "як бальзам на душу", - чекали якихсь позитивних для них змін... Допомогло? Мужики, допомогло вам це визнання? Піднялись ваші х*ї? Щоб знали, як дурачитись і ніколи нічим не допомагати! "Голоси" кажуть, що вам х*ї повісили для того, щоб примусити виконувати свої функціональні обов"язки! Сидите на посадах, а обов"язки не виконуєте, чи виконуєте частково! В державі існують шакали,які непідсудні за будь-які злочини! Навіть за вбивства. Правоохоронна система не справляється із такими злочинцями! Тому їх потрібно винищувати, тими, хто вміє це робити?! Зараз ситуація критична: "Чи підкоряйтесь! Чи відповідайте по закону! Чи вас будуть вирізати, - до тла! До останньої скотини! Щоб знали, що таке демократія! Демократія повинна бути з кулаками!". Ціль моїх таких публікацій, - припинення знищень людей, інших видів насилля! Я публікую інформацію, яка, можливо, допоможе припинити знищення і катування людей? Таку, "делікатну", інформацію,я отримую по каналам космічного біологічного радіозв"язку, - автори інформації мені не відомі. Якби ви знали наскільки мені противно відчувати себе іграшкою, яка вимушена таким займатись! Мене використовують ті, хто володіє променями, причому з різних сторін! Військові із органів державної безпеки,- сидіть і "бздітє"! Щоб знали, як не розуміти, хто той, із - за кого ваш верховний не ї*еться! Ви рискаєте по всій території земної кулі, розшукуєте його, щоб розправитись з небаченою жорстокістю, а він сидить у мозку вашого верховного! Нехай ваш верховний розмовляє із ним і взнає, що йому потрібно робити, щоб його х*й піднявся! Ну і порядки у вас, мразі гебістські?! Коли навчитесь розуміти, хто той, із - за кого психотронні, (і хто з ними), військові не визнають права людини і громадянина, тоді і взнаєте, що вам потрібно робити?! Полазьте ще по лікарям?! Полазьте! Вам лікарі х*ї вішають за те, що ви винищуєете і катуєте цивільних людей променями?! Військові,я запитую у вас: "Для чого ви знищували мені інтелект і руйнували психіку катуваннями?". Ваша інформація правдива? Коли цивільне державне керівництво у Москві, виділило мені 7-кімнатну квартиру, під державну посаду, начебто прописало мене туди, а ви що? Що ви робили? Ви залізли у ту квартиру, разом із своїми ублюдками слідчими, разом із своєю с*аною прокуратурою: "Вот будем сидеть и ждать, когда его привезут, - спросим у него кто он такой!?"...Досиділись? Дочекались? Знайшли корупцію у Кремлі? І що ж ви робили? Щоб я не міг стати державною людиною, ви променями загнали мене на периферію, прокричали: "Тебе остаток своей жизни придется доживать среди людей более низкой культуры!"; "Тебе придется сдыхать в местности вблизи которой родился!"; "Так! По чем тебя уволили? По - шизофрении!? Вот и будем делать шизофреником! (Пытками!)"... Почали променями знищувати розум, руйнувати психіку, щоб я не міг стати державним службовцем, щоб не міг потрапити у ту квартиру, яку вирішили... привласнити собі після того, як перетворите у невиїздного пожиттєвого раба після згвалту в Україні, "в мєстності вблізі которой роділся"!? Генерали, вам не соромно? Офіцери, вам не соромно? Найлютіше мене катував той, хто більше за всіх претендував на ту 7-кімнатну квартиру! Серьога, (Собянін), ти знаєш таку історію? Ти знаєш таку квартиру? Хто там сидить зараз? Лікарі, ну як вам не соромно дурачитись для того, щоб військові були сильніші за цивільних?! Ви що? Всі там гебісти? А лікарі серед вас є? Ті що лікують хвороби? Чи тільки ті, хто вербує? Якби тих хто лікує було багато, більше, ніж тих, хто вербує, тоді б, можливо, середньостатистичні мужики не здихали б на 20 років раніше, ніж у ЄС?! Військові, щоб ви знали, як дурачитись, а не захищати тих, кого катують променями! Я буду винищувати всіх, хто займається злочинами доти, поки не примушу людей в погонах захищати громадян від бандитів, особливо від психотронних бандитів армії і спецслужб! Військові, для того, щоб піднявся х*й у вашого військового, потрібно, щоб він захищав людей від бандитів, а не сам щоб займався злочинами!? Щоб знали, як не визнавати мене навіть цивільною людиною, не те, що пенсіонером міністерства оборони! Буду винищувати всіх, хто добивається, щоб перетворити у раба!

Немає коментарів:

Дописати коментар