Шукати в цьому блозі

вівторок, 2 березня 2021 р.

1344.До "вакцинаційної вакханалії". Проти шизофренії психотронних бандитів щеплення не існує!

https://gordonua.com/ukr/news/society/stepanov-zajaviv-shcho-v-ukrajini-vidbuvajetsja-antivaktsinalna-vakhanalija-1542109.html У питанні вакцинації українців проти коронавірусу я займаю позицію міністра Степанова! Одночасно звертаюсь до громадян України: "Будь-ласка! Прищеплюйтесь! Державі, проукра-їнській частині державного керівництва Україною, проукраїнським політикам, українській, єв-ропейській і світовій демократії, потрібні здорові громадяни України, здорові українці! Україна повинна стати Державою з багаточисельним, щасливим народом України! Хворі люди не мо-жуть бути щасливими!". Вважаю, що "антивакцінаційну вакханалію" в Україні розв'язали психотронні спецслужби армії, спецслужб, психотронної медицини Росії, їхні проФСБешні лакеї в Україні, несвідомі ук-раїнці, які до Росії продовжують відноситись, не як до найлютішого ворога України і українців! Я переконаний, що якби можна було, от так просто, взяти і проекспериментувати над наро-дом України, то зразу можна було б розібратись у джерелах "вакцінаційної вакханалії!". Уявіть собі, що міністр Степанов поїхав би до Москви, став на коліна перед ФСБешними бандитами Путіна, попросив би у них, "дешеву", вакцину, типу "Sputnik-V"..., ніякої "антивакційної вакха-налії" в Україні не виникло б зовсім. Але наслідки могли бути плачевні, оскільки Росія, Путін, зацікавлені у винищенні народу України, українців, ця поточна російсько-українська війна 2014-2021 р.р., підтверджує бажання Путіна продовжувати винищення українців в Україні і світі! Пу-тін вже знищив більше 14 тисяч українців, у цій явній війні, а у таємній, психотронній війні, на порядок, можливо, більше! Пізніше могло б з'ясуватись, що той "Спутник-5" різний, для гро-мадян Росії, деяких інших держав, це один "Спутник-5", для України і українців, це був би дру-гий спутник, з іншою формулою... Росії не можна довіряти, - політикою всіх порядних країн і всіх порядних громадян у відношенні до Росії, повинна бути політика абсолютної недовіри. Звідки виникла "вакцінаційна вакханалія"? Психотронні спецслужби Росії накривають певні території України променями ненависті до "нерусской" вакцини! Променями примушують пе-вних громадян України розповсюджувати страх перед "нерусской" вакциною.Проросійські "казачки", 5-а колона Росії в Україні, розповсюджує плітки, видумки, різноманітні перебіль-шення... Вакциною, яку привіз Степанов, не можна користуватись лише у одному випадку, - коли таємна медична служба ФСБ Росії має у Індії свій цех по виробництву вакцини чи може втручатись у технологічний процес виготовлення, для України, цієї вакцини індійцями... Укра-їнці повинні слідкувати за своїм здоров'ям, повинні не довіряти Росії, її спецслужбам, включно із медичними службами ФСБ Росії... До пліток, зі сторони проросійських виродків, потрібно відноситись з розумінням, не можна підкорятись рішенням ФСБ РФ, навіть якщо вони постав-ляються в Україну у вигляді пліток, слухів... Весь світ, народи держав з промислово-розвиненими демократіями... вакцинуються. Українці не можуть не розуміти, що вакцинува-тись потрібно! Існує проблема довіри, (не довіри), до тієї чи іншої вакцини... Ото так Росія примушує українців бути дурнями! Русско-українська проблема існує вже багато століть... Ук-раїнці, (і під іншою назвою), були сильною, багаточисельною нацією, яка здійснювала спротив русскому окупаційному насиллю багато століть... Русскіє це розуміли, тому їхнім пріоритетом завжди було послаблення українців і України, окрім іншого і шляхом винищення україн-ців.Здається першим українцем, знищеним русскімі, був князь Аскольд, якого, здається у 988 році, знищив, у сучасній термінології, кримінальник, (на рус. уголовник), Олег із російського Новгорода Великого... Русскім злочинцям сподобалось винищувати українців, щоб привлас-нити собі територію українців, що, частково, у 2014 році і зробив Путін. Був навіть такий вид покарання українців, яких висилали до Росії, - "без права проживання в Україні!", тобто "без права повернення в Україну"... Мене, свого часу, в кінці існування СССР, репресували таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини)... У зв'язку із тим, що я ніколи ні в чому не був винним, русскіє бандити - репресанти, безпосередньо у Москві, де я тоді проживав, віднеслись до мене досить "благосклонно", рішення про репресії мені повідомили по космічному біологічному радіозв'язку: "Тебе еще повезло! Остаток своей жизни ты будешь доживать в местности, вблизи которой родился! А то могли бы загнать в российскую деревню в тайге, где одна деревня от другой на расстоянии 250-300 км, без права выезда и переписки, там много таких как ты, много твоих друзей - дипломатов...". Мені тоді було 37 років! А дипломатів бандити - репресанти "чєрпанулі" тому, що серед тодішніх дип-ломатів, і СССРних, і закордонних, було досить багато розумних, навіть у психотронному зміс-ті, мужніх людей, які мали позицію у відношенні до моєї проблеми, вони намагались захищати мене... Уявіть собі, Москва, психотронні бандити, які катують мене променями, таємно, дис-танційно, невидимо, примусять мене одягти якийсь старий одяг, променями примусять відк-рити ротову порожнину, відкрити рот, променями забороняють закривати рот, променями включать слиновиділення... Тобто йде по Москві якийсь, нічого не розуміючий, божевільний "бич", (бывший интеллигентный человек), рот відкритий, із рота тече слина, а навкруги щось виробляє народ! Вимагає підіграти у чомусь, для чогось! Я нічого не можу розуміти, нагріють мозок променями і все... Окрім іншого, навкруги їздять на шикарних іномарках, з дипломатич-ними номерами, (буква "D"), представники закордонних служб, чоловіки, жінки... Вони бачи-ли у якому я стані був, але не покидали мене чомусь, мабуть розуміли, що я репресований психотронними бандитами за допомогою променів, променями мене так і тримали... Ніхто мені так і не зміг допомогти тоді, оскільки ті, із - за кого мені не можна було допомогти, сиділи у мене у мозку, і, зовсім не пасивно, керували моїм мозком. Тобто допомогти мені не можна було навіть теоретично! Оскільки промені не можна перемагати! Якби можна було перемага-ти промені, так не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Я міг діяти, і діяв, сам проти себе! Оскільки так бандити керували моїми функціями, функціями мого організму! Зараз, у кінці свого життя, озираючись назад, я можу сказати, що за часи моєї право-захисної діяльності, найдисциплінованнішими борцями за мої права були: президенти бага-тьох держав, дипломати, певні народні депутати, працівники Уповноваженого з прав людини, ПАРЄ, ООН..., вчені академічного рівня... Звичайно були і представники інших прошарків, на-приклад, радіо, телебачення, спорту, просвіти..., але їхні ж представники, іншої орієнтації, дискредитували, у моїй темі, їхні організації настільки жахливо, що вже не до похвали... Ну а я до всіх, буквально до всіх, був противним, оскільки мене так тримали бандити променями... Якби я міг дивуватись, то мене б, частково, здивувало б те, що люди мене не покидали!? З до-брими намірами, зі злочинними, мені не завжди було відомо, але не покидали! Шановні гро-мадяни України, слідкуйте за своїм здоров'ям, вакцинуйтесь, якщо довіряєте, ви потрібні, здо-ровими, всім, і державним діячам, і своїм родинам, хіба що окупаційним бандитам Росії ви по-трібні хворими, слабкими, щоб вони окупували всю територію України. Уявляєте тоді мій стан! Психотронні генерали Москви, окрім інших репресивних заходів, прийняли рішення знищити мені інтелект, променями… І знищували. Мене намагались захи-щати іноземні діячі прогресивних держав, навіть із певних країн Африки, говорили московсь-ким психотронним бандитам, для чого ви його катуєте, для чого знищуєте йому розум, ми ж вам золотом платимо за підготовку, за навчання наших спеціалістів, а ви йому, вже підготов-леному, знищуєте розум? Навіщо? Віддайте його нам! Не віддавали! Не віддали! З роками ста-ло відомо, що їм потрібні були лише мої страждання… Щоб бандити були сильнішими за поря-дних людей, за цивільну владу… Окрім роботи у дипломатичних структурах, пропонували на-віть працю в Військово-Повітряній Академії Великої Британії, викладачем аеродинаміки, в ООН, М.Горбачов пропонував роботу у ЦК КПСС, Б.Єльцін у Кремлі…, не віддали… Деякі дер-жави, як колись Тараса Шевченка, хотіли мене викупити із рабства у психотронних бандитів, пропонували гроші психотронним бандитам, я чув цю розмову! Психотронним бандитам про-понували будь-які гроші! Знаєте, що відповіли психотронні бандити в лампасах: «Мы не про-даемся!»… Що, пізніше, викликало регіт у певних людей, які знали рівень корупції в погонних структурах Москви… Просто психотронним бандитам в погонах дуже вже хотілось бути силь-нішими за порядну частину цивільної державної влади, іншими словами, психотронним гене-ралам дуже вже хотілось бути сильнішими за, тепер уже мертвого, президента Б.Єльціна, який і започаткував, наджорстоку боротьбу за встановлення цивільного контролю над діяльні-стю людей в секретних погонах, особливо психотронних! Моя доля, - гримаса боротьби за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в секретних, психотронних погонах! Москвою був свого часу організований геноцид українців голодомором. Особливо 1932-1933 р.р. По деяким даним було винищено більше 10 млн. українців, хоча зараз, офіційно, пуб-лічно, всім світом визнається більше 4 млн. Зараз триває винищення українців, окрім явної ро-сійсько-української війни 2014-2021 р.р., таємними, психотронними бандитами Путіна, які ви-нищують українців таємно, дистанційно, невидимо, променями… Мені психотронні бандити Росії повідомляли по космічному біологічному радіозв’язку: «Мы убьем в каждой украинской семье не менее одного члена семьи, чтобы украинцы никогда не радовались обретенной не-зависимости от России!»… І вбивають! Я навіть зараз можу назвати біля сотні прізвищ людей, знищених променями кривавої Росії. Тому, вважаю, оцю «вакцинаційну вакханалію» потрібно і розглядати у цьому контексті, по-ленінськи: «Кому выгодно!? Росія вбиває українців! Явно і таємно!

Немає коментарів:

Дописати коментар