Шукати в цьому блозі

понеділок, 15 березня 2021 р.

1362. "Мы уничтожим в каждой украинской семье не менее...", погрози чи реальність?!

Російські психотронні спецслужби із психотронних структур армії, ФСБ, психотронної ме-дицини Росії, звіріючи від здобуття Україною незалежності від Росії, якось, по космічному біологчному радіозв’язку, (КБРЗ), зі злобою, озвірінням, ненавистю до України, до українців і до мене також, кричали мені: «Мы уничтожим в каждой украинской семье не менее одного члена семьи, чтобы украинцы не радовались обретенной независимости от России!». Окрім інших способів знищення людей, російські психотронні бандити знищують людей таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини, - БРТКМ): зупиняють серце уві сні чи під час руху; штучно викликають променями злоякісність, інфаркти, інсульти; штучно організовують ДТП; штучно примушують, променями, до різних форм самогубства; променями примушують одних людей знищувати інших людей, в різний спосіб, такий, який заманеться психотронним операторам… Як же взнавати, наприклад, померла людина від інфаркту чи інсульту, від штучно викликаного, променями, чи від природнього інфаркту чи інсульту? Кримінальна медицина, паталогоанатоми, інші лікарі, здатні ідентифікувати від якого інсульту, природнього чи штучно викликаного, померла людина? Я не знаю їхніх тонкощів, але переконаний, що лікарі ще не можуть це встановлювати! Тому, психотронні бандити безкарно винищують людей, невгодних армії, спецслужбам, психотронній медицині, Путіну…, в будь-якій координаті земного простору! У променів кордонів нема! Тобто психотронні бандити із підмосковного лісу можуть таємно, дистанційно, невидимо, променями вбивати українців в Україні на всій території України, інших країн. Багато читачів знають що лікарі останнім часом часто публікують свої висновки: «Інфаркти, інсульти, злоякісність, інші хвороби, «помолодєлі!». Тобто, начебто, люди все більш молодого віку хворіють на такі хвороби, (смертельні)?! Можливо є і така тенденція, але, в основному, ця тенденція визначається тим, що психотронні структури Росії винищують громадян, особливо українців, таємно, дистанційно, невидимо, променями, штучно викликаючи такі хвороби… Місцем мого народження, у «Свідоцтві про народження», записано с. Воздвиженське, що на Ямпільщині, Сумської області. Всі бажаючі можуть познайомитись в інтернеті, записав в пошукову адресну строку «Воздвиженское трудовое братство»… В ньому центральною садибою був Воздвиженськ, а навкруги нього, на відстані 1-2 км, розташовувались хутори: Рождественськ на північ від Воздвиженського; Сороковий Клин на схід; Говорунов на південь; с. Грем’ячка на захід! На прикладі х. Говорунове, де була батьківська садиба, бодай у першому наближенні, мені вдалось прослідкувати погрозами обмежились русскіє психотронні бандити чи реалізацією цієї погрози: «Мы уничтожим в каждой украинской семье не менее одного члена семьи, чтобы украинцы никогда не радовались обретенной независимости от России!»… Колись в х. Говорунове було 100 домоволодінь. Зараз, можливо, з півдесятка залишилось!? Я четверть століття не був у хуторі так, щоб його весь пройти, від початку до кінця. У 1991-2000 р.р., на які припала найбільша кількість смертей, в хуторі було біля 70 хатин, до цього числа я і підраховував % знищених, («померлих»), говоруновців, які проживали, як у самому Говорунові, так і в інших місцях, виїхавши із Говорунова. Мені важко зберігати «лагідний письмовий стиль», науковий, лаконічний стиль викладення думок, оскільки я більше сорока років провів у середовищі жахливих таємних, психотронних бандитів: грабіжників, катів, садистів, вбивць, х*євєшатєлєй, дуракодєлатєлєй, наглядачів психотронних тюрем… Як я взнавав про знищення людей? Дуже вже повільно! Проживаючи в Москві я чув по КБРЗ фрази типу: «Ты идешь по трупам!». «Я убил уже десять человек!», «Нам надоело убивать!»… Якось президент Росії, Б.Єльцін, з таким дуже вже сильним обуренням, інформував мене, майже криком: «А спорт! Спорт! Это же банда кровавых убийц! Мы пересмотрим всю систему финансирования спорта!»… Після депортації мене із Москви до України я почув від провідних працівників українського радіо і телебачення: «А если наших убьют, - мы тебя уничтожим!». Вибачте, шановні читачі, я х*єл від таємних порядків в СССР, в Росії, в Москві, в Україні… Я знаходився під постійними катуваннями променями, сприймав подібні фрази, запам’ятовував деякі із них, але… не усвідомлював до кінця. Усвідомлювати я почав тоді, коли, все ж таки, мені дійшло, що людей вбивають! А дійшло мені наступним чином. Був період, коли я доволі часто їздив з Києва до батьків і назад, користувався електричкою, автобусом… На зупинці автобуса, у Воздвиженському, в деяких інших місцях, мені, хтось частіше, хтось рідше, можливо випадково, зустрічались одні і ті ж самі люди: мої однокласники, деякі інші знайомі: Т. Смичок, Л. Тесленко, Т. Федоренко, Л. Павловський, В. Пушко, Л. Максименко, (старша сестра моєї однокласниці, Валентини), В. Ахтирко, В. Гома, Г. Галушко, (Федосенко)… З часом всі вони «померли», були поховані, вважаю, що їх знищили психотронні бандити Росії, які ото такі погрози здійснюють! З тих пір я до смертей громадян в Україні почав відноситись зовсім по-іншому… При можливості намагався запам’ятовувати, бодай щось, бодай якось аналізувати, намагався захищати людей від знищення, подавав до суду на психотронні структури армії, спецслужб, психотронної медицини Росії. Тобто на МО, ФСБ Росії… Але суди залишили мій позов без розгляду, я не зміг зібрати докази, хоча які докази, якщо я підписував свій позов, доказами повинні були займатись слідчі, прокурори… «Бздят!». Їх також можуть знищувати, таємно, дистанційно, невидимо, променями, - «шкури бережуть» правоохоронці…, а не займаються боротьбою із психотронною злочинністю армії, спецслужб, психотронної медицини… Мене репресували таємно, дистанційно, невидимо, променями, психотронні бандити, (з великою ймовірністю бандити державної безпеки медицини армії, пізніше ще й бандити державної безпеки медицини міліції, всі КГБісти дружні з ними… Репресували за те, що не змогли військовим бандитам пояснити для чого вони мене підключили під промені?), окрім іншого, репресували без права мислити, запам’ятовувати, приймати рішення, виконувати прийняті рішення, нести відповідальність за реалізацію прийнятих рішень… Наприклад, один із міністрів оборони Росії, Герой Росії, перший і останній маршал Росії, ФСБешник Ігор Сєргєєв, лагідно так, культурно, пояснив, як мене репресував: «Я Вам никогда не позволю читать! (Як себе може почувати вчений, якому заборонили читати? Як футболіст, якому відрубали ноги…). Я Вам никогда не позволю чем – либо заниматься вообще! И, все-равно, уничтожу, не сразу, но постепенно, методом трех «не»: не позволю работать; не позволю лечиться; не позволю что-либо иметь!»… Всього цього досягали променями. Раніше ще мені пояснили: «Тебе еще повезло, ты будешь сдыхать в местности, вблизи которой родился! А то мог бы «загреметь» в Сибирь, где одна деревня от другой на расстоянии 250-300 км, без права выезда и переписки! Там много таких как ты, как твои друзья – дипломаты…». Так я потрапив на Батьківщину, в Україну, «сдыхать в местности, вблизи которой родился»… Променями мене так тримають! Промені не можна перемагати... Тому я так і існую. Жахнувся я тоді, коли мені, якось, психотронні бандити дозволили трішечки помислити, вдалось трішечки запам’ятати інформацію, яка випадково стала мені доступна… Публікую, попам’яті, із – за цього можливі незначні помилки, які не спотворять суть спостереження. В різні роки, але більшістю у 1991-2000 р, р., (жорстоко репресований я був з травня 1987 року), були знищені: Василь Мурастий, (позивний «Мурашка», майор, Росія, м.Ахтирка, Шостка), Микола Буюн, (позивний «Коська», полковник, банкір, Росія), Надія Буюн, (позивний «Маха», Говорунов), Григорій Коваленко, (позивний «Макар», Говорунов), Антоніна Даниленко, (сусідка по хутору, Ямпільщина), Микола Ковтун, (позивний «Макарай», Суми, Говорунов, Воздвиженськ), Володимир Пушко, (позивний «Німой», Свіса), Ольга Донік, (позивний «Циганка», Шостка), Федір Донік, Федір Супрун, Анатолій Боровик, Людмила Леонтенко, (померла 2002 року), Дмитрій Леонтенко, Олександр Чорторижський, Андрій Чорторижський, Василь Супрун, Люба Лазаренко… Далі: Григорій Забіла, Михайло Буюн, (позивний «Криса», майор ВВС, м.Біла Церква), Михайло Куліш, (Говорунов), Ніна Галушко, (Глухів, однокласниця), Славка Тимощенко, (Говорунов), Олександр Вовк, (позивний «Кум», Київ), Володимир Донік,(позивний «Вавалодя»), Леонід Пушко, (позивний «Гриша-Маша», Воздвиженськ), Іван Куліш, (позивний «Куля», Київ), Володимир Куліш, (позивний «Вагога», Шостка), Олександр Проценко, (позивний «Лось», Росія), Федір Ярковський, (позивний «Йоська», Говорунов), Іван Бабич, (позивний «Капка», Свіса), Володимир Булатов, (позивний «Бульба», рідний брат по матері, Росія)… Далі: Василь Бакун, (Київ), Віктор Кистень, (Говорунов), Федір Леонтенко, (Росія, помер 1993 року), Василь Ісаєнко, (Шостка, Говорунов), Петро Куліш, (Говорунов), Микола Грищенко, (Говорунов)… Перші 17 чоловік, (24%), це ті, хто молодший за мене, ті, хто народився пізніше 1950 року, «померли» вони, у більшості своїй, до 2000 року, тобто у віці до 50 років… Друга група, 14 чоловік, (20%), це мої ровесники і ті, кому ще +5 років, тобто ті, хто народився у 1945-1950 р. р. … Третя група, 6 чоловік, (9%), хто народився раніше 1945 року… Це все приблизно, але для якісної аналітики достатньо. Тобто таємно, дистанційно, невидимо, променями в Говорунові були знищені представники більше, ніж 50% домоволодінь. Так Путін та його попередники реалізовували, лише у Говорунові, погрозу російських таємних психотронних спецслужб: «Мы уничтожим в каждой украинской семье не менее одного члена семьи, чтобы украинцы не радовались обретенной назависимости от России!». Ідентифікував я їх, як «померлих», тобто знищених таємно, променями, на основі свого особистого досвіду, інтуїтивно… У цій публікації про це не говорю! Якщо ж хтось вважає, що я перебільшую, тому, що в українських хуторах люди мруть, як мухи, то якраз, мабуть, навпаки, применшую, оскільки в ці ж роки, в тому ж таки Говорунові померли громадяни більш літнього віку, яких, у цій, наданій читачам класифікації, я зовсім не враховую: Петро Степанович Леонтенко, його дружина Віра Марківна, (після виходу на пенсію виїхали з Говорунова до Черкас, там померли), Іван Корнійович Гасай, (друг мого старшого брата, мій ситуативний друг, помер в Черкасах, він там жив після одруження, його я не зараховую до знищених, не вистачає моєї психотронної інтуїції), Іван Борисович Донік з дружиною, (Говорунов), Павло Григорович Забіла, (на 101 першому році життя), з дружиною, (батько мого друга дитинства, Говорунов), Іван Антонович Буюн з дружиною, (Говорунов), Микола Васильович Бакун з дружиною Марією, (Говорунов), Іван Костянтинович Марущенко, (Говорунов, - похований у Шостці) з дружиною,похованою у Ямполі, Марія Степанівна Леонтенко, (Говорунов), Антон Буюн з дружиною, (Говорунов), Григорій Неселевський з дружиною Тетяною, (Говорунов), мої батьки Іван Григорович Коваленко та мати Ганна Панасівна (Говорунов) Останні роки їхнього життя їх катували променями на моїх очах, як колись сина у Москві катували променями на моїх очах, я переконаний що їх знищили променями, я це вже неодноразово описував, я їх навмисне не записав у знищені, щоб менше терпіти ганьби, оскільки певні генерали і певні офіцери мене заплюють, скажуть: «І ти до сих пір не знищив Путіна? Його «однокарманніков» в Україні? Поки що дійсно не знищив, - стаю на коліно, схиляю голову, прошу прощення у покійних матері і батька, за те, що, поки що, не знищив Путіна, його пі*дануту спецслужбу, злочинну частину психотронного генералітету, особливо армії Росії, засекречену психотронну медицину Росії, (особливо армії і міліції, цих утримувачів «брудної мафії), багатьох інших. Як бачите, у мене своя війна, в якій, якщо без підтримки, скажімо прибульців, я «ніщо», як боєць, як психотронний боєць, я найслабкіша ланка, - безпомічний, беззахисний, безправний, який повинен робити те, що неможливо навіть теоретично, - знищувати тих, хто керує моїм мозком?! Я не можу бути сильнішим за того, хто керує моїм мозком, навіть теоретично! Промені не можна перемагати. Люди мене розчаровують, оскільки, начебто, не розуміючи цього, добиваються до мене, а не до тих, хто керує моїм мозком! – Марна трата часу! Примушувати перемагати промені? Це неможливо, - НАВІТЬ ТЕОРЕТИЧНО НЕМОЖЛИВО! Для чого прикидатись дурням? Начебто не розуміючи цього?). Можна ще надавати прізвища говоруновців, які померли, начебто, звичайною, природньою смертю, в ті ж роки: Іван Бабич з дружиною; Віктор Чорторижський з дружиною; Іван Харитонович Донік з дружиною Євдокією; Ілля Сергійович Бардаков з дружиною; Анатолій Охрімович Галушко з дружиною Марією… Всіх мені важко згадати. Я вважаю, що я не перебільшив кількість знищених променями говоруновців, а применшив, але ж довести це все, поки що, неможливо, навіть теоретично! Я подавав до суду без надії на успіх! Вважаю, що певні представники, певних психотронних спецслужб, певних держав, разом із прибульцями, які вміють прибувати у мозки, повинні сканувати по мозкам психотронних бандитів Путіна до тих пір, поки не буде встановлена істинна чисельність знищених українців променями кривавої Росії! Мені відомо, частково лише, як до мене відносились земляки, особливо тоді, коли мене ганьбили інтенсивно психотронні бандити Москви, таємно, дистанційно, невидимо: коли променями примушували відгукуватись на сексуальні провокації за участю земляків; коли зовсім голим примушували робити ранкову гімнастику на лузі, за якою спостерігали деякі земляки; коли променями примушували обливатись замороженою водою при мінус 25 градусів по Цельсію на вулиці, після ранкової гімнастики, яку примушували робити також зовсім голим на снігу; коли мене вивозили на білому BMW чемпіона світу з боротьби Е. Тедеєва до говоруновського лісу «Малєнькая», там били і скривавленого залишили ночувати у лісі… Я не міг підійти до жодного земляка, щоб пояснити у чому ж справа, психотронні бандити Москви, які ганьбили мене, променями мене не допускали до жодної людини, рідко дуже, і жодну, особливо конструктивну, солідну людину не допускали до мене… Я частково лише інформований що ж говорили бандити, (лікарі КГБісти також), землякам… Мені це не відомо до сих пір, але знаючи підлість, несправедливість і жорстокість КГБістів різних мастей і відтінків, ймовірніш за все вони частково брехали, говорили щось, оскільки це, окрім всього іншого, медична мафія, то, мабуть, говорили про шизофренію, гонорею…, про житло, інше… Але, найвірогідніше, «вони» говорили людям що це той, із – за кого військові винищують цивільних… Не вдаючись навіть до розуміння того, що я сам жертва військово-медичних, психотронних злочинів. Більше того, президент Єльцін, з яким я був у контактах біля 11 років, сформував чітко позицію реформатора, - боротьбу за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах… До того ж я дійсно спочатку знав, що люди в погонах винищують цивільних, а що знищують людей в погонах, я взнав лише через роки… Ще більш вірогідніше всі ті конспіративні дії чи не всього людства, відносно мене, були визначені бажанням злочинців: «Мы тебя уничтожим, как человека, который никому не нужен!»… Для цього «вони»: вішали х*й, щоб не був потрібній жодній жінці; для цього винищували цілеспрямовано інтелект, щоб не був потрібним жодній розумній, солідній людині, жодному керівнику, здатному бодай якось вирішувати питання, щоб не міг працювати на державному і міжнародному рівні; для цього катували мене «розмовним жанром», весь час говорили моїм язиком від мого імені, моделюючи важкі психічні хвороби, щоб всі люди шарахались від божевільного… Щоб вони потім підійшли і запитали: «Хто тебе бодай десь знає?»… Звичайно ніхто такого не знає… Після чого вони посміються і скажуть: «Ти ж бачиш, ніхто, ніде, тебе не знає! Ти нікому не потрібний, тому ми тебе і знищуємо так, як нам хочеться!»… Погрожували ще порізати на органи, вирізати нирки, таке інше… Я був досить комунікабельною, достатньо успішною людиною в тому, моєму, офіційному житті, по деяким відгукам своїх «сатрапів», навіть супер комунікабельним, але після такої демонстрації винищення людей, я вимушений був замкнутись, зайвий раз ні з ким не контактувати, щоб не ставити людей під знищення за своєї участі… Психотронні бандити мені у цьому допомагали, мене ні до кого не допускали променями, до мене не допускали нікого, окрім тих, кого використовували для побиття, провокацій, сексуальних провокацій, арештів, проведення слідства, доставки до божевілень… Більше того, я подавав до суду на псхотронних вбивць, щоб захистити, окрім інших, і цивільних земляків… Не зміг я захистити, - вбивства тривають досі! Я не зміг захистити себе, не те, що земляків! Як, свого часу, президент Єльцін не зміг захистити себе, не те, що мене… Але я у цьому не винний зовсім! Є правоохоронна система, є профільна влада… З ними вирішуйте проблему безкарного знищення громадян психотронними бадитами армії, спецслужб, психотронної медицини…, якщо боїтесь мати зі мною стосунки. Згідно статистичним даним, на Сумщині, у 2020 році, померло втричі більше людей, ніж народилось немовлят! Залишається таємницею, скільки ж із померлих померло штучно, від таємного, невидимого, дистанційного застосування променів проти життя і здоров’я громадян?! Путін, фраєрок ФСБешний, ти полюбляєш жонглювати подібними заслугами твоїх засекречених психотронних виродків, - все рівно тобі прийдеться відповідати на запитання: «Скільки ти, окрім явної російсько-української війни 2014-2021 р. р., знищив українців таємно, дистанційно, невидимо, променями, (БРТКМ)?!». Для того, щоб ти продовжував винищувати українців променями, потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Тобі краще застрелитись, завойовник ї*аний! Але, в основному, для мене залишається таємницею, що ж про мене говорили людям. Так, на прикладі х. Говорунова, я продемонстрував, як психотронні спецслужби кривавої Росії, росій-ська засекречена, ретельно законспірована, таємна психотронна медицина, реалізовують погрозу таємних російських спецслужб: «Мы уничтожим в каждой украинской семье не менее одного члена семьи, чтобы украинцы не радовались обретенной независимости от России!». Вважаю, що подібною аналітикою, якщо так можна назвати цю мою публікацію, повинні позайматись представники кожного українського хутора, кожного села, кожного населеного пункту, із столицею включно! Потім всіх "померлих" оприлюднити і пред’явити Путіну, «рахунок», - компенсацію за психотронний геноцид проти народу України! До речі багато – багато років тому, ще тоді, коли я проживав у Москві, хтось кричав мені по КБРЗ: «Геноцид! Геноцид! Геноцид!», кричали ще тоді, коли я навіть не знав, що ж то за слово таке чудернацьке!? Путін, ти не знаєш, хто так кричав? З якою метою? Путін, тобі краще застрелитись! Окупант ї*аний! А те, що кривава Росія таємно винищувала українців променями і в інших населених пунктах, можу підтвердити і я, - зараз! У Воздвиженському були знищені: Тетяна Смичок, (Воздвиженськ, однокласниця); Люся Тесленко, (Воздвиженськ, однокласниця); Льоня Павловський, (однокласник, Шостка, Воздвиженськ); Володимир Пушко, (однокласник, позивний «Тушканчик», Воздвиженськ); Володимир Веремієнко, (однокласник, позивний «Кажан», Воздвиженськ); Тамара Федоренко, (однокласниця паралельного класу, Ямпіль); Михайло Спановський, (Ямпіль, чоловік Тамари); Люся Максименко, (старша сестра моєї однокласниці Валентини, Шостка); Василь Ахтирко, (Воздвиженськ, з одного випуску, тоді, у 1966 році, випускались одночасно десятирічні і одинадцятирічні класи, позивний «Буцик»); Володимир Гома, (з одного шкільного випуска, спортсмен, випускник Київського ін-ту фізкультури, Київ, зустрічались вже під час репресій); Віктор Нестеренко, (син моєї класної дами, Прасков’ї Денисівни Мельник, випускник Київської сільсь-когосподарської академії, Київ); Галка Гулінок, (однокласниця паралельного класу, Ямпіль); Олександр Жирнов, (однокласник паралельного класу, глава Ямпільськой райдержадміністрації, Ямпіль, чоловік Галини Гулінок. У нього було, здається, ще три брати, один із них, здається, Віктор, кандидат економічних наук, Київ, також знищений в Києві, поховали, ймовірно, у Воздвиженську?! По слухам живим залишається лище один із братів) ; Софія Мандрико, (Воздвиженськ, дружина голови сільськогосподарського кооперативу, який надавав роботу, з якої вигнали московські психотронні бандити променями); Галина Галушко-Федосенко, (Воздвиженськ, керівниця пошти Воздвиженська); Володимир Богославський, (син одного із вчителів фізкультури Іллі Павловича Богославського); Валентин Хаймович, (Синицін, по-матері), (середній син нашого директора школи Хаймовича Дмитрія Петровича)… Я зовсім не займався аналітичними дослідженнями, всі ці дані потрапляли до мене випадково, при випадкових зустрічах із земляками. У Києві і Москві були знищені, так уявляється, майже всі столичні мешканці, - вихідці із наших хуторів. Багато інших громадян, з якими відбувались, бодай якісь, контакти. У Києві були знищені: Іван Куліш, (позивний «Куля», Київ, про якого вже йшла мова); Олександр Вовк, (позивний «Кум», Київ, про нього вже йшла мова); Василь Бакун, (працівник Кабінету Міністрів України, Київ, про нього вже йшла мова); Володимир Гома, (Київ, про нього вже йшла мова); Віктор Нестеренко, (Київ, вже згадувалось раніше у цій статті); Серій Лифар, (Київ, ведучий спортивної програми УТ-1); Наталка Кондратюк, (подруга, Київ, журналістка, ведуча інформаційної програми. З нею зустрічались тривалий час, починаючи з Москви, у Посольстві України в Росії, у Посольстві Франції в Росії, на телебаченні у Києві); Зіновій Кулик, (Київ, президент телекомпанії України); Михайло Сирота, (Київ, народний депутат ВРУ); В. Чорновіл, (Київ, народний депутат України, лідер народного руху України, кандидат у Президенти України); Вадим Гетьман, (Київ, народний депутат ВРУ, Київ), Іван Плющ, (Київ, народний депутат, Голова ВРУ, Секретар РНБіО України, багаторічний, ситуативний друг); Валерій Шмаров, (Київ, екс міністр оборони України)... В Москві були знищені: Олександр Хаймович, (Синицін), (москвич, випускник нашої школи, старший син нашого директора школи Хаймовича Дмитра Петровича, випускник Московського технічного університету ім. Баумана. Сам Дмитро Петрович закінчував МГУ); Микола Пушкар, (Суми, однокласник, знищений у Москві); Владислав Лістьєв, (Москва, ведучий телекомпанії «Останкіно», завжди зустрічав мене коли я приходив в "Останкіно"); Раїса Горбачова, (Москва, дружина президента М.Горбачова); Борис Єльцін, (Москва, президент Росії)… Психотронні спецслужби винищували не тільки українців, але і демократів, навіть якщо вони народні депутати ГосДуми. Були знищені мої друзі із народних депутатів ГосДуми Росії: Галина Старовойтова, (народна депутатка ГосДуми РФ, лідер «Демократической партии» Росії, кандидат у президенти Росії, розстріляна у під’їзді свого будинку у Санкт-Петербурзі); генерал-лейтенант Лев Рохлін, (Москва, народний депутат ГосДуми Росії, застрелений дружиною Тамарою, відмовився від звання Героя Росії за війну у Чечні: "Мне стыдно быть Героем России за войну со своим народом!"); Святослав Фьодоров, (Москва, народний депутат ГосДуми, лікар, володар компанії «Микрохирургия глаза», загинув у авіаційній катастрофі)… Чомусь знищувались люди, які були зі мною у контактах?! Причина знищення? Залишаю для роздумів кожного читача? Щоб мені ніхто, ніде, нічим не допомагав? Чому? Для чого? Як вважаєте, шановні читачі? Про знищення, у цій темі, військових: полковників, генералів, маршалів, вчених…, у цій статті не повідомляю, мабуть їх знищення не описується назвою статті?! Описується жахливим протистоянням поміж цивільними і злочинними людьми в погонах, - боротьбою за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, особливо у психотронних погонах!

Немає коментарів:

Дописати коментар