Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 12 березня 2021 р.

1360.М.Захарова лінчує Л.Кравчука і "київський режим".

https://www.unn.com.ua/uk/news/1920228-u-mzs-rf-vidreaguvali-na-slova-kravchuka-pro-dzerkalni-diyi-ukrayini-na-donbasi-u-vidpovid?fbclid=IwAR0DYurdoDhe_8Cj_K_QjxzAIQoFn5599b4MGpEbexK81JbQJVNxaNkD6IY#.YEuEmw5hmio.facebook Дивна ця російська дипломатія! Захарова, чому ти вчепилась у виконання зобов'язань за мінською угодою? Що, дипломатія, як наука і практика міжнародних стосунків, виникла у 2014 році, коли Росія анексувала Крим, окупувала частину Донбасу? (Попередньо "підігрівши" спецопераціями армії, спецслужб, "Останкіно", психотронної медицини Росії войовничих сепаратистів), Чому ти вставляєш початок координат своїх суджень у 2014 рік, у мінські угоди? Щоб примусити "вертеться, как вошь на гребешке" Україну? Росія ж визнає права людини, верховенство міжнародного права? Так? Так! Тому Україна ставить початок координат у Закони, міжнародні домовленості, які і регламентують міжнародне право, яке Росія зобов'язана виконувати?! Наприклад, Росія повинна вставляти початок координат не у мінські угоди 2014 року, а, скажімо, у рішення Будапештського меморандуму від 5.12.1994 року, згідно із яким Росія повинна гарантувати територіальну цілісність України, в обмін на здачу Росії ядерного озброєння?! Всі країни ООН, в тому числі і Росія, визнали Україну в її кордонах з координатами 1991 року. Росія повинна відповідати, Захарова, е.т.м., за реалізацію окупаційного бажання Росії змінювати кордони держав у сучасному світі, руйнуючи світовий порядок, суттєво знижуючи рівень глобальної безпеки... Росія повинна відповідати за окупаційні злочини, Росія, а не Україна, як тобі здається, Захарова? Більшість держав ООН визнає Україну в кордонах з координатами 1991 року і не визнає наміри Росії окупувати українські території, не визнає Крим і Донбас російськими... Росія повинна підкоритись більшості держав ООН, повернути окуповані території: Грузії, Естонії, Молдови, Німеччини, Японії, (Шикотан, Кунашир, Ітуруп, Хабомаї), і не лізти із своїми збройними силами силою вирішувати питання! Про це ти повинна говорити, на "языке изящной русской словесности", пі*да російської дипломатії, а не про мінські угоди. Мінські угоди, - наслідки всіх попередніх спецопераційних таєних дій кривавої Росії, зовсім не першоджерело! Що, Марія, "більший меншого тусає, та ще й б'є, затим, що сила є!"... Тобто тих хочеш, щоб Україна мала стосунки не з МИД РФ, яке повинне стояти на сторожі верховенства міжнародного права, а із Вооруженными Силами России? Які гарантують вам безпеку від відповідальності за будь - які ваші виї*они? Убирайтесь к е.м. із Криму, із Донбасу! Марія, для того, щоб Крим і Донбас були російськими, потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! Марія, ти ж рузумна баба і розумієш, що ті, хто повісив х*й Путіну, сильніші за тих, хто хоче йому поставити х*й, тобто сильніші, (особливо у чомусь), за вашу с*ану ФСБ, за вашу криваву армію, за вашу злочинну, каральну психотронну медицину... Куди пнеться ваша Росія, ваша кривава армія? Ви усвідомлюєте куди ви потрапили? Убирайтесь! Звертаюсь до армії кривавої Росії, для того, щоб ви окупували Україну потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв, не говорячи вже про вашого військового міністра, ви повинні припинити будь-які окупаційні дії і почати денно і нічно ставти х*й своєму верховному, от якщо поставити йому х*й, тоді і попрете в Україну із окупацією! Марія, тобі б сподобалось жити без х*я? Навряд чи! А як ти вважаєш, Путіну подобається жити без пі*ди? Ставте йому х*й, а не із Україною воювати! Окупанти ї*ані! Марія, для МИД РФ "нарисовалась" ще одна проблема, - хто той, із - за кого мене катують променями, зі сторони Росії? Про це ще подумайте у своїх дипломатичних колах! Не тільки про х*й Путіна! Я повинен бути вдячною людиною! Ми родом із СССР, я колись був шибкомосквичем, проживав у Москві, мене намагалось захистити від психотронних бандитів МИД СССР, пізніше МИД РФ, мені відомо, що дипломати російські навіть гинули, до кінця мені не відомо за що, але у темі, (звичайно той Віктор Коваленко вдячний тим МИД СССР, МИД РФ..., кожного із тих дипломатів, які боролись за мене, з психотронними бандитами, я обнімаю, тисну руку...), Однак, тепер ми по різні сторони барикад, не я, українець, не Україна в цьому винні, у цьому винні Росія, Путін, цей щєнок ФСБешний, знищив вже, тільки у явній, російсько-українській війні 2014-2021 р.р. більше 14 тисяч українських бійців, більше 30 тисяч поранив, скалічив, у таємній, невидимій, психотронній війні він знищив, ще не підраховано, але, у першому наближенні, на порядок більше українців... Я українець, я тепер інший, я вимушений захищати Україну і українців, а не теперішніх російських дипломатів, окупантів, терористів, сепаратистів... Чому ви не захотіли забирати Крим, та й Донбас, дипломатичними методами? Мабуть тому, що це було б неможливо згідно із міжнародним правом, верховенство якого ви повинні визнавати... Тому поперли із своїми ї*анатами в погонах, підібраних по алгоритму радянських генералів: "Нам нужны молодые, здоровые, глупые парни, способные подчиняться, а без способных мы обойдемся!"... Путіну поки що вдається підбирати таких русскіх парнєй! Ще хочете воювати із Україною? Воюйте ще! Не повернете Крим..., - з Росією ніхто у світі ніколи, ніде, ні при яких обставинах не буде спілкуватись, як з порядною державою! Росія стає країною - ізгоєм! Будете загравати з Китаєм? Китайці вам скажуть, що вони не будуть воювати за Росію, тому, що ви, е.в.м. глупиє! Шукайте таких собі друзів,а не Китай, не Індію, які можуть вашому верховному х*й поставити! Убирайтесь, виродки ї*ані! Військові Росії, щоб знали, які у вас лікарі, як і в ФСБ, якщо вони не можуть навіть х*й поставити своєму верховному!? Марія, тебе може дратувати мій стиль письма? Мене також! Але, з одного боку я підневільна людина, я, - біоробот, якого дресирують, і ваші, психотронні бандити, окрім інших, ще й по реалізації такого рішення: "Мы пытками заставим писать, а потом написанное используем против тебя!". Це так зі мною борються і ваші психотронні ї*анати! З другого боку, я демонструю культуру "изящной русской словесности" ваших генералів і офіцерів, особливо психотронних, які заї*ли мене вже своїми х*ями. Марія, уяви собі таке, наприклад, ти сидиш в одній кімнаті із російськими засекреченими, ретельно законспірованими, таємними психотронними генералами і офіцерами, розмовляєш з ними чи тільки вони з тобою, і слово "х*й" вони промовляють, скажімо, тисячу разів на день і,без вихідних, 30 - 40 років?! Як би те себе почувала, лише від одного такого катування? А якщо ще додати до цього тисячі інших різновидів садизму? Щоб ти знала істинне обличчя своїх російських распі*дяєв в лампасах... Колись мені, спочатку друг, а потім ворог, генерал А.Лєбєдь, якого президент Єльцін визначав мені, якийсь період, другом, говорив: "Генерал без мата, что страна без дипломата!"... Так що, Марія, за стиль, за іншу "граматьоху", ображайся на своїх засекречених психотронних генералів, офіцерів, інших раз'ї*аїв, а не на мене! Я, - біоробот! Марія, я хочу вичавити компенсацію за ущерб нанесений особисто мені, певним іншим силам, із психотронних бандитів армії, спецслужб, їхньої психотронної медицини Росії,із певних сил в Україні, більший, ніж компенсація за ущерб нанесений Росією Путіна Україні! Я буду вбивати всіх, хто займається злочинами безкарно, всіх, хто дурачиться, (а це і є КГБісти), до тих пір, поки вони не "здадуть шкуру", поки не знайдуть того, із - за кого мене катують променями! Виродки ї*ані! Так чим ви займаєтесь в державах? Навчились збагачуватись, е.в.м., використовуючи промені, (біоробототехнології космічної медицини)? Убирайтесь!

Немає коментарів:

Дописати коментар