Шукати в цьому блозі

понеділок, 29 березня 2021 р.

1374. Я, - розвідник!? Путін бреше, - Росія планувала вторгнення в Україну!

Путін задкує! У своїх промовах оббріхує людство, - говорить, що "Мы, - народ один!", що Росія НЕ готувала війну з Україною... Бреше, виродок ФСБешний, жонглює своїми "переконаннями"... Я стверджую зворотнє! Росія планувала вторгнення в Україну! Я про це знав! Мене інформували про це, можливо, частково порядні, російські розвідники, які, можливо, не хотіли жахів в Україні, можливо звичайні розвідувальні трєпачі, КГБістські фраєра, безвідповідальні за свої дії, гонористі, чванливі, пі*дунки - хвастуни, типу Путіна, інформували по космічному біологічному радіозв’язку: „Мы покончим с Чечней, а потом возьмёмся за хохлов. Мы уничтожим в каждой украинской семье не менее одного члена семьи, чтобы они никогда не радовались обретенной независимости от Росcии! ”. Фраза російських генералів, яку вони промовляли, приблизно, в 1995 році. Коли Росія здійснювала другу російсько-чеченську війну! На що розраховували такі мої російські інформатори? На те, що про цю інформацію взнають всі ті, хто сидить у мене у мозку, хто, таким чином, синхронно такому повідомленню, взнає про нього, сидячі у мене у мозку? На те, що я проінформую про цю погрозу, тих, кого вважаю за потрібне? Я проінформував всіх, - найсолідніші, структури отримали цю інформацію задовго, за багато років, до початку поточної російсько-української війни 2014-2021 р. р. Інша справа наскільки серйозно до цього віднеслись ті, хто отримав таку інформацію!? Я можу вважати, що недостатньо серйозно!

Немає коментарів:

Дописати коментар