Шукати в цьому блозі

вівторок, 23 березня 2021 р.

1369. За що мене катують? Я "розвалював" СССР?

Репресії проти мене включались, постійно підсилюючись, досить повільно, роками. Реп-ресували мене, дуже вже інтенсивно, з 1987 року, повною поразкою у повному переліку прав і свобод людини і громадянина, таємні, ретельно законспіровані, засекречені психотронні структури армії, спецслужб, психотронної медицини, вважалось, що, більшою частиною, кри-вавої Росії, але, мабуть, не тільки!? Всі права і свободи людини і громадянина мені замінили на… катування! А значить на страждання. Катували мене навіть по ночам, замість сну чи під час сну, знущаючись над психікою, показуючи різноманітні мозкові фільми, фільми жахів також, чорно білі, кольорові, які були схожі на сни… Причину початку репресій у цій публікації не згадую! Сам термін, «репресії», відносно мене, першим застосував зовсім не я! Першими це зро-били ще СССРні політики, дипломати. При прийомі на роботу до МИД СССР, (Министерство иностранных дел), мені сказали: «Пишите заявление! В заявлении пишите святую правду! С момента предыдущего увольнения Вы репрессированы! Мы берем на работу, через год предоставляем жилье...». Катують мене таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями кос-мічної медицини, - БРТ КМ). Всі останні роки, навіть останні 34 роки, вважалось, що мене катують для чогось, але не за щось! Бо катувати мене нема за що!? Я ніколи не був, бодай у чомусь, винним. У цій публікації я демонструю, що мене, все ж таки, катують і за щось! За що ж? Демонструю! Зараз відомо, - Путін «кінул» президента Росії Б. Єльціна, втерся в довіру, підключив Єль-ціна під промені, дискредитував його, за допомогою «Останкіно», перед народом, викликаю-чи, променями, постійно діюче, бажання «бухать», (вживати алкоголь), для відсторонення від влади, як реформатора нового, для СССР, для Росії, типу, з досить таки західною орієнтацією… Робив це не сам Путін, а психотронна мафія, яка його і «протягувала» у президенти, викорис-товуючи БРТ КМ, (промені), ця мафія була проСССРна, проКГБешна. Єльцін був потужною лю-диною, алкоголізації його мозку, променями, було замало, психотронні злочинці додали кату-вання Єльціна променями, які викликали інфаркти, - рвали його серце, штучно викликаними, інфарктами… Променями примусили його, 31.12.1999 року, відректись від влади, але навіть і після цього не припинили його катувати променями, добили все ж таки, здійснили йому пе-редчасну смерть! Я довести цього не можу, надаю лише пряму мову тих, хто катував мене то-ді: «Мы уничтожим сначала Ельцина, а потом тебя!»… В цей же час психотронні офіцери, яка катували мене, кричали мені по космічному біологічному радіозв’язку, (КБРЗ): «Речь идет о твоей жизни физической!», «Твоя жизнь висит на волоске!»… Для чого я про це згадую? Для того, щоб читачі зрозуміли, що Єльціна катували і знищили за те, що він здійснював реформи! За те, що «розвалив» СССР, як і президента СССР М.Горбачова, якого звинувачують у тому ж самому. Як і Є.Гайдара, Б.Нємцова, Б.Березовського… Катувала психотронна, проСССРна сила, яка «протягнула» Путіна у державні керівники. Путін, - проСССРний, проКГБешний виродок! Психотронні КГБісти променями кату-вали і знищили президента Єльціна, - таємно, дистанційно, невидимо! Путін нещадно розпра-вляється з ворогами КГБ, з тими, хто «розвалив» СССР, що призвело до «найстрашнішої геопо-літичної катастрофи», по-Путіну, розправляється по каральним КГБістським моделям, - явно і таємно! М. Горбачова, за те ж саме, покарали по-іншому, йому у 1999 році, знищили дружину і друга, Раїсу Максимівну Титаренко-Горбачову, штучно викликавши, променями, злоякісність! Мене катують за те ж саме, я також причетний до «розвалу» СССР), причетний тому, що я був «сином» і другом і М.Горбачова і Б.Єльціна… Щоб трішечки заспокоїти від реготу наді мною сучасний проСССРний психотронний генералітет і офіцерство, які сидять у мене у мозку, я вимушений надавати підтвердження цьому факту. Я зустрічався з Раїсою Максимівною Горбачовою у Москві, президент СССР М. Горбачов, захищаючи мене від психотронних бандитів армії, спецслужб, психотронної медицини, від придуманої шизофренії, а значить і від безправ’я, «брав під своє крило», надавав мені роботу у ЦК КПСС, робочий телефон, який починався, здається, на 206… Якщо я правильно пам’ятаю, - москвичі можуть згадати телефони якого регіону Москви розпочинались на 206?! Можу по-милятись, стільки вже часу пройшло! Президент Єльцін, з яким я був у контактах біля 11 років, спочатку допомагав в регіонах Москви, пізніше, коли йому дійшло, що я безправний фактично, а не на паперах тільки, він та-кож «брав мене під своє крило», (потрібно було захищати від безправ’я, від шизофренії, якою оперували скрізь і всюди бандити в погонах): «Работать будешь в Кремле! Спать будешь в ра-бочем кабинете! До тех пор, пока не найдешь жену!». Коли переконався, що мене психот-ронні бандити не допускають до Кремля, коли переконався, що мене репресували без права працювати, мати житло, мислити, лікуватись, приймати рішення… родина президента Єльціна, - гаранта прав і свобод громадян, прийняла рішення: «… Жить будешь в семье! – Далі, від чого я заплакав від своєї, начебто, немічності, нікчемності, - И кормить будем до смерти!»… Пре-зидент, - гарант прав і свобод людини і громадянина, не міг, по-іншому, захистити від таємних психотронних бандитів в погонах. Чому не міг? Єльцін не боявся інформувати мене: «Мне не подчиняются определенные генералы!»… Тобто президенту, верховному головнокоманду-вачу, не підкорялась частина його підлеглих генералів! Зокрема міністр оборони П. Грачов. Єльцін стомився боротись із такими генералами, міністрами, тому вирішував назначити мене на роботу своїм помічником у Кремлі, з правом контролю діяльності силових міністрів! Але ж такі міністри, їхні психотронні оператори, «сиділи» у мене у мозку, знали все, що було у мене у мозку, бачили все те, що я бачив: «Мы никогда не допустим в государстве второго Ельци-на!», «Мы уничтожим сначала Ельцина, а потом тебя!»… Справедливості заради я все ж таки повідомляю, що психотронні оператори демонстрували мені, досить часто, що вони можуть робити зі мною все, що забажають, продемонстрували, що якби вони хотіли, щоб я працював у Кремлі, то вони б дозволили туди ходити на роботу! Мене пропустили у Кремль, я пройшов всю охорону, продемонстрували це і… променями вигнали з Кремля. Якось я запитав у мініст-ра Грачова: «Твои бандиты пытают меня лучами, ты что, хочешь, чтобы я служил у тебя?»; Нет, служить ты никогда не будешь! Но я никогда не позволю тебе никаких контактов с милицейской мафией! (Тобто завжди буде відганяти мене від міліцейських мафіозі променя-ми. Промені не можна перемагати); На мою думку про його знищення Грачов засміявся і сказав: «А как ты меня уничтожишь? Ты не сможешь достать меня! – подумав, - Разве, что с помощью врачей! Но ты уже опоздал! Я уже своих врачей предупредил, что если они захотят меня уничтожить, то я это сделаю пер-вым, превентивно!». Він посадив у мозки своїх лікарів своїх психотронних операторів, які сиді-ли у мозках лікарів і слідкували за їхнім мисленням, при спробі нанести будь-який рівень, будь-якого виду ущербу, він би їх знищив, превентивно, таємно, дистанційно, невидимо, про-менями! Грачов утаємничував від Єльціна кількість генералів у ЗС РФ. На що обурений Єльцін про-реагував оригінально: «Тоді я виділяю вам отаку, певну суму грошей, на ваш генералітет, як хочете так і діліть поміж ними ті гроші!»… Як би там не було, а президент Єльцін сформував проблему, - боротьбу за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, особливо у секретних, психотронних погонах… Мене від розглядав як одного із тих, хто повинен був, поряд із іншими, вирішувати подібну проблему… Забігаючи наперед, повідомляю, реалізуватись мені так і не вдалось, я так і не зміг вирватись із полону у таємних, ретельно законспірованих, засекречених психотрон-них генералів, так і не зміг вирватись з їхнього рабства. А далі відбувалось наступне, президент Єльцін запрошує мене на роботу у Кремль, у моз-ку сидять цілі угрупування КГБістів, які тестують, начебто, на відповідність роботі у Кремлі, а в цей час відбуваються «цікаві» російсько-українські події: група проросійських бойовиків викра-дає із України, із Кременчуцького заводу декілька пожежних автомобілів, переганяють їх до Москви, Москва бандитів, крадіїв, міжнародних терористів, зустрічає як національних героїв, - «Останкіно» захльобується «от восторга!»; із авіаційної бази «Старокостянтинів», шість війсь-кових льотчиків ЗС України, при планових польотах на «Су-24», раптово відхиляються від за-даного маршруту, перелітають на територію Бєларусі, через Бєларусь перелітають на терито-рію Росії, - Москва, «Останкіно», бандитів, крадіїв, міжнародних терористів, зустрічає, як геро-їв, - «Останкіно» захльобується «от восторга»; русскій, старший лейтенант ЗС України, ракет-ник, викрадає, можливо тактичну, ракету, із військової частини, що під древнім Глуховом, що на Сумщині, в Україні, разом із ракетою прибуває на територію Росії, - «Останкіно», Москва, Росія, крадія, бандита, міжнародного терориста зустрічають, немов казкового героя, - «Остан-кіно» захльобується «от восторга»… Звичайно, я у той час зовсім ні з ким не спілкувався про ці події, але ж мозку з’являлись співчуття Україні, осуд дій Росії, ЗС РФ, правоохоронної системи Росії, влади Росії, «Останкіно»… ПроСССРні КГБісти, які сиділи у мене у мозку, в той час, все це фіксували… Звичайно вони були проти того, щоб я працював на державному рівні у Росії, у Мо-скві, тим паче у Кремлі… Я дуже важко розлучався з Москвою, в декілька походів… Московським психотронним бандитам були «до фені» мої страждання, психотронні оператори мені заявляли про свого па-хана: «Он будет использовать до тех пор, пока выгодно!»… Мене використовували, немов круглопопеньку шістнадцятирічну дівчинку, повну модель використання я не знаю до сих пір, але частково знаю із повідомлень московських психотронних бандитів по КБРЗ: «Используя тебя одного, мы перехватили в Москве 110 квартир!»… Тобто мені порядні московські грома-дяни допомагають з роботою та житлом, а психотронні бандити перехоплюють: «А мы е*ем твоих девочек в твоих квартирах! А мы жрем за твои деньги и ездим на твоих машинах! По-больше бы таких дураков!»; «Вот так мы и перекачиваем автомобили, гаражи, дачи, квар-тиры, девочек и денежки из одной мафии в другую!»… Я був порядною людиною, звичайно допомагати мені могли також порядні люди, але бандити, організована злочинність, тим паче психотронна злочинність в погонах, були сильнішими за порядних людей… Юридично я повернувся в Україну у 1989 році, став громадянином України, отримав укра-їнський паспорт, замість «Удостоверения личности», але, у зв’язку із тим, що мені не було де жити в Україні, а Москва продовжувала відноситись до мене традиційно, як до москвича, яко-му і допомагала, ото так, як частково вже описав, я ще багато років жив у Москві, під жахливи-ми психотронними репресіями… Політичним я не був багато років, хоча був зацикленим на своїх правах і свободах, родом я був із СССР… Порядні громадяни Москви також приймали уч-асть у моїй долі, не лише президенти Горбачов, Єльцін, прем’єри В.Черномирдін, інші, народ-ні депутати ГосДуми… Наприклад, мама актора Андрія Миронова повторила подвиг родини президента Єльціна, запрошувала проживати у своїй родині, кінець фрази запрошення я пам’ятаю до сих пір: «… Я їх не боюсь!»… З великою ймовірністю вона мала на увазі КГБістів, психотронних військових КГБістів, психотронних лікарів, які репресували мене таємно, диста-нційно, невидимо, променями… Звичайно, психотронні оператори, засекречені офіцери, які керували мозком, не допустили і до неї… Далі спробую коротко. Президент Єльцін не витримував навантаження, пов’язаного із мо-їм знаходженням у Москві, експортуючи в Україну, у Київ, проблему встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, особливо у психотронних, таємних погонах, він декілька разів проводжав мене в Україну: «Езжай в Киев, подойди к Макарычу, я его просил, он тебе поможет!»… Так я з’явився на державному рівні у Києві! В адміністрації Президента України у Києві, я був, з Макаричем бачився, але не контактували… Так що, Макарич, якщо бу-дуть якісь нелюди добиватись, посилай їх на х*й! Виродки! В Україні також були елементи жо-рстокого «нєповіновєнія», непідкорення певних генералів, силових міністрів верховним го-ловнокомандувачам ЗСУ! Я це знав по своїм каналам, по КБРЗ, наприклад, коли міністр пові-домляв мені: «Я в рот е*ал твоего Президента!», «А если тебе осмелится помочь любой гражданский руководитель, мы тебя, лучами, сделаем сумасшедшим, возьмем за руку, при-ведем к нему, спросим, ну что, какой он, видите, кому Вы помогали?»… Генерали забороняли цивільним людям допомагати цивільній людині? Нонсенс!! Тобто мене і в Україні пересліду-вали проСССРні виродки в лампасах, які могли свої злочини ховати, начебто, за боротьбою з корупцією! Тобто українські певні генерали, певні силові міністри підкорялись московським злочинцям! Мене прирівнювали до тих, хто «разваліл» СССР, до їхньої команди, знущались наді мною дуже вже жорстоко! По-путінські, Путіну подобається катувати і вбивати громадян! Особливо таємно, дистанційно, невидимо, променями. Особливо чужими руками! Але найвірогіднішою версією, можливо, із ймовірністю 0,99, правдою, небачена досі пси-хотронна жорстокість психотронних структур армії, спецслужб, психотронної медицини проти мене, проти тих, хто захищав мене, визначається тим, що московські лікарі, (для суспільства 100%, тотальної корупції, це порядні лікарі), заражали військових бандитів хворобами, (за зло-чини проти мене), і вимагали від них забезпечити мене квартирою у Москві! Проживав я у службовому житлі! А вперті, криваві, підлі, психотронні генерали армії, спецслужб, психот-ронної медицини, замість того, щоб підкоритись, компенсувати ущерб, завданий мені…, вирі-шили репресувати на все життя, до смерті, вирішили все життя тримати під променями тупос-ті, у жебрацтві, у хворобах, у самотності, під катуваннями, а перед смертю «бе’кати», «ме’кати» і реготати. І, як це «водилось» в СССР, всіх, хто намагався допомагати мені, репре-сованому так таємно, дистанційно, невидимо, променями, карати, підкоряти, винищувати… Із ймовірністю 0,95 першими почали вбивати військові цивільних! Як тільки почались таємні вбивства, які не можна розслідувати до сих пір, тому, що вони здійснюються таємно, дистан-ційно, невидимо, променями… право перестало працювати у цій темі. Жителі Москви мені, у Петровському парку, якось пояснили, щоб я зовсім не звірів від «справедливості»: «В Москве есть две огромные мафии! Они враждуют между собой, они убивают друг друга! И горе тому, кто попадается между ними!»… Я не попадався поміж ними, мене підключили під промені психотронні оператори і, можливо, своїм безпечним керуванням моїм мозком, затягнули ме-не поміж них! Наслухався я від них: «Моя мстя будет страшной!», «Все равно сломаю и не та-ких ломал!», «Все равно поставлю на колени и не таких ставил! Да у меня маршалы говори-ли!», «Зае*у!», «Нае*у!», «Зае*у и нее*у!», «Нае*у!», «Зае*у!», «Нае*у и зае*у!»… Будь-що дуже просто робити маючи промені, (БРТ КМ)! Промені не можна перемагати! Я не міг бути сильнішим за того, хто керує моїм мозком!». Ще один міністр оброни Росії, перший і останній маршал Росії, Герой Росії, професор, І. Сєргєєв суть репресій проти мене так, вербалізуємо, оформив: «Я Вам никогда не позволю читать! Я Вам никогда не позволю чем-либо заниматься вообще! И, все – равно, уничтожу! Не сразу, но постепенно, методом трех «не»: не позволю работать; не позволю лечиться; не позволю, что – либо иметь!»… Всього цього російські війсь-кові бандити із психотронних структур армії, спецслужб, психотронної медицини Росії, дося-гають дуже просто, - таємно, дистанційно, невидимо, променями! Люди повинні розуміти, що ті, із – за кого вони не можуть мені нічим суттєвим допомагати, сидять у мене у мозку і керу-ють мозком… Тобто, якщо не знищити психотронну злочинність Росії, якщо не знищити тих, хто керує моїм мозком проти мене, допомогти мені, захистити від психотронних бандитів державної безпеки медицини армії, (міліції, які також з ними), неможливо, навіть теоретично! Чому я «роздягаюсь»? Розповідаю про делікатне? Та тому, що прокурори, слідчі різних ві-домства, інші вороги прогресу, КГБісти знають все це краще, ніж я, вони сиділи у мозку, а зви-чайний читач може взнати про таке лише із цього письма! Це була таємниця від народу, але не від бандитів, не від ворогів… В Москві, в ГосДумі Росії, я контактував з народними депутатами: Г. Старовойтовою, С. Фьодоровим, Л. Рохліним… Всі вони були знищені! Як і В. Лістьєв, який чи не завжди мене зу-стрічав в «Останкіно», коли я там з’являвся, зустрічались з ним і у ДК інституту сталі і сплавів. Зустрічався у Москві і з прем’єром Росії В.Черномирдіним, пізніше був знищений і він, і його дружина Валентина Федорівна! У Києві у мене були різні контакти з народними депутатами ВРУ: О. Ємцем, М. Сиротою, В. Гетьманом, В. Чорновілом, І. Плющем, - всі вони були знищені! Дорого обійшлись контакти зі мною міністру оборони України В. Шмарову. Також знищили по моделі маршала І. Сєргєєва: «Не сразу, но постепенно!». Я не торкаюсь тут знищених генералів, інших людей в погонах… Десятків своїх земляків! Я завжди намагався захищати людей, подавав на вбивць до суду, але з такої позиції, як у мене, дуже вже важко захищати! Я чистий перед Богом! Я не мав жодного відношення до знищення людей, і цивільних, і людей в погонах… Я лише нагадав прізвища цивільних людей, які були знищені, жодний із них не був репресивним, злочинним, проСССРним, всі були передовими людьми, відповідальними, демократичними, реформаторами… Їх знищували! Мене прирів-нювали до них, переслідували, погрожували знищенням… Виходить, начебто, що я «розвалив» СССР, що я був із тими, хто «разваліл» СССР, тобто з передовими людьми, з тими, хто займався реформами, з тими, хто, своїми діями, допомагав Україні ставати незалежною країною?! З тими, хто зробив нації п’ятнадцяти радянських респу-блік незалежними від кривавої Росії державами… Чому ж Україна залишається відносно мене, не зовсім адекватною, відповідальною? У чомусь, навіть, невдячною? Із моєї теми випливають висновки, - Путін, окрім явної російсько-української війни 2014-2021 р. р., винищує таємно, дис-танційно, невидимо, променями, українців і демократів, навіть якщо вони русскіє!? Тих, хто мені намагався допомагати, з ким я був у контактах, - знищували! Тих, хто катував мене, ви-нищував українців, проФСБешні бандити виводили навіть у народні депутати ВРУ?! Наприклад, чемпіон світу з боротьби Ельбрус Тедеєв, коли я був у хуторі, у матері, приїжджав на своєму білому ”BMW”, разом із своїми спільниками, обдурили мене, з попередньою сексуальною провокацією, вивезли до лісу, там били, скривавленого залишили ночувати у лісі… За цей по-двиг чемпіона світу з боротьби Е. Тедеєва вивели у народні депутати ВРУ!? Із фракції регіона-льної партії України! От мені радісно! «Доборолась Україна до самого краю!»… Іноді гірше чу-жих свої її розпинають! Путін зараз х*єєт, після того, як його Президент США Д. Байден обізвав вбивцею! «Кто как обзывается, тот так и называется!». Згідно із міжнародними, дипломатичними принципами «адекватності», «зеркальності»… українці повинні винищити у середовищі народних депутатів ГосДуми всіх чи частину проросійських народних депутатів!? Ви уявляєте, в Україні, у ВРУ, ви-нищувались проукраїнські народні депутати: О. Ємець, В. Чорновіл, М. Сирота, В. Гетьман, І. Плющ, а проросійські, проФСБешні, антиукраїнські виродки із ОПЗЖ живуть і здравствують, частково закрито, таємно, частково відкрито, цинічно, зухвало займаються підривною діяльні-стю проти України, фінансують проросійських бойовиків, які вбивають українців в Україні… Медведчук і К, уйо*уйте на ПМЖ в Росію, Україна не повинна утримувати своїх ворогів, для того, щоб вони займались антиукраїнською окупаційною діяльністю… Путін, забери на ПМЖ в Росію всіх окупаційних ї*анатів із ОПЗЖ? Не забереш, я їх усіх винищу! До останньої проросій-ської скотини! Забери, виродок ФСБешний! Медведчук, убирайся, к е.м. Ї*аш в Росію на ПМЖ! Щоб знали проФСБешні сосунки, як пі*діть мене, як вбивати тих, хто мене захищав від бандитів, від психотронних виродків із психотронних структур армії, спецслужб, психотронної медицини! Медведчук, для того, щоб ти відверто, відкрито, цинічно займався антиукраїнською діяль-ністю в Україні, на користь проросійських окупаційних сил, потрібно, щоб у твого лікаря х*й стояв! Щоб ти знав, як вважати себе розумним, знущаючись над українцями в Україні! Насмі-лишся будь-кому протягнути руку, - уб’ю того, хто тобі протягне руку! Виродок путінський, ї*анат проФСБешний! Убирайся на ПМЖ в Росію! До кумасика, е.т.м.! Там з ним бухайте! Якщо ви хочете мене знищити, то для того, щоб ви таке зробили, потрібно, щоб у вашого лікаря із армії х*й стояв! Сопливі сосунки із ОПЗЖ, із парламентської фракції ОПЗЖ, якщо ви хочете, щоб українці були рабами у бандитів, у проФСБешних, пропутінських, окупаційних бандитів, то для цього потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! Убирайтесь на ПМЖ в Росію! Окупаційним бандитам не подобається що Україна хоче бути вільною від проросійських бандитів. Все намагаються карати борців за Україну! Президента України Л.Кравчука, «Макарича», «снялі» раніше закінчення терміну каденції; Президента Л. Кучму підключали під промені, намагались говорити його язиком від його імені, надавати розпорядження його язиком від його імені; Президента України В. Ющенка труїли діоксином Президента України В. Януковича використовували для того, щоб «вирвати» Украї-ну із НАТО і ЄС, тобто для того, щоб «вирвати» звідти де громадяни живуть вільними, замож-ними, здоровими, з середньою тривалістю життя більшою за 80 років, із ЄС і НАТО, і погнати Україну туди, де громадяни живуть підневільними, бідними, хворими, з середньою тривалістю життя чоловіків 62 роки, на 20 років, майже, меншою, ніж в ЄС, і погнати її в таку Росію!? Пре-зидента Порошенка все намагаються судити за те, що він захищав і захищає Україну; Президе-нта України В. Зеленського все примушують вірити у те, що з русскімі можна домовлятись?!

Немає коментарів:

Дописати коментар