Шукати в цьому блозі

понеділок, 29 березня 2021 р.

1375. Чи знала Україна, що Росія готує вторгнення в Україну?

Знала! У своїй попередній публікації я про це розповів! Знав про це я! Знали про це ті, хто си-дів у мене у мозку, взагалі, від України, зокрема! Знали про це ті, кого я, у будь-який спосіб, інфо-рмував про це! Інша справа чи в Україні відносились серйозно до моєї інформації? Особливо на фоні лафи, на фоні дикої «прихватизації», на фоні реалізації принципу «із грязі да в князі»… Пев-ним, інформованим мною, українцям державного рівня «до глубокой пі*ди» була моя інформа-ція, як і я особисто! Багато посадових українців в той час діяли по моделі: «А Россия не оби-дится?». Народний депутат, розвідник Деркач, правильно? На халявне збагачення захопило мо-зки певних посадових українців, не до війни їм було за Україну, вони воювали за на халявне зба-гачення, синхронно із проросійськими діячами! Україна їм було «до пі*ди!». Мої можливості бу-ли, є і будуть, обмеженими! Але, наприклад, у моєму мозку були присутні працівники ЗМІ, радіо і телебачення, «що ні на є розвідники, КГБісти», і у їхньому середовищі не знайшлось активної пат-ріотичної людини з можливостями, достатніми для адекватного державного реагування?! Так, розвідник Деркач? (Це хтось, втручаючись у мою психіку і інтелект, підсмикує А. Деркача, - ми не були знайомі, я його не знав, його батька знав). Можливо Деркачу-старшому, за час його каден-ції, як і багатьом іншим, до пі*ди була інформація від «божевільного розвідника», від російських розвідників, не байдужих до долі України у позитивному змісті! А. Деркач, як він це довів своїми виї*онами на користь Путіна, полюбляв, разом із своїми інформаторами, сидіти у мозках проукра-їнських державних діячів, записував їхню пряму мову, (скоріш за все від космічного біологічного радіозв’язку, до якого були підключені мозки проукраїнських посадовців, - де б вони не знаходи-лись, їхню мову можна було записувати, навіть у своєму домашньому чи готельному ліжку під час сексу), щоб виї*нутись при нагоді! Що він і робив, що він і зробив, що він ще може зробити… Всі «плівки Деркача» опублікував? Навряд чи!? Чекісти однозначно сиділи у мене у мозку, чекісти знали про мої дії, про мої наміри, а от чи виконували вони свої функціональні обов’язки, чи інфо-рмували вони своїх керівників, цивільних державних керівників, про мої домагання? Я не знаю, можу лише здогадуватись! Якщо і інформували, то якось неадекватно, несерйозно… Підлість «плівок Деркача» може полягати ще й у тому, що язиками таких, проукраїнських, скажімо, посадовців, від їхнього імені, може говорити будь-який психотронний оператор, скажі-мо, якийсь п’яний майор ФСБ із підмосковного лісу, який, в конкретний проміжок часу, сидить у мозку піддослідного, скажімо, проукраїнського посадовця, іншої людини і керує його функціями, керує його язиком, тобто, по суті, об’єктивно, записує те, що він сам говорить язиком того проук-раїнського посадовця, записує свою промову язиком проукраїнського посадовця… ФСБешний ї*анат Путін, його «соколи», полюбляють подібні інтриги, подібні виї*они дискредитації! А. Дер-кач, ти переконаний в тому, що ти записував промову Порошенка? Чи ти, все ж таки, записував промову п’яного майора ФСБ із підмосковного лісу, який розмовляв язиком Порошенка? Язиком Байдена? ФСБешний разпі*дяй, вбивця Путін, тобі не набридло займатись психотронним дитинс-твом, цією дитячою психотронною розвідувальною діяльністю? Підлими інтригами? З метою ней-тралізації тих, хто невгодний тобі, твоїй вонючій ФСБ, армії, психотронним лікарям – вбивцям? Уявляєте, шановні читачі, що дозволяють психотронні технології? Можна уявляти, що А. Деркач дійсно якийсь, тіпа, патріот України, з можливостями записувати космічний біологічний ра-діозв’язок будь-якого посадовця, мене, наприклад, також! Йому може дійсно мерещитись, що він отримує об’єктивну інформацію? Хоча насправді він може бути хлопчиком, який розповсю-джує «дезу», яку той п’яний майор ФСБ запускав в ефір язиком того проукраїнського посадовця, язиком якого він керував таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини). А.Деркач, як тобі самому вважається? Ти серйозний розвідник, який добу-ває делікатну інформацію, записуючи язик посадовців, (невідомо ким той язик керувався), чи ти «пацан» на службі бандита і вбивці Путіна, який навіть не розуміє, що ж він записує, що публікує, для чого? Якщо ви проукраїнські СБУшники, то ви повинні захищати мозки проукраїнських поса-довців, а не записувати їхню мову? Чи мову п’яних ФСБешників, які розмовляють язиками україн-ських посадовців! Можливо вдасться продати комусь, пізніше, щоб заробити бодай щось, від ре-алізації своїх можливостей? Боротись вам краще з ворогами України і українців, а не із українцями і Україною! Заробляйте, падли КГБешні, чесною службою, а не злочинною діяльністю з викорис-танням засекреченого адмінресурсу, психотронних технологій, променів… Виродки пі*дануті, від КГБістів, особливо російських, особливо військових, особливо від психотронних КГБістів, хто буде лікувати і платити за всі, буквально, мої потреби, за безкоштовну експлуатацію мого мозку, за знущання над ним? Не будете платити, я вас, всю вашу психотронну гебістську шпану виріжу, до останньої КГБешної скотини! Мразі! Щоб знали, скоти, як вважати, що я буду робити згвалти, а ви розправитесь зі мною кінцево, в кінці життя мого! З жахливою жорстокістю! Щоб знали, як пі*діть після згвалтів і ніколи, ніде, нічим суттєвим не допомагати! А, з кожним днем, підсилювати соціа-льну ізоляцію, організовуючи навкруги мене соціальний вакуум, вбивства тих, хто намагався конструктивно вирішувати мої проблеми… Не допускаючи мене до жодної порядної конструкти-вної людини, не допускаючи жодну порядну конструктивну людину до мене! Навіть академічно-го рівня, навіть академіків, наприклад, Президента НАНУ Б. Патона, М. Амосова, які могли вирі-шити мої проблеми, якби не заважали писхотронні оператори! Що ви собі дозволяєте, психот-ронні ї*анати? Особливо із армійської психотронної гебні, від психотронної медицини? Хто ж у вас авторитет? Один лише Путін? Я нікого не звинувачую у цій публікації, знаючи, що ті мої дії відбувались на фоні не лише кримінального збагачення більшості чекістів, але і на фоні дуже жорстокого, (із вбивствами), про-тистояння поміж цивільними державними керівниками і людьми в погонах, особливо у таємних, психотронних погонах, на фоні боротьби за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах! Коли, скажімо, міністр оборони мене інформував: «Я в рот є*ал твоєго Прєзі-дєнта!»… Чи міг, скажімо, такий чи подібний такому, міністр інформувати Президента України про майбутнє вторгнення Росії в Україну? Якщо він «в рот є*ал мого Президента»? Міг! Якщо б захо-тів! А якщо вважати, що більшість виродків в українських погонах, мріяли про «восстановлєніє СССР», про «воссоєдінєніє с Россієй»… Якось до мене, у Києві, підійшли два чоловіки в погонах підполковників українських збройних сил, почали говорити щось про «слов’янський союз», - я звірів, знаючи на своїй шкурі, що то таке «слов’янський союз». А чи інформували українські роз-відники, про вторгнення Росії в Україну, скажімо верховного головнокомандувача ЗСУ, Президен-та України В. Януковича? Той, скоріш за все, лише зрадів би такій інформації?! Ситуація в Україні була жахливою! В той же час я знаю, що у мене у мозку були якісь проукраїнські сили, але про їхні дії я не знав ніколи, міг лише здогадуватись! Але трапилось все так, як трапилось! Тепер це вже історія! Я просто відповів на запитання, чи знала Україна про те, що Росія готує вторгнення в Україну! Знала! А як реагувала? Тепер весь світ знає, як реагувала! Багато років, - неадекватно! Дай Бог, щоб більше в Україні, ні на державних посадах, ні на жодній посаді в правоохоронній системі, ні на жодній посаді в ЗСУ, в СБУ, в МВД, ОГПУ, в інших організаціях, та й в народі взагалі, не було жодного окупаційного бандита, жодного антиукраїнського ворога!

Немає коментарів:

Дописати коментар