Шукати в цьому блозі

четвер, 4 березня 2021 р.

1346. Україна прагне отримати статус Головного Союзника США поза НАТО!? Як проміжний!

https://censor.net/ru/news/3251333/vashingtonu_nichego_ne_meshaet_predostavit_ukraine_status_glavnogo_soyuznika_ssha_vne_nato_eksposol Дякую США, дякую Вільям! В той же час прошу і наполягаю, щоб Україна мала статус Головного Союзника США поза НАТО, як дуже короткий, як перехідний до повноцінного членства України в НАТО! Тим паче знаючи, що ретельно законспіровані, таємні, засекречені психотронні структури армії, спецслужб, психотронної медицини Росії, у відношенні до України, реалізовують свої геноцидні, найогидніші, криваві погрози, отримані мною по каналам космічного біологічного радіозв'язку: "Мы убьем в каждой украинской семье не менее одного члена семьи, чтобы украинцы никогда не радовались обретенной независимости от России!". Багатостраждальний народ України повинен бути захищеним гарантовано! Синхронно звертаюсь до активних, агресивних, окупаційних, проросійських, проФСБешних, антиукраїнських виродків в Україні, будете вийо*уватись, здійснювати будь-які окупаційні заходи в Україні, буду вбивати тих, хто повісив х*й вашому верховному в Росії! (Щоб краще утримували цього ФСБешного ї*аната, цього пі*данутого завойовника, загарбника чужих територій: Грузії, Естонії, Молдови, Німеччини, України, Японії...). Криваві свині, е.в.м. Щоб проросійські читачі не вважали, що я "стучу хвостом" перед США, я констатую, що Я, це не Віктор Коваленко, Я,-прибульці, які прибули у мій мозок і так ним керують! Дехто взагалі вважає, що я, майже, божевільний агент ФСБ, який таким чином, "перевернуто", зовсім безкоштовно, залякує весь світ російськими психотронними променями, а я, начебто, "из кожи вон лезу", щоб вислужитись перед ФСБ РФ, перед своїм другом Путіним, (президент Єльцін був же другом, а чому Путін не може бути таким?). Може звання Героя Росії дасть Путін?! Особливо, якщо розглядати моє письмо, як "ответку" на: "Мы пытками заставим писать, а потом написанное используем против тебя!"... Примушуйте, використовуйте... Це так, моїм письмом зі мною борються психотронні бандити армії, спецслужб, психотронної медицини, - борються, використовують і повільно знищують повним комплексом різноманітних обмежень, організованих променями, (біоробототехнологіями космічної медицини)... Реалізовуючи погрозу маршала Росії, тодішнього міністра оборони Росії І.Сєргєєва, виродка, таємного військового злочинця, якого колись народила українська Донецька земля, який винищував українців променями, за що йому, вдячна 5-а колона Донеччини, встановила бюст на батьківщині, як Герою Росії, не вдаючись навіть за що ж той кривавий маршал отримав звання Героя Росії, від чого я, пам'ятаю, х*єл, навіть письмово: "Я Вас все-равно уничтожу, не сразу, но постепенно, методом трех "не": не позволю работать; не позволю лечиться, не позволю что-либо иметь!". Всього цього Сєргєєв досягав таємно, дистанційно, невидимо, променями, керуючи моїм мозком... Намагаючись вбивати всіх, хто хотів би допомагати мені... Путін, у тебе нема друзів, які могли б розмовляти із тими, хто тобі х*й повісив, так, щоб вони тобі х*й поставили, тому, що ти, е.т.,козла ФСБешного, м., - бандит! Щоб знав, як катувати мене для того, щоб бандити були сильнішими за тих, хто з ними бореться, сильнішими за тих, хто мене захищав... Кривава свиня ФСБешна, ти уявляєш, що могло б бути у всьому світі, якби до влади у більшості держав прийшли такі ї*анати, як ти, як твоя пі*данута ФСБ, які б керували державами так, щоб проФСБЕшні бандити в них були найсильнішими, особливо сильнішими за порядну частину цивільного державного керівництва? Кривавий хаос був би на всій території земної кулі!? Убирайся, із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій: Грузії, Естонії, Молдови, Німеччини,(Кенігсберг), Японії, (Шикотан, Кунашир, Ітуруп, Хабомаї)... Україна повинна бути членом ЄС і членом НАТО. Народ України повинен бути захищеним, особливо від окупаційних бандитів! Звертаюсь до військовослужбовців ЗС Росії, для того, щоб ви були найсильнішою армією світу, для того, щоб ваш верховний був найсильнішим бандитом сучасності, потрібно, щоб ви поставили х*й своєму верховному! От коли зможете поставити йому х*й тоді і станете сильними! Тоді і завоюєте Україну! Ставте х*й своєм верховному, а не воюйте з Україною! Якщо ви вважаєте, що я вже настільки деградувався, настільки вже "отупєл", що об мене можуть "витирати взуття" всі, "кому не лень", то для цього потрібно, щоб у вашого лікаря, із органів державної безпеки медицини армії, х*й стояв! Лікарі, якщо ви будете продовжувати дурачитись, вам ніхто, ніде, ніколи нічого не скаже, але якщо ви, бодай десь, бодай щось порушите, вас будуть вбивати! Виріжуть всіх, хто займається злочинами безкарно! Путін, ну що, козел ФСБешний, е.т.м., завоював Україну за допомогою лікарів - гебістів, які заражають українців в Україні хворобами, не лікують, а підкоряють під проФСБешних, проросійських, анитукраїнських, пропутінських бандитів? Убирайся, виродок! Будеш дурачиться, будеш вийо*уватись, - уб'ю! Цим займаються ті, хто сидить у мене у мозку!

Немає коментарів:

Дописати коментар