Шукати в цьому блозі

середа, 31 березня 2021 р.

1376. Директору ЦРУ, Вільяму Бернсу.

https://gordonua.com/ukr/publications/bilsha-chastina-mojih-sivogo-volossja-ndash-cherez-sluzhbi-v-rosiji-shcho-vidomo-pro-novogo-glavu-tsru-viljama-bernsa-golovne-1545266.html?fbclid=iwar2tu3urn5pnfduywk8dh41x1h7akksmzjvtc623gxbdfh3zjx_s-p-4ds4 Вільям, ти що маєш на увазі, коли говориш, що посивів в Росії, особливо від контактів з Путіним? Один із векторів посивіння у Москві мені відомий! Не дай Бог, щоб ти від нього сивів! До того ж, мені не дуже приємно, що Росія відноситься до тебе позитивно! Чим ти їй сподобався? Не виключаєш того, що Росія тебе підключила під промені, (під біоробототехнології космічної медицини), таємно, дистанційно, невидимо, зчитує твоє мислення, також таємно, дистанційно, невидимо, променями, керує твоїм мисленням, поведінкою, діями... Тобто тонко так, щоб ти навіть не розумів, керує функціями твого організму... Ти не виключаєш того, що із - за цього ти можеш працювати на Росію? Не розуміючи навіть того? Мені стає не по собі, як тільки я уявляю, що ти знаходишся під російськими променями, - Путін буде знати про США все, що ти будеш знати, якщо ти під російськими променями!? Будь-ласка, будь уважним! Розберись з цим питанням! Це дуже важливо! Я пам'ятаю, як мене закатовували променями, майже до втрати свідомості, при цьому, синхронно із катуваннями, ФСБешники кричали мені по космічному біологічному радіозв'язку: "Сивій під тортурами! Сивій під тортурами!"... Тобі "вони" так не кричали? Вільям розберись у цьому! Оскільки у випадку підключення твого мозку під російські промені, ти можеш принести велике горе США, Україні, американо-українським стосункам... Українській, американській, світовій демократії! Я не спеціаліст у підключенні мозків під промені чи у виключенні мозків від променів, однак досконало знаю можливості використання променів... Бережи свій мозок від російських променів! Чому я так: "По секрету всему свету!?". Тому, що Росія сидить у мене у мозку, знає все, що є у мене у мозку. А нормальні люди нічого не знають... Просто я у важкому стані, мені нагріють голову променями і тримають так, гірше, ніж під наркотою... Я не можу гратись, мислити, діяти... Зацькували психотронні бандити! З надією на максимально можливу допомогу Україні! Бажаю успіхів! То того ж мене так використовують психотронні бандити, промені не можна перемагати, тому я так і дію: "Мы пытками заставим писать, а потом написанное используем против тебя!". Це так, таким моїм письмом, психотронні бандити мене нейтралізовують! Інтелект знищили таємно, дистанційно, невидимо, променями, психіку зруйнували, променями, добивають катуваннями променями! \промені не можна перемагати, навіть теоретично! Я не можу бути сильнішим за того, хто керує моїм мозком, навіть теоретично! Добивають, виродки! На земній кулі нема такої сили, яка б могла захистити мене від психотронних бандитів, тому я так і існую! Нема такої сили, яка могла б захистити того, кого катують променями! Вільям, я тебе прошу, якщо, можливо, колись, США зможе, бодай щось, робити для того, щоб захищати людей, яких катують променями, то, будь-ласка, згадай про мене! Мені важко тепер надіятись на будь-яку допомогу, будь-якої сили, оскільки я вже не уявляю із себе серйозну зацікавленість для будь кого! Вибач, без надії сподіваюсь! Моє життя психотронні бандити перетворили у пекло, - одні бандити вимагають згвалти, другі бандити забороняють ті згвалти! І все! Без цього нічого не змінюється! Ті, хто забороняє згвалти, сильніші, за тих, хто вимагає згвалти, оскільки забороняють робити згвалти променями. Промені не можна перемагати... А бандити нічого розумного робити не можуть, їм потрібні лише згвалти... Це не ті люди, які думають, це раби згвалтового алгоритму! Можно "с катушек слететь" елементарно! Від такого поводження зі мною психотронних бандитів! Промені не можна перемагати! Якиби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Якби можна було перемагати промені, так у Путіна б х*й стояв! Вільям, якщо у тебе будуть зустрічі з російськими бандитами, твоїми аналогами, якщо у тебе буде така можливість, а я хочу, щоб вона у тебе була, запитай у Бортнікова, Патрушєва, Шойгу, Путіна...: "Кто тот, из - за кого В.Коваленко пытають лучами?". Будь уважним, з великою ймовірністю мене катують бандити державної безпеки медицини армії, (міліції, - вони у одній упряжці, - це найстрашніші ї*анати у ФСБ, (их "бздит" все госруководство России!). Якщо будуть вийо*уватись Бортніков, Патрушєв, Шойгу, Наришкін..., запитай у них: "А хто той, із - за кого не ї*еться Путін!? Хто той, із - за кого у Путіна х*й не стоїть!?"... Русскіє криваві свині повинні відчути, що напад на Україну для них, - найстрашніша помилка! Без надії сподіваюсь! Бажаю успіхів!

Немає коментарів:

Дописати коментар