Шукати в цьому блозі

середа, 10 березня 2021 р.

1354."Трус!", "Ссикун!", "Тупой!"...

Я вимушений писати, писати те, що пропускають через мій мозок: «Мы пытками заставим писать! А потом написанное используем против тебя!». Так що і цю публікацію потрібно розглядати, як боротьбу зі мною! Я, - біоробот! Тобто людина, мозком якої, функціями організму якої, поведінкою, керують психотронні оператори таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробтотехнологіями космічної медицини). Я, це не я. Я, - прибульці, які прибули у мій мозок і «так» ним керують! Інформацію я отримую по каналам космічного біологічного радіозв’язку, автори і достовірність інформації мені не завжди відомі! Тому той, хто хоче деталізації якоїсь інформації, повинен добиватись не до мене, а до тих, хто керує моїм мозком! Я буду вбивати тих, хто займається злочинами безкарно, до тих пір, поки міністр інформатики, не навчиться розмовляти з лікарями про те, хто ж той, із – за кого він добивається, вимагаючи згвалти, цілодобово шантажуючи: «Трус!», «Ссикун!», «Тупой!»… Я ж, об’єктивно, біоробот! Я можу робити лише те, що примушують психотронні оператори, а не те, що хотів би я чи хтось інший! Все залежить від того, хто керує моїм мозком! Колись я вірив певним силам, які знущались, вийшло так, що вони «обос*ались и чирикают», але мені зовсім не до «изящной русской словесности»… Нехай один одному пояснюють, що ж вони хочуть, якщо мені не можуть нічого пояснювати! Якщо не можуть нічим суттєвим допомагати тим, кого катують променями, утримуючи у жахах, якщо не можуть вирвати від тих, хто катує променями... Тим паче, що свою тупість, багато років тому, я оцінював у 19 мільярдів доларів, коли подавав до суду на «туподєлатєлєй», "дуракодєлатєлєй", "х*євєшатєлєй", садистів, грабіжників..., - засекречених психотронних генералів МО, КГБ, психотронної медицини, в основному Росії…, намагаючись вичавити із них компенсацію за їхній злочинний, психотронний ущерб, розгул у моєму мозку. У своїй наступній публікації я поясню, як роблять людей тупими! Не будете розповідати народу про психотронні, і інші, злочини бандитів із органів державної безпеки медицини армії і міліції, (часто в одних лицях), ніхто руки не подасть… Все для мене погіршується ще й від іншої небезпеки, якісь сили Росії відверто погрожують: «Мы никогда не допустим адаптации в Украине!»… Променями, таємно, дистанційно, невидимо, не допускають! Промені не можна перемагати навіть теоретично! Якби можна було пеермагати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Якби можна було перемагати промені, то верховний, Путін, ї*ався б! Звідки виниколо оте словосполучення: "Трус!", "Ссикун!", "Тупой!"...? Пішло ще з СССР, безпосередньо з Москви. До мене підключились, променями, злочинці і катували! По вулицям Москви, навкруги мене, бігали якісь люди, чоловіки, жінки, групами, але, частіш за все, парами, біля мене вони кричали: "Трус!", "Ссикун!". Я звірів, нічого не розуміючи, оскільки був під відповідними променями! Періодично, дозволяли дуже вже рідко, раз на рік, на два роки, на п'ять років, запитувати: "Ну ладно, пусть я трус, ссыкун, но скажите почему?"... У відповідь отримував: "Тупой! Ха-ха-ха! Тупой!". Пізніше, через роки, мені дозволили зрозуміти, що ж від мене хотіли оті, хто кричить: "Трус!", "Ссикун!", "Тупой!"... Вони хотіли добитись згвалту, як вони говорили "penis per os", (на рус. "х*й в рот!"). Мені нічого не залишалось, я не витримував катувань... Для мене все закінчувалось плачевно: мені крутили пальцями у скроні; плювали в обличчя; 17 разів жорстоко били, більше сотні разів демонстративно били, в основному для принижень, палками, кулаками у спину, ножами, шлангами...; вивозили до хуторів; арештовували, - вивозили до божевільні, утримували у божевільні, я ризикував пожиттєвим утриманням у божевільні, як соціально небезпечного; арештовували, проводили слідство; організовували суд... Соціальна ізоляція лише поглиблювалась! Якось я запитав у прем'єр-міністра Росії, В.Черномирдіна: "Что это народ вокруг меня выделывает?", його відповіддю було: "Народ использують в качестве стада баранов!"... Бандити підкорили весь народ, який і прислужував бандитам, які "ставили на колени", "ламали"..., використовуючи народ!

Немає коментарів:

Дописати коментар