Шукати в цьому блозі

четвер, 11 березня 2021 р.

1358. Хто повісив х*й Путіну?

Путіну х*й повісили лікарі, які його лікують, яким, в свою чергу, також повісили х*ї, для то-го, щоб вони примусили Путіна вирішувати проблеми, із – за яких і вішають ті х*ї таємно, дис-танційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини). А хто повісив х*ї лікарям? Той, хто бореться із непідсудною, за будь-які злочини, психотронною злочинністю армії, спецслужб, психотронної медицини… Нехай розмовляють поміж собою, якщо не мо-жуть чи не хочуть розмовляти з тими, хто їм х*ї повісив і здійснює присутність у їхніх мозках! Українські військові, ну що? Знаєте, яка ще війна? А ви допомагаєте чи дозволяєте бандитам ставити мене на коліна! Звертаюсь до всіх, хто лізе у мою тему! Сидіть і думайте, що ви доче-каєтесь згвалту, а потім розправитесь «с невероятной жестокостью!». Я, - біоробот! Я не можу бути сильнішим за того, хто керує моїм мозком, навіть теоретично! Якщо щось хочете від ме-не, то добивайтесь до тих, хто керує моїм мозком, а не до мене! Для того, щоб ви мене пере-творили у раба у бандита, потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! Я не можу бути силь-нішим за того, хто керує моїм мозком, навіть теоретично! Всі питання стосовно мене, вирішуй-те з тими, хто мене захищає, вони сидять у мене у мозку, розмовляйте зі мною, вони все чу-ють, будуть приймати участь, вирішувати питання… Путін, тобі краще застрелитись, ніж чекати, що ж буде далі! Тебе, окрім всього іншого, чекає вбивство від тих, із – за кого військові вбива-ють цивільних, особливо таємно, дистанційно, невидимо, променями. Будете добиватись, - буду вбивати тих, із – за кого військові відносяться до цивільних, як до бандитів, оскільки ті, пі-дкоряючись бандитам, вимагають згвалти у тих, кого бандити поневолюють! Краще від’є*іться від мене всі до жодного! Допомогти мені не можна навіть теоретично! Ті, із – за кого мені не можна допомагати, сидять у мене у мозку! Ті, із – за кого мені ніхто не може допомагати, - КГБісти всіх мастей і відтінків, з будь-яких колективів, з будь-яких населених пунктів! Я до них колись відносився по-іншому. Колись вони мені прокричали: «Вы нас любите, а мы Вас унич-тожаем! Вы нас любите, а мы Вас уничтожаем!».

Немає коментарів:

Дописати коментар