Шукати в цьому блозі

вівторок, 9 березня 2021 р.

1352.Військовим прокурорам...

Не знайдете тих, із – за кого мене таємно, дистанційно, невидимо катують променями, (біоробототехнологіями космічної медицини, - БРТ КМ), безкарно, - без пі*ди залишаться всі КГБістські генерали, особливо військові, особливо психотронні, особливо Росії, особливо ВВС, ті, хто займається злочинами безкарно! Ніколи не буде ї*атись жоден із таких виродків! Я не прощу! Хто буде лікувати і забезпечувати? Особливо, окрім іншого, за цілеспрямоване зни-щення інтелекту, за руйнацію психіки катуваннями, за безкоштовне використання мене «в темну», під променями, щоб все знати? А самі за це гроші отримували, ордени, звання, авто-мобілі, квартири, дівчат… «Стукача» знайшли, е.в. козлов м.! За інформацію, криваві ї*анати, потрібно платити, якщо користуєтесь людьми, (підключеними під промені), цілодобово, деся-тиріччями, платіть, платіть скоти! Ну б*ядь! Так чим ви займаєтесь в державах? А я х*єл, бага-то років, нічого не розуміючи, під реготом, по космічному біологічному радіозв’язку, стада ба-ндитів – мужиків, ваші ж шакали із злобою шипіли мені: «Сколько же ты людей хороших про-дал!?»… Я ніколи, ні на кого, нікому «не стучал», - і на тобі! Я х*єл! Нічого не розуміючи! Те-пер, в кінці життя, стало більш менш зрозуміло, що ж то було, е.в. бандитів м.! Якщо ваші ба-рани КГБістські, особливо військового КГБ, зчитували з мене «побачену і почуту» мною інфор-мацію, але ото так використовували? Щоб «продал»? Щоб пі*діть? Тепер ви знаєте, хто ви такі насправді, чим займається кожний ваш психотронний генерал, кожний ваш офіцер, якщо ви, криваві ссикуни сопливі, боїтесь до мене навіть підходити, по суті розмовляти, щоб не потра-пити під мозковий контроль, вам опозиційних, психотронних «товаріщєй», - прибульців, які вміють прибувати у мозки? Знаючи, що прибульці взнають про вас все, все, все, чим ви займа-лись, все, що ще є у ваших мозках!? Хоча, можливо, у цьому ми «рівноправні», - психотронні оператори мене до будь-яких конструктивних людей не допускають, а будь-яких конструкти-вних людей, включно із вами всіма, не допускають до мене… Промені не можна перемагати, навіть теоретично, якби можна було перемагати промені, то не існувало б БРТ КМ, а вони іс-нують! Якби можна було перемагати промені, то у багатьох із вас х*ї стояли б! Якби можна було перемагати промені, то у вашого верховного х*й стояв би!? Так, Путін? Шукайте, шакали, тих, із – за кого мене катували десятиріччями, під регіт сопливих ї*анатів, в секретних, психотронних лампасах! Я не прощу! Е.в.м.! Хто повинен охороняти тих, кого ви підключаєте під промені? Хто повинен платити заробітну плату тим, кого ви викорис-товуєте «в темну», під променями? Хто кричав мені: «Все равно сломаю! И не таких ломал!», «Все равно поставлю на колени! И не таких ставил! Да у меня маршалы говорили!», «Ты у ме-ня х*й до конца жизни е*аться будешь!», «Ты у меня, х*й когда «родишься»?»… Хто наказу-вав мені х*й вішати, особливо в перший раз, на 2,5 місяці, у Києві, ще до мого одруження? Хто давав наказ зруйнувати мою родину, мою сім’ю? Хто запитував: «Как мы разлагали Вашу се-мью?». Хто давав наказ знищити інтелект і зруйнувати психіку, таємно, дистанційно, невиди-мо, променями? Міністр оборони, для чого ти це робив?… Особливо Росії, Шойгу? Щоб ти знав, як мріяти знищити мене, за те, що у тебе нема таких друзів, які могли б лікувати і забез-печувати, тому, що КГБістські бандити не дозволяють! Щоб ви мене знищили, потрібно, щоб у вас і у ваших верховних х*ї стояли! Причому тут х*ї? При тому, що ті, хто вас охороняє, ті, хто нам вішає х*ї, слабкіші за тих, хто мене охороняє, хто вам х*ї вішає, - ваші підлеглі це знають краще, ніж я, ніж ви, тобто ваші підлеглі знають це краще, ніж ви знаєте! Щоб знали, як дура-читись! Так чий х*й дорожчий? Мій чи ваші? Думайте! Щоб знали, КГБешні ї*анати, як вважа-ти, що вам зі мною можна робити все, що вам хочеться, а мені з вами нічого не можна роби-ти?! Військові прокурори, так ви можете справлятись із психотронною злочинністю армії, спец-служб, психотронної медицини? Сумніваюсь? «Бздітє» таких? Щоб знали, які із вас прокурори, а які КГБісти!? Міністри інформатики, щоб знали, як у «прямому ефірі» вимагати згвалт для того, щоб ба-ндити, які вбивають людей, стали найсильнішими знову і щоб привели до влади всіх бандитів, які повернуть Україну в Росію! Для цього, окрім іншого, потрібно, щоб у військового прокурора армії Росії х*й стояв!? До тих пір, поки не знайдете тих, із – за кого мене променями катували десятиріччями, ніхто у світі ніколи не буде розмовляти про цю тему! Будете дурачитись, - вас будуть вбивати! Як посадових злочинців, непідсудних за злочини! Не можна займатись КГБістськими злочинами, знаходячись на державних посадах! Певним «сором’язливим» українським державним посадовцям інформація, - Авакова тримають на посаді, як унікального посадовця, тому, що він належить до бандитів державної безпеки медицини армії і міліції, одночасно! Тобто до найстрашніших психотронних бандитів! Я, наприклад, не знаю, а чи він сам знає про це? Може знати, може частково знати, може не знати! Він є тим, із – за кого до мене «таке» відношення людей! (Добиваються за допомогою згвалту, щоб поставити на коліна, перетворити у раба, таке інше…). І все тому, що Аваков під-коряється кривавому раз’ї*аю, який «так» керує його мозком, так Аваковим, його діями, ке-рує… Міністр внутрішніх справ України, якщо ти хочеш мене знищити, то для цього потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Лікарі, е.в.м., щоб ви знали, куди ви потрапили, щоб знали, що вам потрібно лікувати лю-дей від хвороб і винищувати всіх ворогів, які займаються антиукраънськими злочинами безка-рно! «В ответку», як кажуть русскіє, на ФСБешні виї*они: «Мы уничтожим в каждой украин-ской семье не менее одного члена семьи, чтобы украинцы не радовались обретенной наза-висимости от России!»… Путін, я тебе вкотре попереджаю, якщо ти не забереш із України на ПМЖ в Росію, всіх своїх активних, проросійських, пропутінських, проСССРних, проФСБешних, анитукраїнських, окупаційних ї*анатів, я їх усіх до жодного, до останньої окупаційної скотини, - знищу! Не гірше, ніж ти в Росії винищуєш своїх опонентів, особливо таємно, дистанційно, не-видимо, променями… Звертаюсь до окупаційних прорусскіх в Україні, при спробі займатись антиукраїнськими злочинами, - смерть! У вас є своя держава, там своя культура, свій язик, свої традиції, свої ге-рої…, там і будуйте свій злочинний «русскій мір»! Якщо не знайдете тих, із – за кого до мене добиваються за допомогою згвалту, над вами ніхто ніколи не буде сміятись, із – за того, що у вашого верховного х*й не стоїть, а ви добиває-тесь, вважаючи, що від цього піднімаються х*ї! Тобто ті, хто добивається за допомогою згвал-тів, повісили х*ї верховним, іншим. Х*ї піднімуться лише тоді, коли х*єповішені підкоряться тим, хто їм повісив х*ї! Розмовляйте з ними, вони у вас у мозках сидять, - я вам х*ї не вішаю, у мене нема х*євішательного психотронного генератора! А ви добиваєтесь до мене?! Доби-вайтесь до тих, хто вам повісив ваші х*ї! Лікарі, щоб ви знали, куди ж ви потрапили із своїми військовими! Вибачте, я, в черговий раз, виконав свою обіцянку, повідомляти інформацію, яку я отри-мую по каналам КБРЗ, (космічного біологічного радіозв’язку)… Я бажаю припинення крово-пролиття, але не ціною шкоди для України, її демократії, європейської і світової демократій. Цікаво ще, хто промовляв: «Вы нас любите, а мы Вас уничтожаем! Вы нас любите, а мы Вас уничтожаем!». Якраз так, двічі повторив!? Хто той, хто добивається до мене за допомогою згвалтів, окрім іншого, ще й для того, щоб знищити тих, хто колись хотів допомагати мені на високому державному і міжнародному рівні? Для чого, кому потрібно, щоб міністр інформатики і міністр внутрішніх справ добивались за допомогою згвалту для того, щоб військові були сильнішими за цивільних? Звертаюсь до психотронних бандитів, будете до мене добиватись, особливо з метою знищення, я буду вбивати всіх, хто займається злочинми безкарно! От тепер і думайте, що ж вам потрібно робити для того, щоб у вашого верховного х*й піднявся. Додумались, е.в.м., хаос і "безнадьогу" творити у державах, - порядна частина цивільної державної влади повинна бути найсильнішою у державах, а не: "Это будет первая в истории земного шара победа мелких глупых людей над государственными руководителями всех приличных государств мира!"...

Немає коментарів:

Дописати коментар