Шукати в цьому блозі

неділя, 7 березня 2021 р.

1349.Путін, - тупий!

Путін, ти ніколи не зможеш панувати у всьому світі, не допоможуть тобі оті 6375 ядерних боєголовок, гіперзвукові ракети високої точності..., тому, що ти... тупий! Я це дуже добре знаю, тому, що я також тупий! Я багато років тому навіть до суду подавав на те, що я тупий! Причому свою тупість я оцінював, ще тоді, у 19 мільярдів доларів! Твої психотронні виродки, щоб мене не вивели на високу державну і міжнародну посаду в Україні приймали рішення знищити мені розум, зруйнувати психіку, таємно, дистанційно,невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини): "Мы никогда не позволим в Украине на государственных должностях быть умным людям! Мы уничтожим тебе интеллект...". Ці гроші я вимагав від твоїх раз'ї*аїв із МО, ФСБ, їхньої психотронної медицини... З Росії! (Вони катували мій мозок, вони знищували розум катуваннями променями), Звичайно прокурори, слідчі, а із - за них і судді, "зассали" вибивати гроші із МО, ФСБ..., залишивши без розгляду мій позов, тому, що я не зміг зібрати докази, (не я, а прокурори, я довів, я підписав матеріали, я повідомив, що ті, хто мене катують визнають себе "преступниками, заслужившими уничтожения", тому з них і потрібно було вичавлювати, з їхніх паханів, що це за держави, що це за прокурори, е.в.м., якщо у вас нема тих, хто може вичавлювати компенсацію за ущерб від злочинців), до того ж я безправний, (божевільний, твій ГКВГ ім.Бурденка, намагаючись когось захищати, рятувати, мені допомагати..., постарався, використовуючи репресивні можливості московської психотронної медицини). Путін, тільки твоя тупість інша, ніж моя! Ти тупий у тому, щоб розуміти, хто ж ти такий насправді, у якому ж ти стані! Пояснюю тобі у чому ти тупий! У тебе не стоїть х*й! Це означає, що ти під променями тих, хто тобі його повісив! Вони сидять у тебе у мозку! (Ти з ними, чомусь, не розмовляєш). Тобто ти під променями, під біоробототехнологіями космічної медицини! Чому тобі не допоможуть гори озброєнь, включно із ядерними озброєннями? Тому, що для того, щоб застосувати твої гори озброєнь, включно із ядерними, потрібно, щоб ти прийняв рішення про застосування озброєнь?! От коли почнеш приймати таке рішення, тоді і взнаєш, шакал ФСБешний, що з тобою буде! Тоді і взнаєш чи зможеш ти прийняти таке рішення?! Ти не віриш у це? Ну і не вірь! Із - за цього у тебе і нема друзів, здатних тобі х*й поставити! Я знаю, Путін, що твої ФСБешні і інші ї*анати розшукують по всьому світу тих, хто тобі х*й повісив! Тих, хто мене захищає?! Також тупе рішення! Х*й тобі повісили твої лікарі, російські, бандити із державної безпеки медицини армії, міліції, які також сидять із повішеними х*ями! Тупі ї*анати! Для того, щоб у вас у всіх х*ї стояли потрібно, щоб військові були сильнішими за цивільних! А це неможливо, навіть теоретично, оскільки цивільні утримують військових, а не навпаки! "Чтобы знал, пи*данутый ФСБешник, как издеваться надо мною для того, чтобы бандиты были сильнее тех, кто меня защищает! Чтобы бандиты были сильнее тех, кто с ними борется! Чтобы бандиты были сильнее приличной части гражданского государственного руководства!"... Путін, промені не можна перемагати, навіть теоретично! Якби можна було перемагати промені, то у тебе б х*й стояв?! Путін, щоб ти знав, як вважати, що твоя армія розумна! Хто буде компенсувати ущерб завданий мені променями...? Не можу не звернутись ще до однієї терористичної організації, до радіо і телебачення, до "Останкіно", до ЗМІ, взагалі, - щоб знали КГБісти ї*ані, як "бздєть" розповідати народам, чим же насправді займаються психотронні військові, спецслужби, психотронна медицина кривавої Росії?! Мабуть результати виборів були б іншими?!

Немає коментарів:

Дописати коментар